BMW F650 mootori ressurss
Moderaator: Moded
BMW F650 mootori ressurss
Tekkis siis küsimus, et kui suur läbisõit on nimetatud masina jaoks liiga suur? Vaatan Saksast ratast omale ning paljudel odavama otsa ratastel on läbisõidud sinna 80-100 000 km kanti. Kas sellisel rattal on veel potentsiaali või pole mõistlik sellist ikaldust enda peale võtta? Minu küsimus käib ühtemoodi nii vana F650 kui ka GSi kohta.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: BMW F650 mootori ressurss
reinhold5 kirjutas:Tekkis siis küsimus, et kui suur läbisõit on nimetatud masina jaoks liiga suur? Vaatan Saksast ratast omale ning paljudel odavama otsa ratastel on läbisõidud sinna 80-100 000 km kanti. Kas sellisel rattal on veel potentsiaali või pole mõistlik sellist ikaldust enda peale võtta? Minu küsimus käib ühtemoodi nii vana F650 kui ka GSi kohta.
Ehk on abiks -
1) tolle rotaksi mootori sees on võllid laagritel ja pumbad liugpindadel ja kaaned suhteliselt õhukesed.
kui tegemist on ainult tänaval sõitnud ja ideaalselt hooldatud rattaga, siis 80 tuh pole hullu. Kui on veidi "üle jala lastud", siis pole selle raha eest sealt enam midagi võtta.
2) Võtsime lahti (nagu pulkadeks) ühe ratta, mis idee poolest sõitnud 40+ tuh.
Mootoris peale igasugu muude kahjustuste oli läbi üks tasakaalu võlli laager juba ja silindris korralik kulumisjälg ja kolb meie hinnangul kolmveerandil teel.
3) Mitmed pikamaa reisijad on andnud aga sellele mootorile ja sisule hinnanguliseks elueaks 40-60 tuh. Siis on vaja kap rem.
900 eur-iga 100 tuh sõitnud ratas... (mobile näited)
See mootor on seal vähim mure nähtavasti, kui temaga on ka asfaldilt maha keeratud.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: BMW F650 mootori ressurss
Mul on kaks F650GS. Ühest küll ainult mootor alles, mis teise põka peale tõstetud.
Vanem, single-spark 55k oli kellal (2000. a). Uuem, dual-spark 25k kellal (2005. a). Vanemaga ise viimased 15k sõitnud, uuemaga vähem.
Mõlemad käivad kui kellavärk. Käivitamine poolest pöördest. Mootori hääles ega tõmbes erinevusi ei taju. Huvitaval kombel aga just uuemal on tekkinud kurikuulus veepumba lekke probleem, mis tahaks tegemist. Samas vanemale mootorile olen ainult hooldust teinud - korra klappe reguleerinud ja paar õlivahetust. Selles osas ei tea kunagi mida oodata. Olen kindel et mu vanem mootor käib veel pikalt ilma midagi tegemata. Aga näe, uuem tahab remonti saada.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: BMW F650 mootori ressurss
Aga näe, uuem tahab remonti saada.
loogiline, vana on tunduvalt vastupidavam. Vana mudeliga (kuni 2000 ja praegu tehakse vist Tais neid edasi) on sõidetud igasugu tingimustes ja kaeblejaid oli suht vähe. Uuemal mudelil ajab üks tõbi teist taga. Alguses murdus esihark (kusjuures minu mäletamist mööda sai sellega ammeerikamaal keegi ka priipileti kasti. See korraldati ära aga muud vead jäid (elektroonika, jahutus, veepump, mootori kulumine jne). Välismaa foorumites on kirumist piisavalt. On paremaid(töökindlamaid) rattaid. Aastaid tagasi vaatasin ka seda tüüpi BMW poole aga kui olin paar päeva internetis kaevanud, loobusin kerge südamega.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.