Diisel ja rikkis DPF → Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
-
Maaks
- Toetajaliige
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 426 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:"permanentne lahendus on välja visata ja asi mutt"
Nojah, kahjuks on see levinud suhtumine. Mutt on sinu autos. Taga sõitvas autos vb nii mutt ei ole.
Aga see selleks. ...ja aita meil leppida asjadega mida me muuta ei saa... või kuidas see kuulus tsitaat oligi. Mul on ON/OFF nupp suht mugava koha peal.Mina ise arvan et kui keegi jõuga põletamise eest raha tahab siis ma valiks kohe variant B. Ja seal on ka vahe vahel. Bemmi esindus ei saanud ka variant B-ga hakkama. Nädal/paar ja tuluke oli tagasi.
Kui keegi tahab variant B 2.0-i proovida siis võin kaks osapoolt kokku viia. Mul pole siin muud kasu kui puhtam õhk. Kui Tallinnast jutt. PM.
Miks peaks kellelegi korda minema mingi "tagasõitsa" teema üldse
Kui autot kasutada peamiselt linnasõidul, siis ei jõua põletusprotsess väga tihti isegi mitte keskele ja filter ummistub. Esindus ei tee muud kui paneb arvutist põletusprotsessi uuesti käima. Aga kui auto kasutusrežiim ei muutu, siis on see esinduses käimine mõtetu kulutus. Surnud kubemefiltriga on alati 2 võimalikku lahendust: odav ja kallis lahendus. Odav= vahelt minema (mitte rellakaga, aga poltidega, sest kunagi hakkavad seda TÜV-is kontrollima) ja ajule öelda et teda ei ole. Kallis = uus panna (ja uus panna ja panna ja panna ...)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.