GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Moderaator: Moded
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
milleks on vaja süsteemi topeltfiltreid, paagisisesest peaks ju piisama
Hurt kirjutas:siis nüüd peab bensiin jooksma läbi kahe filtri...
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ma tõesti ei tea, miks. Et paagist sodi ei tuleks <- arvati. Ühesõnaga kuidas töötab kirjeldatud bensiinikraan?
-
- Postitusi: 847
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
antud kraan peaks töötama nii et, tuleb kaks voolikut välja, üks läheb 1-2 karpasse ja teine 3-4. Muud jama ei tohiks vahel olla. kolmas voolik on vaakum mis avab kraani. Asendist olenemata tuleb nendest kahest voolikust kütust võrdselt. Ma ei saa aru miks lisa filtrid vahele pandi? Kraanil on endal sõel ümber ju paagi sees. Kunagi panin endale ka ja ei soovita, hakkas samuti kahtlaselt käituma, ruumipuudus ka loomulikult. Pakun et see filter ilma kütusepumbata masinale ei sobi. Kas sul kütusevoolikute ümber need metallvedru laadsed kõrid on alles? need ei lase voolikut kokku voltida kui paagi lõpuks peale saad. Depoos vahetati ära ka midagi või ainult puhastati ja timmiti?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Seda ma arvasingi. Vist puhastati ja reguleeriti. Ei mul pole etteheiteid karpade töö koha pealt. Käib tunduvalt paremini kui varem ja ei uputa enam. Ainuke probleem on külmalt stardiga.... võtab aega ja käiiamist. homme kui vihma ei kalla viskan selle ise aretatud neliku nahhui (oli ratast ostes juba peal) koos nende filtritega ja vaatab, mis juhtub. Paar pilti teen ka enne kogu konstruist
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Nii kakkusin vahelt välja selle porno ja käivitamine paranes. Nüüd läheb poolest pöördest käima ja toorega tõmbab ka kohe pöörded üles, varem nagu podises alguses ja kogus end vaikselt enne kui pöörded tõusid.
Enne http://www.upload.ee/image/3995233/DSC_0340.JPG
Pärast http://www.upload.ee/image/3995231/DSC_0343.JPG
Selline pundar oli all http://www.upload.ee/image/3995232/DSC_0341.JPG
Välja võetud tükk http://www.upload.ee/image/3995237/DSC_0345.JPG Filtrid pandi depoos see nelik ja voolikud olid ostes. Ma ei näe mitte mingit loogikat asjas või ehk oli vanal omanikul mõte, et nii saab paaki paremini maha ja voolikuid külge kui nad on pikemad. Kuigi antud asja oleks ajand ära ka lihtsalt paar senti pikemate voolikute ost. Ühesõnaga ulme. Imelik et depoos selle peale ei tuldud ja lisa filtrid veel topiti vahele. Aga Nüüd kõik korras ja karpad töötavad nagu kellavärk. Ühtlasi kui keegi tahab, siis mul üle seda vedru, mis käib vollale ümber, et teda kokku ei surutaks. Võtke ühendust kui keegi tahab.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 19:34
- Tsikkel: suzuki gsxr 7/11 ja tonnine k1
- Tänanud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ühtlasi kui keegi tahab, siis mul üle seda vedru, mis käib vollale ümber, et teda kokku ei surutaks. Võtke ühendust kui keegi tahab.
Juba mul läheb neid vaja
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Üks on täies pikkuses vist (või on mõlemal veidi jupitatud, vaata pildilt), sest filtri paigaldusel ei saanud teisiti. Ühesõnaga kui tahad, siis 5668üks55üheksa asuvad Tartus, järgmine nädalavahetus liigun ka Tallinna.
