Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Loll saab kirikus ka peksa...

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Ja seda peaks antud kontekstis tõlgendama kuidas?

davidsoniharald kirjutas:

Loll saab kirikus ka peksa...


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tõlgenda seda niimoodi, et sinult ei saa keegi nõuda näiteks 25 aastat tagasi valmistatud tsikli suunatule klaasidel E tähiste olemasolu. Sama loogika kehtiks justkui ka numbri paigaldusaluse kohta?

Fakt on see, et kui number on ilusti nähtav iga nurga alt ja ei ole kuskil saba all või ühel pool ratast peidus, siis ei huvita see kedagi kas ta on 10 cm eespool või tagapool.

Fakt, et sa said trahvi vertikaalselt paigaldatud numbri eest... Ma saan täeisti aru, miks see number sul niimoodi paigaldatud oli. AGA, suure endurotamise ja muidu bikeris targutamise peale võiks iga metsas sõitja endale teha plastalusel "pehme" numbri, mille saab paigaldada õigele kohale horisontaalselt, kuid mis samas ei kujuta kukkumise/õnnetuse korral mingit ohtu sõitjatele ja samas kannatab ka oksapesu/murdmist. Mingit painduvat plasti leiab ikka ja mingi firma suudab 10 numbri sugust kleepsu ka masinast välja lasta. Nagunii kuluvad ära :)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Jah, silma jäämise oht on väiksem, kuid number peab vastama ka standardile. Kaasa arvatud kasutatav materjal ;)
Õnneks mul seda masinat enam pole ning kaasaegsed tsiklinumbrid on juba märksa mugavamas formaadis. Ei kujuta ette, kaua saksa originaalnumber metsas vastu peaks.

Fakt, et trahvi ei saanud vertikaalse numbri eest, vaid kalde eest. Aga maha võeti vertikaalse numbri pärast, kuid politsei ei suutnud vastavat paragrahvi leida. leiutasid siis midagi muud, mis kõlbas.

davidsoniharald kirjutas:

AGA, suure endurotamise ja muidu bikeris targutamise peale võiks iga metsas sõitja endale teha plastalusel "pehme" numbri, mille saab paigaldada õigele kohale horisontaalselt, kuid mis samas ei kujuta kukkumise/õnnetuse korral mingit ohtu sõitjatele ja samas kannatab ka oksapesu/murdmist.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

mella kirjutas:

Jah, silma jäämise oht on väiksem, kuid number peab vastama ka standardile. Kaasa arvatud kasutatav materjal ;)

Enduro ratta puhul leiab miljon muud asja, mis võib mitte meeldida ja see numbri materjali vastavus standardile on küll nüüd viimane asi mille pärast trahvima hakatakse.

Aga ma saan aru Mella, et sinu puhul võib kõike juhtuda... Peene vihje kirikule ;) :mrgreen:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas mella »

Jüri taga metsas võivad igasugu huvitavad mõtted tulla..
Kuidas aga seostada (sinu vihje alusel) minu lollust politsei kõrgendatud sugukirega? Ei oska isegi solvuda sellise asja peale.
Ehk tõmmates paralleeli - kui kellelgi on määrustele mitte vastav sõiduk või sõidukil ei põle tagatuli ning politsei selle eest sanktsioone rakendab, on masina kasutaja loll.
Lihtne.

Mode võiks nüüd pool sellest teemast kustutada, monsteriga pole sellel ammu mingit pistmist.

davidsoniharald kirjutas:

Aga ma saan aru Mella, et sinu puhul võib kõike juhtuda... Peene vihje kirikule ;) :mrgreen:


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ossa raisk, Mella on mind ära positsioneerinud. :D Aga vot sellest sugukire jutust ei saa mina küll nüüd kuidagi aru. Ei ole justkui vihjanud küll nüüd oma arust millelegi sellisele. Aga rohkem ma ei viitsi. Jüri taga metsas on muudki teha kui vasikatega võidu joosta. Viimane sõna jääb sulle nagunii.

mella kirjutas:

Jüri taga metsas võivad igasugu huvitavad mõtted tulla..
Kuidas aga seostada (sinu vihje alusel) minu lollust politsei kõrgendatud sugukirega? Ei oska isegi solvuda sellise asja peale.
Ehk tõmmates paralleeli - kui kellelgi on määrustele mitte vastav sõiduk või sõidukil ei põle tagatuli ning politsei selle eest sanktsioone rakendab, on masina kasutaja loll.
Lihtne.

