Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Piltidelt tundub jah et üks puhub vastu kinganina ja teine vastu kiiget aga tegelikult wg toru pole päris paigas, kuna mootori all olev pukk segab. Toru läheb hulga sissepoole veel. Sumpaga ise on nii et pildil suht paigas aga lõpu osa lõikan viltu, st hakkab küljest välja puhuma :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lock up sidur käes. Tellitud sai Orient Expressist ja kuulub gsxr k1-k4 kuid surveplaat sama läbimõõduga ja auguvahega mis minu rattal seega sobib mulle. Kergelt pääsesin aga kalliks läks , kuna eesti toll keevitas hinnale 130e veel otsa..
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

FaceOff
Postitusi: 116
Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
Tsikkel: Kawasaki Kx250f
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas FaceOff »

Peab ikka motivatsiooni olema..
:bsmile: Jätsin märgi maha, kuna nkn jälgin seda teemat pidevalt

Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW-e.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Terv ja head uut turboaastat :bsmile:
Sellise summiga teeb ikka väga hullu häält ma pakun maantesõidul . Mul oli Busal 2,5" torust samasuguse pikkusega ja no ikka kohe tekkis sinna summipütt otsa :lol: Muidugi nüüd lõikasin summi täitsa maha ja tuleb otse küljepealt välja :twisted: Aga ma pakun,et see jääb ikkagi vaiksem kui see poolpikk summ . Vähemalt nii nagu ma kuulnud olen ise teistel turbokatel .

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Head uut sullegi :bsmile: ma proovin ära selle ja kui liiga hull siis läheb 3" roostevaba reso vahele :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Tundub et hakkab sellest puudust tulema juba. Aga vast siit ikka tuleb midagi lõpuks :bsmile:

Ma tean mida Sa tunned :).... Mõtle tulemusele, vaadates Su projekti käekäikku siis võib ennustada et tuleb ikka väga vinge ja teistmoodi pill :) Jõudu Sulle pea vastu .... see on seda väärt :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud Janar et sa ikka usud ! :mrgreen: :bsmile: Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Ise ei tahaks panustada sami teeb ka endale üllatusi :D

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Tänud Janar et sa ikka usud ! :mrgreen: :bsmile: Bomber foorumis käib praegu mega arutelu selle ümber kui palju see combo jõudu hakkab tootma :D

Usun et piisavalt!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Pilt
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Nonii, sumpa sai keevitatud, lihvitud ja poleeritud. Veits hirmutama hakkand see tühi suur toru, reso ka sinna enam ära ei mahuta kuna tegin asja võimalikult mootori lähedale...aga savi see,eelmine aasta oligi kuidagi liiga vaikne pill jällegi. Probleeme oli ka turbo lõpliku koha leidmisel ikkagi,vaja oli va 5mm veel allapoole saada kuna radikas ei mahtund alt õieti. Selleks tegin vasest 5mm paksu tihendi vahele. Prillidele saime ka cnc mehega joonise tehtud kuju poolest ja täna juba ka augud valmis lõigatud. Keskele uputan segukella prillide sisse.
Kunas Dünosse plaanid viia?
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.

Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Oh kes seda teab..parimal juhul enne aprilli vast, kui ei siis nagu eelminegi kevad, alles aprillis. Mul vaja veel kepsud-kolvid,pihustid, samad küünlad mis sul, vb lasta Hemi-cut teha ja kaas paremini hingama. Aga see selgub siis, kui mootor maas ja Sami juurde lähen kaanega..sidur vajab ka veel tegemist.

Ilmselt ei jõua enne MP-16 messi ka tagakiiget tehtud, kuna esiosaga läheb päris palju aega. Veebruaris plaanis siis ära teha tagupidur, kiige ja sidur paika.

Kiireks läheb

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Teeb tasapisi ja korralikult :)
Täna toppisin uue radika külge..vana oli ikka maru väsinud ilmega. Tartu Motodepoo :bsmile: sponsoreeris ka 320mm ketta mulle taha, tuleb treida sobiv flants taha ja ketas ise ka muuta välimuselt esimeste sarnaseks.
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas steal »

Vana radikas ikka väga jube. Nagu vana mosse oma :wack:

Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

12 aastat vana ka ju :wack:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänase päeva plaan oli saagida piduriketas kenamaks ja tagumine amort ära vahetada öhlinsi vastu. Pidurikettaga läks kenasti, suppordi sain ka sõbralt,selleks tuleb siis 6 kolviga miskine HD aftermarket. Aga, amordiga ei olnudki nii nagu arvasin,et bolt-on vaid pidin ikkagi rellakka sisse laskma amorti, ülevalt silmus kitsamaks,ja alt kahvel laiemaks. Peale seda istub kenasti. Arvatavasti kui sõiduks läheb,peab kahvli ise uue tegema, aga hetkel kärab see ka.
Pilt

Pikkuse paika sättimine:
Pilt

Ning piduriketas koos suppordiga:
Pilt

Prillidest ülemine pool kujupoolest peaaegu et valmis, usun et tuleb suht äge,kui ette tulevad veel 8mm rv kuuskandid, ääred ajada kenaks,ära poleerida,ning altpoolt veel tühjaks freesida. Hetkel juba kaalub 5kg,kui toorik millest läksime tegema kaalus 13.5kg/tk. Paksus 90mm
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tagumine amort istub nagu valatud :) Vaja leida koht veel vedru eelpinge regullile kusagilt saba alt.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Relakaga said ise hakkama või tuli spetsialistid kutsuda?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Haahaa, kaua kekutad siis jõuan selle relakaga su uue esivelje ka juppideks lasta :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Suur pid.ketas näeb tagarattal ilus välja :bsmile:
Rv kuuskantide asemel leiad sinna ehk kuldsed nagu kõrvaltorud

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s**t olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

RasmusL kirjutas:

Mootori küljekaante kuldsed vahetasin juba välja tugevate rv kuuskantide vastu. Olid need kuldsed siis inglismaa Pro Bolti toodang ning alumiinium. Ikka täis s*** olgem ausad. Kuid kust siis saada rv-titaanium kuldseid polte ?

minuteada rv keemiliselt katta ei saa. vaevalt et sa kuldseks värvituid tahaks. ja värvilised poldid on enamasti natuke liiga "odav disain". :D
selliste gabariitidega aparaat minumeelest sellist edevust lisaks ei vaja. see rohkem selliste projektide teema kus pannakse värvilised poldid, hiina led suunakad, velje servateip ja short eeblid.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)

:)


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

:bsmile:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1974 korda
Tänatud: 568 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

RasmusL kirjutas:

Värvima tõesti ei hakka, see oleks ikka väga porr. :)

Osasid roostevabasid saab gaasipõletiga kuumutades veits kollakaks lasta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Mingit porri pole mõtet korda saata
pidasin silmas putkedega samavärvi polte kui oleks kuskilt võtta
Ise pole uurinud ja taga otsiud neid

Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Värvikohapealt ei tea kui 1 ühele on aga jebai kuldseid titaaniumist polte täis. Hind on muidugi njah. Muidu sama teema mis Punal, pole vaja olnud ja seetõttu Eestist saadavuse kohta ei oska miskit öelda.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”