Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

FCR'iga tekkisid väikesed komplikatsioonid, nimelt on FCR ülevlt otsast nii lai, et ei mahu paagi alla ära. Lahenduseks pakutakse foorumites fööniga paagi kuumutamist ja vastavalt vormimist. Lisaks on vaja üks karteri tuulutuse voolik õhufiltri kopsiku küljest kuhugile mujale panna. Muus osas takistusi ei ole, lihtsalt karpa on suur ja ruumi vähe. Aga selle värgiga ma praegu aktiivselt tegeleda ei viitsi. On olemas üks väike paak, mida kuumutama ja vormima saab hakata. Suurt (17L) paaki, mis enduurokal peal, ei hakka ma küll kärsatama, sest see on selline haruldus, et hoia ja keela.

Hetkel mõlemad rattad sõidavad selle Dellorto junniga ka, et väga nagu king ei pigista. Välja arvatud muidugi sellega, et enduurokal radikas lekib. Väga hull ei ole aga sõidust tulles on kõik kohad jahutusvedelikku täis.

Enduurokas on jälle laiali.

Pilt

Radikas lekib korgi "kõri" ja ülemise vanni vahelt. Enne mind on saanud korgi pihta paugu, sellepärast see ühendus ka ei pea enam. Lisaks see väljavõte, mis sealt korgi kõrist küljepealt välja tuleb, on originaalis plastmassist ja see ka loksub ja ei ole hermeetiline. Selle kaudu imetakse jahtumise käigus paisupaagist, sinna enne surutud jahutusvedelik tagasi, kuna see ei ole hermeetiline siis ei tõmmata paisupaagist tagasi midagi. Plaan ongi joota plasti asemele see alumiiniumist jupp + korgi kõri ühendus.

Pilt

Keihini FCR-ga seoses jäi foorumitest silma soovitus, vahetada tavaline süüteküünal iridiumi vastu välja, et ära kaotada probleemne koht 3500-4000rpm juures.

Looks like you're on the right road there my friend. One more thing you should do is to swap out the original spark plug with a Irridium one, this seems to help with the mid range stumble that most of us experience (not really sure why but it works).

The midrange hiccup is common on the 610. The iridium plug (CR8EIX) works great for a stronger spark and cleaner burn. The hiccup typically occurs around the 3500-4000 rpm range. The iridium plug makes the hiccup non-existent on my bike.

Vanad küünlad nägid normaalsed välja kuigi enduuroka oma näitaks justkui lahjemapoolset segu. On ette tulnud turtsatusi karpasse, mis lahjat segu kinnitavad. Tõstsin nõela ühe astme võrra ülespoole ja keerasin tühikäigu segukruvi naaatukene kangemaks.
Vasak küünal supermotolt ja parem enduurokalt.

Pilt

Ammusest ajast vedels ka üks FatBar lenks, mis oli plaanis supermotole peale panna, nüüd ta sinna ka jõudis. Eelmine lanks oli natuke madalam ja see pehmenduse jolkar varjas natuke ka vaadet spidomeetrile. FatBar on kõrgem ja sõiduasend muutus mugavamaks.

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”