Ega kellelgi mõistliku hinnaga lühemat sumpapütti ei vedele? Ebayst oskan ise ka tellida, et ulme pakkumisi pole vaja teha. Mõtlesin lihtsalt et äkki kellelgi vedeleb miskit, ei pea kaubanduslikku välimust omama aga seest võiks terve olla. Enda sumps sai küll eelmine aasta lahti lõigatud ja lühemaks tehtud, sest oli seest jube ussitanud ja lahtiseid tükid kõrisesid ja kolisesid aga aitas suht väheseks ajaks, nüüd jälle mingid tükid lahti.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei saa üldse aru, miks peab kaks eraldi voolikut kraanist karpadesse minema. Üks voolik ei suuda ära toita? Minul suudab. Kuna keegi on paigaldanud talle varuosa puudumise tõttu vanema generatsiooni hayabusa paagikraani, millest tuleb üks voolik välja (+ vaakumvoolik), siis on pandud peale lisa bensiinifiltrit jagaja. Ehk siis tuleb ikkagi ühest torust ja probleeme sellega ei näe olevat.
Võtaks isegi lisa bensiinifiltri vahelt ära, kuid keegi on paagisisese plastikust "sõela" ära kaotanud. Kui kellegil on ideid, kuidas sinna sõela aretada või kust vanakooli 1991 gixxerile originaal paagikraani leida, andke teada
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei teagi. Vist on mõeldud jahh, et kaks toru toidab paremini kui üks. Tõenäoliselt on asi selles, et ühest torust nelja karpasse valgub aeglasemalt kui kahest. Pean silmas, siis mitte kraani läbilaskevõimet vaid nelja karpa vahelist bensiini jagamist. Terve uue/vähe kasutatud komplektse kraani leiab ebayst 50-60 euriga. Ei oska öelda kas sellel ka mõtet kui plastikfilter tanklas maksab paar euri ja nii sul süsteem toimib.
Aga kodanikud pakkuge sumpapütte, sporti ja tavalist tähtis et seest terve oleks. Endal on üle, originaal plastikud, esituli koos raamiga, esimesed suunad, orig. peeglid, lenksud.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kuidas spidomeetri küljest eemaldada läbisõidu nullimise keeratavat nuppu, et spidomeetri-kobakas teda hoidva raami vahelt välja mahuks? Sikutasin nii ja naapidi, lugesin manuaali, aga abi ei leidnud. Võibolla keegi on varem sellise probleemiga kokku puutunud.
Ratas on 91 aasta gsxr 750.
Tänud!
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Nii siis. Kui ratas tiksub tühikäigu pööretel on vahel mootorist kosta ja tunda (sadulas istudes) imelikku kloppimist. Mitte alati aga vahel. Kui sidur alla vajutada, siis heli ja "vibra" kaob ja kui tagasi lahti lasta sidur, siis tuleb tagasi. Olen seda ka varem täheldanud aga siiani pole häirind võib olla on see vahepeal tugevamaks läind, et nüüd häirima on hakkanud. Normaalne nähtus või peaks kuskilt otsast muretsema hakkama? Siduriga mingi kala?
Sõites ei saa midagi aru ja kui tühikäigul pöördeid tõsta ilma sidurit vajutamata, siis kaob ka anomaalia.
Mõistan, et see on nagu kohvipaksult ennustamine aga äkki on ideid?
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Äkki nukakett? Endal teeb madalal pöördel just nukakett häält...