Mode võiks nüüd pool sellest teemast kustutada, monsteriga pole sellel ammu mingit pistmist.

davidsoniharald kirjutas:

Aga ma saan aru Mella, et sinu puhul võib kõike juhtuda... Peene vihje kirikule ;) :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Paar nädalat tagasi sain kätte eBayst tellitud Spy 5000m alarmi. Netist uurides selgus, et see pidi olema üks parimaid saadaval olevaid odavama otsa alarme. Ma sain selle täitsa rahuldavalt alla 100 euri kätte.

Pilt Pilt
Featuuride hulka kuuluvad

  • 2-poolne side (pult näitab tsikli staatust ning karjub ja vibrab kui midagi nihu on)
  • 2 pulti (see on väga hea, et 2 on. Enamikel on vaid üks täisfunktsionaalne ja teine on mingi displeita juust)
  • Levi kuni 5000m kaugusele ideaaltingimustes (selge ilm, avatud ala, pole raadiohäireid, antenn ideaalselt asetatud)
  • Mikrolaineandur (põhimõtteliselt nagu liikumisandur kabriolettautodes)
  • Kaugkäivitus, kaugsuretus, immobilaiser
  • Kõik muu tilu-lilu mis alarmi juurde käib

Tükk aega läks hea koha otsimisele, kuhu aju, pasun, antenn ja kogu muu kraam ära paigutada. Naked bike puhul pole just kuigi palju ruumi kuhu seda toppida. Lõpuks leidsin mõnusa täpselt õige suurusega koha, kuhu kõik ilusti ära mahtus. Ühendamine on ka väga lihtne. Juhuks kui kellelgi peaks ka selle asjanduse paigaldamine ette tulema, siis:

  • kollased juhtmed lähevad suunatuledesse
  • must maandusesse (suvalise poldi külge)
  • punane, kaitsmega juhe aku positiivse klemmi külge

Siin ma esimest korda ka peatusin. Alarm töötas ja kõik oli roosiline. Ma remote-start'i järgi vajadust ei tunne, mistõttu ei viitsinud sellega ka jamama hakata. Arvasin et olengi selle lihtsa vaevaga hakkama saanud. Sai kõik kokku pandud, juhtmed ära peidetud jne. Kui aga sõitma läksin, siis see alarm ei tahtnud kuidagi vait jääda. Kuna tal on selline tüütu funktsioon, et signalisatsiooni maha võttes läheb ta 30 seki pärast uuesti peale. Sellest aga praeguse konfiguratsiooniga ta aru ei saanud, et süüde sees on ja ma tahaks ringi paarutada (crash). Kakkusin siis jälle juhtmed lahti ja ühendasin veel ühe juhtme ära.

  • pruun juhe läheb kuhugi juhtme külge, mis süüdet keerates +12v annab. Ma panin selle tagumise tule külge.

Nüüd saab kurivaim aru ka, et kui süüde on sees siis ei ole vaja lärmi teha. Siiamaani olen proovinud kaugust vaid linnas läbi mõne maja. Suur, 5-kordne paneelmaja ei olnud alarmile takistuseks. Näitas levi 2 pulka 3-st ja töötas ilusti. Ega väga rohkem vaja ei lähegi, aga proovin mingi hetk ka max kauguse ära ja raporteerin. Mikrolaine detektor töötab ka väga hästi. Liiga tundlikuks keerates hakkas selle peale karjuma, kui tsiklist kahe meetri kauguselt mööda jalutada. Keerasin ta parajalt tundlikuks, et uudistajad väga hoogu ei läheks (togi). Puldi pealt saab ilusti selle anduri välja ka lülitada, et vihma või tuulega tüli ei teeks.
Ma ise otsustasin, et kuna mul neutraalituli jamab ja immo niikuinii ilma võtmeta tööle ei lase panna siis pole ka kaugkäivitusel mõtet. Seega jäid lisajuhtmed ühendamata. Aga kui kellelgi soovi, siis:

