Mootori vahetus teistsuguse vastu
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 222
- Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Asukoht: Tallinn
Mootori vahetus teistsuguse vastu
kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Re: Mootori vahetus teistsuguse vastu
Milleks sellist pornot aretada? Miks mitte siis osta juba see teise mootoriga ratas? Kui sinna just superbike mootorit ei pane, siis arvatvasti ei tõsta see ratta turuväärtust ka oluliselt. Pealegi pole mingit garantiid, et teise mootoriga kuskilt mujalt idanema ei hakka, raam näiteks jne.alambe kirjutas:kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Re: Mootori vahetus teistsuguse vastu
Jah, see aitas küll nüüd teema algatajat, eksole?CB500 kirjutas:Milleks sellist pornot aretada? Miks mitte siis osta juba see teise mootoriga ratas? Kui sinna just superbike mootorit ei pane, siis arvatvasti ei tõsta see ratta turuväärtust ka oluliselt. Pealegi pole mingit garantiid, et teise mootoriga kuskilt mujalt idanema ei hakka, raam näiteks jne.alambe kirjutas:kui keeruline on tsiklile miskit teist tüüpi või marki ratta mootori istutamine?
Võibolla mu eesmärk oligi mitte aidata ja inimene maa peale tuua..!?
Mul isiklikul on kõrini analoogsetest teemadest kus kodanikud kel pole näiteks piisavalt vanust, et sõita suurema rattaga kui 11KW küsivad "kuidas ma 125cc saan 250cc teha" või silindrit vahetada jne.
Vabandan teemaalgataja ees, kui tal midagi muud mõttes oli. Minu seisukoht tsikli võimsamaks tegemiseks mootori vahetuse teel jääb samaks. Kui tegemist ei ole just projektiga a`la "turbo-busa streetfighter".
Mul isiklikul on kõrini analoogsetest teemadest kus kodanikud kel pole näiteks piisavalt vanust, et sõita suurema rattaga kui 11KW küsivad "kuidas ma 125cc saan 250cc teha" või silindrit vahetada jne.
Vabandan teemaalgataja ees, kui tal midagi muud mõttes oli. Minu seisukoht tsikli võimsamaks tegemiseks mootori vahetuse teel jääb samaks. Kui tegemist ei ole just projektiga a`la "turbo-busa streetfighter".
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Siin on kõik öeldud tegelikult.petz61 kirjutas:Kui sul keevitust, treipinki ega korralikku töökoda pole, läheb raskeks. Lisaks vaba aega ka vaja. Muidu pole seal keerulist midagi.Hullemaidki asju tehtud.
St et kui endal midagi pole (tööriistu ja kohta) on mõistlikum see mõte maha matta, kui aga koht ja vahendid olemas, siis ma küll mingit probleemi ei näe.
Samas võiks arvestada ka nigelama variandiga, et see aretus ei hakka vaatamata kõigele mitte kunagi normaalselt tööle. (Lihtsalt selline võimalus on ka olemas).
Kellegilt suure rahaeest ma sellist asja ei telliks.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Kui teha, siis juba korralikult. Igasugune aretus võtab tavaliselt plaanitust märksa rohkem aega ja see töö mõnelt tegijalt tellida võib minna üsnagi kalliks. Muidugi,kui on käepärast mõni ehitajast sõber,kes asja pool hobi korras ära teeks,võib teha. Asendatav mootor peaks olema ligilähedaste mõõtmete, kaalu , töömahu ja võimsusega.
Aga kas oled uurinud võimalike kulutuste suurust katkise mootori kapremontimiseks?alambe kirjutas:nu mul on hetkel 72kw mootor mis lõpetas minuga töölepingu ja uut on keeruline leida samasugust, seepärast uurin ka võimalusi et äkki annaks millegiga asendada.
Ega sa vahetusmootorit niikuinii võileivahinna eest ei saa ning peale vahetust on jälle oht, et "uus" mootor paneb kah kepsud kotti.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 222
- Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Asukoht: Tallinn
nu lähipäevil lähen näitan mootoriremo meestele plokikaant
minu hinnangu järgi on ta ikka üsna nukker
aga eks paista mis saab
kasutatud mootor saksast maksaks 9500.-
osad lähevad: klapid 500 ja 600 mõlemat läheks 2tk siis plokikaane tihend 600.- klapikambrikaane tihend 500.- kolb 800.- rõngad 700.- ja siis uus plokikaas 22000.-
nii et kui saab vana taastada miski mõistliku summa eest siis on asjal mõtet, kui ei saa, siis vaatab ikka uue mootori poole.
minu hinnangu järgi on ta ikka üsna nukker
aga eks paista mis saab
kasutatud mootor saksast maksaks 9500.-
osad lähevad: klapid 500 ja 600 mõlemat läheks 2tk siis plokikaane tihend 600.- klapikambrikaane tihend 500.- kolb 800.- rõngad 700.- ja siis uus plokikaas 22000.-
nii et kui saab vana taastada miski mõistliku summa eest siis on asjal mõtet, kui ei saa, siis vaatab ikka uue mootori poole.
Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:
http://www.hot.ee/toukur1/
http://www.hot.ee/toukur1/
-
Teema algataja - Postitusi: 222
- Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Asukoht: Tallinn
Andrez kirjutas:Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:
http://www.hot.ee/toukur1/
sinna oligi plaan minna
aga juhtus see, et üks klapivedru taldrik läks pooleks ja klapp lendas silindrisse ja keeras sealt kõik segamini.
Lohutuseks võin rääkida, et kunagi lasin oma BMW-l (paraku autol) rihma katki ja üks klapp otsustas pooleks murduda ja läbi kolvi põrutada... auto sõidab tänini sama kolvigaalambe kirjutas:Andrez kirjutas:Kui plokikaane remontijaid otsid, siis minul on head kogemused nende meestega:
http://www.hot.ee/toukur1/
sinna oligi plaan minna
aga juhtus see, et üks klapivedru taldrik läks pooleks ja klapp lendas silindrisse ja keeras sealt kõik segamini.

-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
- Tsikkel: Yamaha YZ250F
- Asukoht: Läänemaa
- Tänatud: 7 korda
Ehk see hoiab aega ja raha kokku, kuna kahtlustan et teist komplekset heas korras mootorit odavamalt ei saa.
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... =twkzootkw

http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... =twkzootkw
-
Teema algataja - Postitusi: 222
- Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
- Tsikkel: Kawasaki Z750
- Asukoht: Tallinn
seda viimast pakkumist vaatasin isegi, aga siiski leidsin rootsist www.samsmotor.se nimelisest kohast endale õige mootori 4500SEKi eest
ja siit foorumist üks hea inimene aitab ka selle eestisse transportida.
selle nädala lõpus peaks kätte saama.
igatahes rootslased olid talle selle täna hommikul pihku surunud.
eks paista mis saab.
ja siit foorumist üks hea inimene aitab ka selle eestisse transportida.
selle nädala lõpus peaks kätte saama.
igatahes rootslased olid talle selle täna hommikul pihku surunud.
eks paista mis saab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.