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hääl on selline kloppimise moodi, nagu mingi pöörlev mass mootoris oleks lahti ja madalatel pööretel (loe tühikäigu pööretel) pöörleb liiga aeglaselt ja hakkab kuskile vastu käima/kloppima kui aga pöördeid tõsta veidi, siis kaob ka heli või kui sidur alla vajatuda on efekt sama.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kunagi, kui saabus esimene GSX-F mudel (mootor sisuliselt sama, mis vanal õlikal GSXR-il), siis kahtlustused olid täpselt samad. Nagu mingi pöörlev mass rapsiks ja siduri lahutamisel kadus - võtsime kontrolli mõttes siduri lahti ja tegime algosadeks ning kontrollisime kõik üksipulgi üle. Sidur oli nagu uus ja peale kokkupanekut sündroom tagasi. Põhjuseks oli hoopis neljanda silindri karpa tühikäigudüüs, mille tulemusena hakkas mootor tööle 3,5 silindriga ja põhjustas, mitte ühtlase käigu, vaid rapsis kolme silindriga ja osaliselt pidurdas ühega. Kõrgemal pöördel asi kadus, sest pöörlemissagedus muutus oluliselt. Kontrolli peale käimapanekut kas kõik 4 leegikat lähevad võrdlselt ja kiiresti kuumaks või üks oluliselt hiljem. Kui nii, siis karpade kallale. Ja peamiseks märksõnaks on tühikäigudüüs, mitte peadüüs ja mitte muud kanalid ja nõelad. 95% juhtudest on GSX-F, GSF ja GSX-R vanadel mootoritel just see umbes.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hiljuti käisid karpad puhastuses ja kõik sinna juurde kuuluvaga (mõned postitused tagasi ka juttu sellest). Ok õhtul panen käima ja katsun leegikaid kas soojenevad ühtlaselt.
Jutt käib siis nendest düüsidest? Pilt on internetist otsitud.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Ei käi jutt nendest düüsidest. Need ei ole düüsid, vaid tühikäigu segukruvi pesad. Düüsid asuvad ikka karpa sees.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Panin käima. 2 ja 3 leegikas läksid suht käppelt nii kuumaks, et kätt ei kannatand. Siis oli pausi ja läks esimene ja kõige viimasena hakkas soojenema (läks õrnalt leigeks) neljas. Et siis mis edasi? Karpad maha, 1 ja 4 karpal põhi alt ja düüsid välja ja puhtaks? Karpa jooniselt leidsin Main JET ja Pilot JET. Kumb see süüdlane on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui 1 ja 4 silinder, siis äkki ka süütepool
edu
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Märtt kirjutas:Kuidas spidomeetri küljest eemaldada läbisõidu nullimise keeratavat nuppu, et spidomeetri-kobakas teda hoidva raami vahelt välja mahuks? Sikutasin nii ja naapidi, lugesin manuaali, aga abi ei leidnud. Võibolla keegi on varem sellise probleemiga kokku puutunud.
Ratas on 91 aasta gsxr 750.Tänud!
Tõmba jõuga ära, hiljem liimid klaasiliimiga tagasi. Muud varianti ma omal ajal ise ei leidnud (mul eraldus see nupp aga ise kasutamise käigus ja mingeid keermeid ega muud taolist ei paistnud).
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hurt kirjutas:Karpa jooniselt leidsin Main JET ja Pilot JET. Kumb see süüdlane on?
Ma päris hiromandiks ennast ei pea ja ei saa küll öelda, et viga 100% seal on aga tegelikult ei omagi mingit tähtsust nende düüside nimetus. Kui karpat juba puhastada, siis tuleb puhastada kõik düüsid ja kanalid, välja kiskuda ka ujukinõela pesa ning kontrollida selle pesa ümber olev kummitihend samuti. Aga kui rääkida statistikast, siis jah "Pilot Jet" on süüdi enamasti selles jamas. Auk on seal nõnda peenike et tavalise nööpnõelaga seda läbi ei torka. Kõige lihtsam kontrollimeetod:
- Karpad maha ratta pealt
- Karpad lauale tagurpidi
- Kõigil neljal karpal põhi alt ära
- Lased törts brake cleanerit kõikide karpade "Pilot Jet" nimelisse düüsi
Need, millest brake cleaner kiirelt läbi jookseb on OK. Need, mille pessa jääb loik pikemaks ajaks või jäädavalt on umbes. Siis kruvikas kätte, düüsid välja ja peenikese orgiga (näit trossikiud) läbi torgata.
- Kui kõik puhastatud ja kokku pandud, siis paned laual olles bensuvooliku pisikesest paagist külge ja veendud, et kuskilt ülevoolust läbi ei voola.