  • sinine juhe läheb starteri külge (30A kaitsme küljest tulevad juhtmed. Peaks olema starteri relee.)
    Nüüd tuleb teha tsikibriki. Tuleb leida suretusnupu juhe, millel on +12V kui suretusnupp on ON asendis ja 0v kui see on OFF, ehk suretusasendis ning see pooleks lõigata.
  • hall juhe läheb suretusnupupoolse juhtmega kokku
  • roosa juhe läheb kaitsmetepoolse juhtmega kokku

NB! Ei väsi kordamast, et aju ära ei kärssaks, ei tasu juhtmenussi ajal süüdet keerata.

Nüüd siis saab rahuliku südamega tsikli ka nägemisulatusest välja lasta, ilma et iga 5 minuti tagant seda vaatamas käima peaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Pärast pikemat sõitmist ei meeldi ikka alarmi ajule liigne mootorist tulev soojus. Hakkab piiksuma. Peab uue koha leidma, kuhu see karp toppida. Ega eriti ruumi pole. Ja teine tüütu nüanss just selle signa puhul on see, et alarmi ei saa niisama maha võtta. Kui oled selle peale pannud ja siis maha võtad, siis ta läheb mingi 30 sekundi pärast uuesti peale. Kui tuled sõidust ja keerad süüte välja (aju saab süüte välja keeramisest aru tagatule järgi, kuhu vastav juhe ühendatud on), siis 8 sekundi pärast käib kolm piiksu. Öösel sõidust tulles on päris tüütu, kui maja ees piiksuma hakkab. Peab eriti kiiresti tegema ja ise puldist valve alla panema. Selle auto-armiga suudan veel elada, aga aju asukohta peab küll muutma, et ta lampi ise piiksuma ei hakkaks.

Vahelduseks sai aga sõbralt kaamerat laenatud ja paar pilti tehtud. Ilmselt oleks pidanud fotograafi enda ka kaasa võtma, aga õnneks leidsin ikkagi tsikli läbi objektiivi üles.

Pilt
Pilt

Ja mõned HDRi proovid. Eesmärgiks oligi veidi sürrimad pildid teha.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

niisama möödaminnes küsimus, millega sa hdr-i tegid? mõni kaamera, mis toetab seda, või ise klõpsisid ja lasid mitu pilti kokku?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Piipz kirjutas:

niisama möödaminnes küsimus, millega sa hdr-i tegid? mõni kaamera, mis toetab seda, või ise klõpsisid ja lasid mitu pilti kokku?

Mingi Nikon oli, tegin lihtsalt erineva säriajaga eri tumedusega pildid ja tuunisin Photoshopiga kokku.

Kasutaja avatar

Sniff
Postitusi: 54
Liitunud: 26 Mai 2013, 20:36

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Sniff »

Ehk annab mingi materjaliga kaitsta aju kuumuse eest? Väga lahedad pildid.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Sniff kirjutas:

Ehk annab mingi materjaliga kaitsta aju kuumuse eest? Väga lahedad pildid.

Mõtlesin ka korraks ta mingisugusse kuumakindlasse materjali mässida, kuna ega eriti ümberpaigutamiseks ruumi pole.. Aga siiani pole leidnud midagi sobivat. Naked baikide võlu :wack:

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas makuke »

Kas tuule juhtimine "kuumale kohale" ei tule kõne alla?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

makuke kirjutas:

Kas tuule juhtimine "kuumale kohale" ei tule kõne alla?

Kahjuks mitte. Kuumus tuleb otse püstiasetsevast silindrist ja seda ka paigalseistes. Peab otsima mingi muu koha..

