Led H4
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Led H4
http://www.ebay.co.uk/itm/H4-H-L-Bi-Xen ... 20d67eb34b
On keegi kokku puutunud selliste asjadega? On kogemusi?
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Led H4
Ma nüüd võin eksida aga kas 55W HID valgus pole tunduvalt tugevam? 4-5000+ Lumenit ja valgus ka tiba parem 4300k ?
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Led H4
Need pole HID ja kui need reaalselt 55W tarbiks, vastaks nad valgusviljakuselt umbkaudu 300W halogeenile. Tõenäoliselt on see 55W seal juba halogeeni ekvivalent ja reaalne tarbimine on max 10-12W kandis.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Led H4
Kuskil silma ja sealt meede jäänud, et 55w halogeen eraldab ca 1200lm
Seega jah paras mõtetus oleks 50w led mis kiirgab kui halogeen seejuures tarbib sama palju ja 10 korda kallim
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Led H4
Black kirjutas:Need pole HID ja kui need reaalselt 55W tarbiks, vastaks nad valgusviljakuselt umbkaudu 300W halogeenile. Tõenäoliselt on see 55W seal juba halogeeni ekvivalent ja reaalne tarbimine on max 10-12W kandis.
Sain aru jah, et lingis ei olnud HID, tõingi HID-i välja võrdluseks selle LED-ga
Re: Led H4
Ma vaatasin ka seda oma elektrika jaoks, kus on H4 halogeen sees ja tundub raiskamisena, aga jäi arusaamatuks, kuidas lähi- ja kaugtuli on lahendatud. Ega vist ei olegi. H4 on ju kahe niidiga aga seal üks allikas.
Kuigi on kirjas et high und lowbeam aga optiliselt ei mängi ju nii välja.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Led H4
Hiid kirjutas:Ma vaatasin ka seda oma elektrika jaoks, kus on H4 halogeen sees ja tundub raiskamisena, aga jäi arusaamatuks, kuidas lähi- ja kaugtuli on lahendatud. Ega vist ei olegi. H4 on ju kahe niidiga aga seal üks allikas.
Kuigi on kirjas et high und lowbeam aga optiliselt ei mängi ju nii välja.
Vaata lähemalt, LED elemendid on kahel pool pirni. Kirjade järgi kokku 4 tk
Mulle ei meeldi hoopis see CAN-BUS nõue. Et tavalise H4 asemele seda pista ei saagi?

-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Led H4
isakene kirjutas:Mulle ei meeldi hoopis see CAN-BUS nõue. Et tavalise H4 asemele seda pista ei saagi?
Ehk on seal seda peetud silmas, et auto kompuuter ei hakka andma veateadet, nagu pirn oleks läbi. (seda tavaliselt juhtub, kui LED panna tavapirni asemele.)
Re: Led H4
Aaaa. On jah kahel pool ledid. Komplektis paistavad veel tahaotsa kruvimiseks ventukad....? Järelikult tahab asi ikka üsna kuumaks minna.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Led H4
isakene kirjutas:Mulle ei meeldi hoopis see CAN-BUS nõue. Et tavalise H4 asemele seda pista ei saagi?
See on lisavõimalus, mitte nõue.
Hiid kirjutas:Komplektis paistavad veel tahaotsa kruvimiseks ventukad....? Järelikult tahab asi ikka üsna kuumaks minna.
Kindlasti mitte kuumemaks kui hõõg- või gaaslahenduslamp, aga LED'i hea tervise jaoks on seegi juba liiga kuum. Vaadake, millised radikad on 10W LED laelampide taga. Teistest tunduvalt parem kasutegur on asja point. Energia jäävuse seaduse kohaselt ei saa võrreldes vanemate tehnoloogiatega rohkem soojuseks kuluda, kui valgusviljakus sama võimsuse juures ca 5x etem on.
Re: Led H4
http://www.dhgate.com/store/product/10- ... 96593.html siin on täpsustusi pisut. See 50W on nüüd kas kahe või isegi 4 ledi võimsus kokku. Hiinlaste värk.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Led H4
Ma näen ühel "pirnil" vaid kaht LED elementi. Võibolla on see 50W tõesti arvestatud nii, et kahe pirni kohta 4 LED-i kokku 50W ehk ühe elemendi kohta 50/4=12,5W? See oleks juba reaalsem. Kaht poolt korraga süüdates tõmbavad võibolla voolu nii palju maha, et kokku jääks ikka umbes sama. Reklaamiinimene, oinas, kasutab muidugi suuremate numbrite huvides kõik võimalused ära. Nii võiks ju tavalist 2-list 60/55W H4 komplekti ka müüa kui (60+55)*2=230W lampe.