- Kõikse suurem kebens ehk karpade tagasipanek tsikli peale
Edu...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
yeekim kirjutas:Kui 1 ja 4 silinder, siis äkki ka süütepool
edu
Ei saa ka seda välistada. Kuigi esimene leegikas läks ka lõpuks tuliseks aga tunduvalt hiljem kui 2 ja 3. Neljas aga jäi ka siis vaevalt leigeks kui 1-3 olid tulised. Mul on juhtmete ja piipude ühendused veidi "emased", vaatan need üle enne kui karpasid hakkan maha kakkuma. Kui sellest pole abi, siis kakun karpad maha ja vaatan düüsid üle kui need ka ok, siis vist peab hakkama süütepooli otsima. Ehku peale ei tahaks nagu midagi tellima hakata. Kuidas veenduda, et süütepool vigane?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Vaheta süütepoolid ära: kui ennem olid 1;4 jahedad, siis pärast jäävad 2;3( kui Sul ikkagi on 2 pooliga ratas )
edu
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Hei!
Oleks vaja 94a GSXR 1100w masinale sidurit. Lamellid+ kettad. Pakkuda võib nii kasutatud kui ka uut komplekti. Uuele komplektile hinnapakkumine juba olemas aga ehk keegi teeb veel parema pakkumise
-
- Postitusi: 847
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kuidas veenduda, et süütepool vigane?
Manualis peaks ilusti kirjas olema, kuidas ja kust takistusi mõõta. enne võid seda proovida kui hakkad juhtmeid ümber tõstma. Kui juba piibujuhtmed maha kisud, siis lõika otstest jupid ka maha kohe. Edu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Juhtmed üle käidud, karpad maas ja lahti võetud ning düüsid peene traadiga läbi surgitud. Karpade põhjas leidus veel sodi hoolimata sellest, et olid puhastatud tea kas jooksis paagist sodi juurde või puhuti suruõhuga kiirelt üle puhastamisel. Kruvid olid kõik väga kõvasti kinni ja nende lahti keeramine nõudis tõsist pingutust. Üks kruvidest oli asendatud kuuskandiga sest ilmselt polnud seda tervelt kätte saadud. Ka mina olin sunnitud ühel kruvil rauasaega sälgu lõikama, et saaks tavalise kruvikaga keerata. Enamus kruvide ristid olid juba korduvalt üle keeratud. Täna peale tööd BalticBolti uusi kruve ostma. Lisaks oli ühel düüsile veidi liiga tehtud varasemalt, ilmselt vale suurusega kruvikeerajat kasutatud. Ei hakka vist hetkel uut ka tellima aga panen kirja, et järgmine kord kui karpad lähevad "tegemisse" siis tellib varakult ka uue düüsi. Õhtul kõik kokku ja eks siis näha ole kas tühi töö või oli asi vaeva väärt.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Karpad said korda, puhtad ja reguleeritud. Reguleerimise all pean, siis silmas ujukite kõrgust, bench sync-i ja tühikäigu segu. Reguleerides tuginesin manualis antud piiridele ja tundub, et töötab ilusti. Küll aga otsustasin ära vahetada küünlajuhtmed, sest neid on ajapikku järjest lühemaks saetud ja kolmas juhe ulatus juba vaevu vaevu ning oli suht pingul. Mõeldud tehtud. Motohoovist 2m BERU juhet (alla 7 euri maksis) ja asusin vahetama. Kahest klambrist suutsin ühe täiesti ära lõhkuda ja teisel läks üks kinnituskõrv katki. Vahetus ise on lapsemäng aga plastikust klambrid on aja pikku nii pudedaks muutund, et lagunesid käes ära lihtsalt. Mõtlesin, et milles küsimus, tellin uued. Küsisin Motohoovist kus tuli väga kiirelt vastus, et ei saa tellida, sest originaalis varuosakataloog ei anna sellist osa eraldi välja ja nii lihtne ongi. Depoost ootan siiani vastust aga vaevalt ka neil seda kohapeal oleks leidund. Läksin lihtsama vastupanu teed ja tellisin http://www.ebay.de/itm/Zundspule-Ersatz ... 2ec18049c3 10 euri koos transaga, teisipäeval pandi teele ja täna kohal. Õhtul panen külge.