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Vaikselt talveunest ärgates sai juba üle poole paagitäie maha tiirutatud. Vahetult enne hooaja lõpetamist juhtus mul aga tore jama. Nimelt olin suvel lasknud teha hoolduse, kuna endal polnud kohta kus korralikult seda teha. Vahetati muuhulgas ka kütusefilter. Kuskil septembri-oktoobri paiku üks päev sõites hakkasin paagist järsku imelikku kohinat kuulma. Algul ei hammustanud lahti, milles asi, aga mida aeg edasi seda valjemaks see kohin läks. Võtsin veel tüdruku peale ja hakkasin Riia mäest üles sõitma, aga rattal see plaanis polnud.. Poole mäe peal muutus jõuetuks ja suri sootuks ära. Tõmbasin tee äärde ja tegin paagi lahti, kust võtit keerates korraliku geisrijoana kütust üles purskas. Plastikust kütusefilter oli paagi sees otsad andnud ja kui kütusetase langes (+ mäest üles sõitsin ja seljakott istus ka taga) ja õhu kätte sattus, siis viimane ei avaldanud nii palju survet ja purskas hoopis hea hooga vastu paagiseina. Kuidagi sai enamvähem tühipööretel koju paarutatud. Kuna hommikul oli sõita vaja, siis sai Olerexist ostetud ja vahele pandud sihuke filter:
Pilt
Filter mingi 3 korda peenem kui originaal, aga sõitis ja polnud hullu midagi. Kuigi kiirendades ei saanud kohe nagu powerit taha, vaid läks veidi aega. Täna siis käisin Motodepoos uurimas, et õige filter osta, aga seal on suur tarneaeg ja suur hind. Soovitati osta autofilter. Nii läksingi Fixusesse ja soetasin metallist (sobib paagi sisse) filtri. Kui filter vahetatud, proovisin veel lahtise paagikaanega käivitada. Käivitus küll, aga pöördeid üle 2000 keerates hakkas välja surema, nagu ei saaks piisavalt kütust peale. Mõtlesin et äkki on liiga tihe filter ja panin vana tagasi. Ikka sama jama. Lõpuks ikkagi panin uue filtri sisse, keerasin kõik jupid kokku ja käivitasin. Algul jamas samamoodi, aga mingi hetk tuure andes töötas normaalselt jälle. Tegin tiiru ka ja kõik töötas samamoodi nagu enne - töötas normaalselt, aga kiirendades järsku gaasi andes läks 0.5-1 sekundit aega enne kui pöörded taha võttis.. Ei teagi nüüd täpselt milles jama. Kas on kütusepumba filter umbe läinud või on asi selles, et see remont jäi suht õhtu peale ja see õhurõhu/temperatuuriandur mis normaalselt kontakti ei anna oli süüdlaseks. Eks nüüd proovin soojema ilmaga jälle sõita ja kui jama kestab, siis koogin paagi lahti ja kontrollin kütusepumba filtrit. Kui see korras, sisi on mu mõistus otsas ja tuleb ilmselt ducatisse diagnostikasse viia..

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas puna »

Orig (Mahle) metall paagisisene filter maksab 20.- ma ei oska nüüd öelda kui kui suur see hind siis ka on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

No siinkohal ei olnud hinnavahe isegi määrav (kuigi uue filtri sain 5 euriga, ehk 4x odavamalt). Oleksin võinud vabalt ka 20-eurise osta, aga siis oleksin pidanud kuu aega ootama. Siiski kahtlustan, et see jama ei ole filtris.. Eks Annan teada kui targemaks saan :)

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

Tom. kirjutas:

No siinkohal ei olnud hinnavahe isegi määrav (kuigi uue filtri sain 5 euriga, ehk 4x odavamalt). Oleksin võinud vabalt ka 20-eurise osta, aga siis oleksin pidanud kuu aega ootama. Siiski kahtlustan, et see jama ei ole filtris.. Eks Annan teada kui targemaks saan :)

Bikepointis peaks selle filtri riiulist saama?!