6000K valgustemperatuuri asemel soovitan oma kogemuste põhjal aftermarket ksenoonidega valida pigem midagi 4000K lähedast. Kindlasti mitte üle 5000K. Torkab vähem silma ja valgustab reaalselt paremini.
Re: Led H4
Arvan, et need LED H4 pirnid valgustavad reaalses elus väga halvasti. Hiinlastele meeldib enda asju promoda maksimaalsete näitajate järgi (1800 luumenit), see näitaja võetakse tavaliselt selle järgi, kui palju valgust on võimeline Led välja andma.
Kahjuks on eeltoodud H4 LED pirnidel jahutusribid pea olematud ja ma tõsiselt kahtlen, kas nad isegi reaalselt 900 luumenit välja annavad. (sest Led'id ei saa enda maksimaalset võimekust ära kasutada)
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Led H4
Mina jälle usun et see led vast isegi ka valgustab hästi, kuid eeltoodud väitega et radikas olematu, kestab see led vähe. Sest temp on ledi surm!
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Led H4
Mitu aastat teema alustamisest möödunud ningi LED pirnide valik kindlasti parem nüüd.
Ehk siis on keegi kasutusele võtnud uuemaid H4 LED-e? Kuidas kaasliiklejad ja politsei suhtub, kas pimestavad? Kas neid juriidiliselt korrektseid ka olemas on?
Kaalun enda Twinile mingid külge kruvida, nii parema valguse kui voolu kokkuhoiu pärast.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Led H4
romulus kirjutas:Mitu aastat teema alustamisest möödunud ningi LED pirnide valik kindlasti parem nüüd.
Ehk siis on keegi kasutusele võtnud uuemaid H4 LED-e? Kuidas kaasliiklejad ja politsei suhtub, kas pimestavad? Kas neid juriidiliselt korrektseid ka olemas on?
Kaalun enda Twinile mingid külge kruvida, nii parema valguse kui voolu kokkuhoiu pärast.
Led pirni(mooduli) kasutamiseks peab tulel olema MD märgis.
Tehnonõuete kood 201, 3
3)laternas k asutatav lamp peab vastama E-reegli nr 37 või nr 99 nõuetele ja sellise lambi asendamine vahetatava LED valgusallikaga on keelatud. Laternale, mille s kasutatakse LED valgusallika moodulit, peab olema kantud tähis MD;
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Led H4
Kas see LED esitule abil saavutatud voolu kokkuhoid annab ka kütusekulus reaalselt tunda, või on selleks säästmiseks mingi muu põhjus?
Reaalsest uudishimust küsin.
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Led H4
Juhul kui on külge keeratud muid elektri lisasi, ala käte soendused, GPS jne, siis kindlasti on vähem tarbival ledil eesmärk.
Re: Led H4
Louis müüb tänapäeval E-approved 5,75" elemente, ainult hind on natuke aiai. Noh ja suht pervod näevad välja ka kui kristalselt aus olla
Ma alustaks tulede parandamist pigem pingelangu mõõtmisest, korralikud jämedad ühendused läbi releede tegid minu voki valguse päris heaks.
-
- Postitusi: 3239
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Led H4
romulus kirjutas:Mitu aastat teema alustamisest möödunud ningi LED pirnide valik kindlasti parem nüüd.
Ehk siis on keegi kasutusele võtnud uuemaid H4 LED-e? Kuidas kaasliiklejad ja politsei suhtub, kas pimestavad? Kas neid juriidiliselt korrektseid ka olemas on?
Kaalun enda Twinile mingid külge kruvida, nii parema valguse kui voolu kokkuhoiu pärast.
Lõunaka üv-s pidin oma ledi välja kiskuma ja tavalisega asendama alpil. Muidu valgem oli küll.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Led H4
Krl kirjutas:Kas see LED esitule abil saavutatud voolu kokkuhoid annab ka kütusekulus reaalselt tunda, või on selleks säästmiseks mingi muu põhjus?
Reaalsest uudishimust küsin.
Kütusekulust on savi, aga kui täistuled sees, kätesoojendus sees, telefon laeb jne, siis kukub laadimine alla 14V (akult mõõdetuna). Ehk siis tundub, et geneka võimsusest jääb puudu jah. No ja valgust tahaks ka lisaks. Aga kui see reaalselt kedagi pimestama hakkab, siis pigem loobun LED pirnidest ja panen mingid ++valgust lubavad halod sisse. Laadimise juhtmestik on üle käidud, jämedad juhtmed, ilma pistikuteta. Ja pingekas on ka MOSFETiga asendatud juba.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Led H4
Õiged korralike jahutusribidega ledid vaevalt väga palju vähem tarbivad kui halogeenid(kui võrrelda kuumust mida nad mõlemad toodavad).
