Mis asi on "Pleuellager"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
.rull nõel vai kuul
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Vot ei oska kommenteerida. Aga milles see probleem on? Äkki viitad algallikale?Kas gs500-l on kolvi ja kepsu vahel laager või saaled?
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
connecting rod bearing, mis peaks siis olema, miski ühendusvõlli laager.

Aga, kui teha veel nii: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.mc-zerberus.de/...
ja vaadata sinna: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.mc-zerberus.de/...
siis ma kipuks arvama, et tegu on kepsulaagriga.
korra proovisin veel:
http://images.google.com/images?hl=en&l ... tnG=Search
tundub, et nii on väga lihtne väljamaa sõnu piltideks tõlkida

Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Aga mina pole küll näinud ühtegi mootorit, millel oleks kolvi ja kepsu vahel midagi muud kui liuglaager - täpsemini siis kolvisõrm ja kepsu otsas puks. Osadel mootoritel on sõrm kepsu sees tihedalt kinni ja liigub kolvi sees, aga mõnel peaks vist kepsu sees ka liikuma.
Ma olen igasuguseid tsikleid lahti arutanud ja neil kõigil olid nõellaagrid.joel kirjutas:Connecting rod on inglise keeles keps.
Aga mina pole küll näinud ühtegi mootorit, millel oleks kolvi ja kepsu vahel midagi muud kui liuglaager - täpsemini siis kolvisõrm ja kepsu otsas puks. Osadel mootoritel on sõrm kepsu sees tihedalt kinni ja liigub kolvi sees, aga mõnel peaks vist kepsu sees ka liikuma.
Aga üks erand siiski on, deltal on vaskpuks, ma usun, et neid erandeid veel on, aga harva.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tuletan meelde, et kepsul on ka alumises otsas laager. Kokkupressitavate paledega vändal on seal tavaliselt nõellaager. Sepistatud vändal on all liuglaagrid ehk saaled, mida kutsuvadki fritsud pleuellager-iks.
Kui sa härra proton tood saksast kokkujooksnud saalega pilli, peab see küll väga odav olema seal, ma arvan, sest sellisel juhul on ka vänt vigastatud. Sa ikka mõtle veel, kas tahad seda muret omale kaela. Või saad kaasa teise, kägarasse aetud, aga terve mootoriga ?
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Kui Sa, justhmike, natuke saksa keelt jagad ja Piiksu viidatud materjale uurid, siis avastad, et pleuellager on see laager, mis kepsul väntvõllipoolses otsas on. Mitte sõrmelaager.Pleuellager on kindlalt sõrmelaager!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kui seal on liuglaager, siis tasuks mõtiskleda, et MIKS see laager läbi on. Suur läbisõit ja loomulik kulumine viitab sellele, et ka muud laagrid, puksid ( või osa neist ) jne on minekul . Mitte väga suur läbisõit aga viitab valelede õlide kasutamisele, õlivahetuste ja hoolduste ignoreerimisele, õlipumba rikkele ( mille tagajärjel on tegelikult veel teisigi laagrid-pukse õhtule liginemas). Ühesõnaga, igasuguseid tonte paistab põõsa tagant......proton kirjutas:olevat see laager läbi. Ma tahaks teada et mis laager see selline on ja kas tasub osta.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.