Mure Honda CRF 450
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Mure Honda CRF 450
koi - selle mootori puhul läheb teooria natuke lahku, sest kasti tuulutus avaneb otse kõhu alla voolikujupi näol ja on kogu aeg avatud. Kui sõidad poole mootorini mudas, siis imeb sealtkaudu kasti puhast muda täis. Endal korduvalt juhtunud võistlustel savisel rajal vihmaga. Aga selles osas jälle klapib, et kinni teda panna ei tohi - peab olema kenasti läbi puhutav.
teemaalgataja henryf - enamasti kasutatakse CRF-il siiski kastis ja mootoris sama õli. Kui peaks juhtuma tõesti midagi sellist (nagu äkki sinulgi?), et kasti ja mootori õlid segi lähevad, siis üks ei "vigasta" teist. Tavaline 4T poolsünt või täissünt sobib nii kasti kui mootorisse. Hea ongi CRF-i mootoriehitus selle poolest, et kui kasti tuulutuse kaudu tõmmatakse vesi sisse, siis ei pääse see mootori poolt hävitama, sest kasti õlitus ei ole üldse nõnda tundlik teema kui väntvõlli ja klapiajami õlitus. Ja kui kasutada sama õli, siis on kenasti ka näha, milline kui kiirelt mustaks läheb - toonilt algselt purgist välja kallates ju samad.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.