Ahh jaa süütepoolidel mõõtsin ka takistused ära. Manual näeb ette 30-40K ohmi. Üks oli 38 ja teine 37, nii et ka need on korras. Mõõtmised tegin enne karpade lahti kakkumist, et olla kindel selles et viga ikka on karpades.
Kogu selle pusimise ja jebimise peale on hakkand peas üks plaan kerkima. Peaks endale ühe ratta juurde ostma, vähe uuema pritsega isendi, millega igapäevaselt sõita saab. Las see õlipõleti jääbki nokitsemise rattaks, mille seltsis vaba aega veeta või kui vaja naise eest peitu minna garaasi.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Murran pead jälle, sest anomaaliad jätkuvad. Tõenäoliselt olen ise midagi ära vussind. Aga alustaks algusest.
Enne karpade puhastamist töötasid 2-3 silinder ilusti ja 1-4 jamasid. Peale puhastamist tundus nagu töötaksid kõik ilusti. Peale küünla juhtmete vahetust aga kolmas silinder ei taha töötada korralikult.
Karpad peaks olema puhtad ja töötama. Küünlajuhtmed vahetatud koos kinnitusklambritega. Võtsin küünla maha ja see on täiesti märg, see vist välistab karpad ja kütuse puudumise. Mõõtsin uuesti üle 2-3 piibu vaheleise takistuse, mis on endiselt 37 kilo ohmi nagu manual ette näeb, provisin ka teist küünalt kolmandale silindrile aga ka see on peale mõningast mootori ebaühtlast käimist märg. Vahetasin ka piibud juhtmete otsas, et välistada vigane piip. Minul on mõistus otsas. Selleks et silindris toimuks plahvatus on ju vaja kütust ja sädet. Kui küünal on märg siis ju kütus on aga säde puudu? Elekter tuleb ju süütepoolist mööda juhet läbi piibu küünlasse kus siis tekib säde. Vahetatud on juhe, proovitud teist küünalt ja piipu. Et siis mida veel?
Vahetada 2-3 silindri piibud oma vahel ära? Süütepooli kohapealt pole ju vahet kas välja tulevad juhtmed on 2-3 või 3-2 sest kui süütepool on töös on elekter mõlemas piibus korraga? Hetkel on süüteloolidest välja tulevad juhtmed vaadatuna sadula poolt ja vasakult paremale 1-4 ja 2-3 omast arust said kõik juhtmed tagasi nii nagu olid vanad.
Samas kui vahetada 2-3 silindri piibud ära ja viga püsib, siis see välistaks vigase juhtme või halva ühenduse 3 silindri piibu ja süütepooli vahel. Kuigi kui ma mõõtsin 2-3 vahel takistust ja see oli lubatud piiris, siis võiks ju ka kõik korras olla?
-
- Postitusi: 847
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Süütepooli kohapealt pole ju vahet kas välja tulevad juhtmed on 2-3 või 3-2 sest kui süütepool on töös on elekter mõlemas piibus korraga?
selles on sul õigus, nendel peaks olema wasted-spark, ehk siis säde antakse ka sinna silindrisse kus seda tegelikult hetkel vaja pole. Muu koha pealt ei oska kommenteerida, anomaalia tõesti . Edu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kuidas te olete lahendanud klapikambri tuulutuse kui olete originaal õhufiltri vahetand aftermarketi vastu? Originaalis jookseb klapikambrikaane küljest volla õhufiltri korpuse alla.
Re: GSXR 750/1100, õlikad ja W mudelid
Kui küünal läheb märjaks ja küünlal korralik säde olemas, siis kahtlustaks ikkagi kolmandat karpat. Liiga rikas segu, umbes tühikäigudüüs või siis ujukinõel ei täida enda ülesannet, mistõttu üle ujutab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.