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Mina olen oma ratastel, milledel ei ole peenfilter pumba korpuses, paagist välja toonud ning alati metallfiltrit kasutanud. Pritsega ratastel võib selline plastikujunn tennisepalliks muutuda. Välist filtrit hea lihtne kontrollida ja ka puhastada, kui on puhastatav.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Filtris siiski mure polnud. Nüüdseks filtreerib uus massiivne metallfilter kenasti kõik läbi. Viga tundub siiski olevat ilmaanduris. Täna hommikul 4 soojakraadiga käima pannes pidi ka veidi gaasiga aitama, et käima jääks enne kui normaalselt tööle hakkas. Ainuke asi, mis ma tean, et kindlalt vigane on, ongi see ilmaandur. Sellega seoses peangi kuskilt sellise pistiku sebima:
Pilt

Vedasin täna fast idle gaasitrossi raami seest. Nüüd saan rahulikult parklas manööverdada. Muidu sellest ajast kui lenksu välja vahetasin jäi tross veidi lühikeseks ja iga kord kui lenks vasakule põhja keerata, tõstis pöörded ca. 2000 peale. Korralik töllaka tunne oli teinekord kui kuskile parklakohta keerasin. Nüüd vedasin trossi mõistlikumalt ja enam seda probleemi pole. Reguleerisin ka gaasitrossi ja fast idle'it, et väiksemad lõtkud oleks.

Järgmisena plaanis: Aprilli esimeses pooles rehvivahetus. Mingi hetk plaanis Ducati esinduses käia, lasta mootorile juhe taha panna ja kenasti nurruma panna. Praegu vahel turtsub. Tundub nagu mingi hetk tekiks silindris tagasilöök. Lisaks siis see temperatuuri/rõhuandur tuleks korda teha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Nüüdseks on 40,000km piir ületatud. Minu süü lasub neist vähem kui 15%-l, aga ega see arv aina kasvab. Natuke siis ka putitustest juttu:

Eelmine nädalavahetus said alla uued rehvid (Bridgestone Battlax BT-016 Pro) ja nendega koos vahetatud ka rattalaagrid. Lisaks sai Moto Survivalil natuke sõitma õpitud :lol:. Seal avastasin taas, et tegelt võiks jalapidur olla mugavamalt. Ise olin selle peale ka varem mõelnud, kuid jäi kuidagi tahaplaanile see. Nüüd võtsingi kätte, leidsin koha kust seda reguleerida ning enam ma ei peagi jalaga ringe tegema enne kui tagupiduriga pidurdada saan. Lust missugune!

Tahtsin ka piduri- ja sidurivedeliku ära vahetada. Suure hurraaga ostsin pidurivedeliku ära, aga ega ma seda vana nii naljalt kätte ei saa. Nüüd tuleb pump otsida, enne kui vahetamiseks läheb. Kallasin tilk piduripotsikusse juurde, et tase kenam oleks, aga ega see vahetusest ei päästa.

Alarmile mässisin lõpuks mingi termowrapi ümber. Vaatame, kuidas see aitab. Pole veel pikemat sõitu teinud, et mootor piisavalt kuumaks saada. Annan teada, kui targemaks saan. Ilmaandurile sain ka hõbepaberi abil klemmid ära ühendatud.

Eile kruvisin külge ka kukkumispunnid, mis kohapeal tsikkel külili pannes ei tundunud väga palju päästvat. Aga vähemalt on nüüd üks koht juures, kuhu jalgu toetada.. Asjatamise tuli kasutaja Miu uhkustama oma tutika väljanägemisega ja überpuhta punase Monsteriga. See andis motivatsiooni ka enda tsikkel veidi puhtamaks küürida.