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Led H4
LED-id ei tooda tegelikult väga palju kuumust, nad lihtsalt on selle suhtes väga tundlikud, nagu ikka pooljuhtseadmed. Halogeeni hõõgniidi temperatuur on tuhandetes kraadides, LED sureb umbes saja juures.
Aga LED-i suur eelis on see, et valgus on suunatud ja läheb ettepoole, mitte ei põrkle reflektoris ja hajutis ringi. Selle eelise nullib H4 install ära.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Led H4
Minu meelest H4-le ei olegi head lahendust mingi analoogi näol olemas.Nagu Jesper ütles nullib reflektor selle hea nii kui nii suuremas osas ära. Kui tahad nö voolu kokku hoida,siis ilmselt on parem lahendus mingid LED lisatuled(udukad),mis sõiduajal koos gabariidiga sees.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Led H4
Jesper kirjutas:Louis müüb tänapäeval E-approved 5,75" elemente, ainult hind on natuke aiai. Noh ja suht pervod näevad välja ka kui kristalselt aus olla
maitse asi
Vähemalt SV'l läheb originaalkopsiku sisse ja kõlbab vaadata küll.
Minupoole on üks selline teel, kuna originaaltulel on klaas mõrane ja eraldi klaasi ei olnud saada. Uut originaaltuld sama hinna eest ei tahtnud.
-
- Postitusi: 120
- Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
- Tsikkel: Yamaha XJR1200
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: Led H4
simp kirjutas:Jesper kirjutas:Louis müüb tänapäeval E-approved 5,75" elemente, ainult hind on natuke aiai. Noh ja suht pervod näevad välja ka kui kristalselt aus olla
maitse asi
Vähemalt SV'l läheb originaalkopsiku sisse ja kõlbab vaadata küll.Minupoole on üks selline teel, kuna originaaltulel on klaas mõrane ja eraldi klaasi ei olnud saada. Uut originaaltuld sama hinna eest ei tahtnud.
Ole hea anna link tulele.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Led H4
Hipponen kirjutas:Spoiler
simp kirjutas:Jesper kirjutas:Louis müüb tänapäeval E-approved 5,75" elemente, ainult hind on natuke aiai. Noh ja suht pervod näevad välja ka kui kristalselt aus olla
maitse asi
Vähemalt SV'l läheb originaalkopsiku sisse ja kõlbab vaadata küll.Minupoole on üks selline teel, kuna originaaltulel on klaas mõrane ja eraldi klaasi ei olnud saada. Uut originaaltuld sama hinna eest ei tahtnud.
Ole hea anna link tulele.
tootja: http://www.truck-lite.com/webapp/wcs/st ... ogId=10002
louis.de: https://www.louis.eu/artikel/truck-lite ... t/10035484
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Led H4
Proovisime sõbraga h4 ja hid kõrvutada, hid oli 35w, led'i ei mäleta. Tulemus oli selline, et lähitules polnud vahet, kaugtuli sõltus tuletüübist.
Testis oli 2 erinevat tuld, vana impreza esituli ning yamaha xs400 esituli. Subaru puhul rikkus led'i kasuteguri ära kaugtule puhul see, et kaugtule ledikobara vihule jäi "jalgu" pirnikatiku vars (müts, mis osadel tuledel peidab ära pirni otsa). Tsikli puhul oli tulemus väga hea (vanakooli ümar tuli) ning xenon oli isegi kehvem. Lähitules polnud vahet, kaugtuli reaalsuses ledil parem, kuna h4 xenonil on mingi solenoidplätakas, mis valguskeha tsentrist liigutab ning viimane on täielik ikaldus. Led puhul veel oli kasulik see, et lähitule puhul põles ainult ülemine led kobar, kaugtule puhul liitus alumine ka ehk siis sisuliselt sama efekt, kui paneks h4 mõlemad hõõgniidid korraga tööle ehk siis nn ninaalt ei läinud pimedamaks kauguse arvelt.
Vanakooli tulesse ilma pirnikatikuta reflektorisse paneks hea meelega, p.s led läheb ikkagi suht kuumaks ja ise võtaksin kindlasti korraliku radika ja lisaventikaga versiooni.
PPS, mis kütusekulu võitu te loodate mootorrattaga saada, magnetiga elektritootmisel, kus pingeregulaator lühistab nigunii ülejäägi raami ning mida rohkem tarbid, seda kauem pingekas elutseb? Enamik mootorrattaid toodab koguaeg niipalju voolu, kui tuleb, erandiks mõned suured rattad, milledel autogenekad peal vms (bmw suurkolakad näiteks).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.