Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Piltidelt tundub jah et üks puhub vastu kinganina ja teine vastu kiiget aga tegelikult wg toru pole päris paigas, kuna mootori all olev pukk segab. Toru läheb hulga sissepoole veel. Sumpaga ise on nii et pildil suht paigas aga lõpu osa lõikan viltu, st hakkab küljest välja puhuma
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lock up sidur käes. Tellitud sai Orient Expressist ja kuulub gsxr k1-k4 kuid surveplaat sama läbimõõduga ja auguvahega mis minu rattal seega sobib mulle. Kergelt pääsesin aga kalliks läks , kuna eesti toll keevitas hinnale 130e veel otsa..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Peab ikka motivatsiooni olema..
Jätsin märgi maha, kuna nkn jälgin seda teemat pidevalt
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Terv ja head uut turboaastat
Sellise summiga teeb ikka väga hullu häält ma pakun maantesõidul . Mul oli Busal 2,5" torust samasuguse pikkusega ja no ikka kohe tekkis sinna summipütt otsa Muidugi nüüd lõikasin summi täitsa maha ja tuleb otse küljepealt välja
Aga ma pakun,et see jääb ikkagi vaiksem kui see poolpikk summ . Vähemalt nii nagu ma kuulnud olen ise teistel turbokatel .
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Head uut sullegi ma proovin ära selle ja kui liiga hull siis läheb 3" roostevaba reso vahele
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks
Ma tean mida Sa tunned .... Mõtle tulemusele, vaadates Su projekti käekäikku siis võib ennustada et tuleb ikka väga vinge ja teistmoodi pill
Jõudu Sulle pea vastu .... see on seda väärt
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud Janar et sa ikka usud !
Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Tänud Janar et sa ikka usud !
![]()
Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma
Usun et piisavalt!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Kunas Dünosse plaanid viia?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.
Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.
Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.
Kiireks läheb
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Teeb tasapisi ja korralikult
Täna toppisin uue radika külge..vana oli ikka maru väsinud ilmega. Tartu Motodepoo sponsoreeris ka 320mm ketta mulle taha, tuleb treida sobiv flants taha ja ketas ise ka muuta välimuselt esimeste sarnaseks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vana radikas ikka väga jube. Nagu vana mosse oma
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
12 aastat vana ka ju
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänase päeva plaan oli saagida piduriketas kenamaks ja tagumine amort ära vahetada öhlinsi vastu. Pidurikettaga läks kenasti, suppordi sain ka sõbralt,selleks tuleb siis 6 kolviga miskine HD aftermarket. Aga, amordiga ei olnudki nii nagu arvasin,et bolt-on vaid pidin ikkagi rellakka sisse laskma amorti, ülevalt silmus kitsamaks,ja alt kahvel laiemaks. Peale seda istub kenasti. Arvatavasti kui sõiduks läheb,peab kahvli ise uue tegema, aga hetkel kärab see ka.
Pikkuse paika sättimine:
Ning piduriketas koos suppordiga:
Prillidest ülemine pool kujupoolest peaaegu et valmis, usun et tuleb suht äge,kui ette tulevad veel 8mm rv kuuskandid, ääred ajada kenaks,ära poleerida,ning altpoolt veel tühjaks freesida. Hetkel juba kaalub 5kg,kui toorik millest läksime tegema kaalus 13.5kg/tk. Paksus 90mm
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tagumine amort istub nagu valatud Vaja leida koht veel vedru eelpinge regullile kusagilt saba alt.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Relakaga said ise hakkama või tuli spetsialistid kutsuda?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Haahaa, kaua kekutad siis jõuan selle relakaga su uue esivelje ka juppideks lasta
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suur pid.ketas näeb tagarattal ilus välja
Rv kuuskantide asemel leiad sinna ehk kuldsed nagu kõrvaltorud
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s**t olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s*** olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?
minuteada rv keemiliselt katta ei saa. vaevalt et sa kuldseks värvituid tahaks. ja värvilised poldid on enamasti natuke liiga "odav disain".
selliste gabariitidega aparaat minumeelest sellist edevust lisaks ei vaja. see rohkem selliste projektide teema kus pannakse värvilised poldid, hiina led suunakad, velje servateip ja short eeblid.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr.
Osasid roostevabasid saab gaasipõletiga kuumutades veits kollakaks lasta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mingit porri pole mõtet korda saata
pidasin silmas putkedega samavärvi polte kui oleks kuskilt võtta
Ise pole uurinud ja taga otsiud neid
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Värvikohapealt ei tea kui 1 ühele on aga jebai kuldseid titaaniumist polte täis. Hind on muidugi njah. Muidu sama teema mis Punal, pole vaja olnud ja seetõttu Eestist saadavuse kohta ei oska miskit öelda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.