Panen enda jaoks ka to-do kirja, et midagi meelest ei läheks :wack:

  • Tsikkel puhtaks

  • Piduri- ja siduriõlid vahetada

  • Juhtmed peitu

  • Neutraali tuli korda

  • Sadulanahk (lasta) vahetada

  • Lasta silindrid sünkroniseerida ja muud määdžikut teha BikePointis

  • Leegikad näevad jubedad välja. Peab puhastama, kruntima ja sumpsiteibiga üle tegema

  • Saba maha (pikem projekt)

Ega tarka pilti mul panna pole, aga et oma ajapuudusest tulenevalt väga poriseks muutunud rattast aimu anda, siis see vast illustreerib piisavalt:
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Pole tükk aega kirjutanud, aga lõpuks sai siis see tükk ära tehtud, et sõidan nüüd ringi ilma sabata. Vahetatud sai ka tagutuli LEDi vastu, integreeritud numbritulega. Enne ja pärast:
Pilt
Pilt
Ise olen väga rahul. Eks näis, kuidas soppa loopima hakkab.

See pole aga veel kõik! Kahjuks on Ducati hetkel hoopis Dukatki. Pärast ehitust (ja ühe korra suunakate lühistamist) sai tehtud väike tiir edasi-tagasi. Pärast 100m sõitu aga suri mootor välja. Sidur oli all, nii et ei suretanud ise välja ega midagi.. Tore on see, et pärast seda väljasuremist polegi ma ratast käima saanud.. Algul arvasin, et kütus otsas. Sai juurde toodud, kuid see ei päästnud. Homme siis otsinguile, mis katki on. Loodan, et aju maha ei kärsatanud selle suunakate kaitsme põletamisega :x

Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Nüüd näeb ikka palju parem välja. Ega nende itaallastega igav ei hakka, need nagu väikesed lapsed, keda vaja poputada ja timmida koguaeg, muidu jama majas :mrgreen:

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

Chopitud saba jääb viisakas kui on väike sumps või Quat. Sellisel kujul on külje pealt vaadates sumpad pikemad kui saba ja tunduvad veidi võõrkehadena seal.
Muidu on ratas viisakas.Edu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tom.
Postitusi: 112
Liitunud: 01 Dets 2011, 10:34
Tsikkel: '01 Monster

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tom. »

Jup. Praegu näeb kõvasti parem välja kui enne, kuid ideaalis võiks sumpsid veili lühemad ka olla. Katsetan jälle photoshopiga ja vaatan, ehk saab leegikaid lühemaks teha. Kuskil 3-4cm ettepoole viia, siis peaks parem välja nägema, aga peab vaatama.

Edit: Sain ka sureva mootori probleemile jälile. Tuleb välja, et pärast saba lõikumist suundadele uusi takisteid pannes lasin ilmselt kuskilt midagi lühisesse ja kogu selle testimisega läks aku tühjaks. Huvitav oli see, et starter ketras ilusti ja ma sain natuke sõita, kuid käigu pealt ära suri ära..

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

Enda Monstril olengi loobunud saba chopist, sest ei tea mis sumpadega peale hakata. Monstri saba on muidugi kole, mis siin salata.


Tuono

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Piimanina kirjutas:

Enda Monstril olengi loobunud saba chopist, sest ei tea mis sumpadega peale hakata. Monstri saba on muidugi kole, mis siin salata.

Sumpadel jupid maha ja kohe on natuke ilusam :bsmile:

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Black »

Pole neil sumpsidel häda miskit, tagaratas ulatub niikuinii sabast kaugemale. Omapärane, aga mitte kole. Pigem ei ole need lenksuotsapeeglid näiteks minu maitse. Aga ega peagi olema.


Tuono

Re: Ducati Monster 620IE '01 - Tom.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Black kirjutas:

Pole neil sumpsidel häda miskit, tagaratas ulatub niikuinii sabast kaugemale. Omapärane, aga mitte kole. Pigem ei ole need lenksuotsapeeglid näiteks minu maitse. Aga ega peagi olema.

Jh need lenksuotsapeeglid on lihtsalt valesti paigaldatud või on odavad plönnid mida ei saagi ilusti alla paigaldada, praegu on nagu "kõrvik" :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”