Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
Rattad tasakaalus, all ja ratas pukilt maas. Sellega asi korras.
Kuulates vanemate ja targemate nõu, viskasin need montaažilindist tööriistatoru kinnitused minema (päris ära ei visanud, panin seinale muu pudi-padi kõrvale rippuma, äkki läheb vaja ) ja alustasin uue tegemist. Uue kinnituse mõte tuli natuke peale seda kui tuli mõte termokahaneva rüüsiga need tuulutusavad kinni panna. Esialgne plaan oli 4mm lattrauast see kinnitus teha aga see tundus overkill. Leidsin 1.5mm seinapaksusega toru, millest lõikasin pikuti kolmandiku välja. Haamriga toru raadius tööriistatoru omaga klappima. Selle külge keevitasin kõrvad. Tööriistatorule üks jupp termokahanevat peale, avade katteks siis klamber ja selle peale teine jupp termokahanevat. Prooviks ajutiselt sabaraami külge ja väänama - päris tugev tükk sai.
Selle termokahaneva servad on natuke püsti nagu sussininad aga see osa jääb niikuinii küljeplasti varju, nii et ma selle välimuse pärast eriti ei põe, tähtsam, et toru koos sisuga ära ei kao.
Vahepeal toas käies sattusin ürituste teemas 2014.a. hooaja avamise postrile ja sealt keris mõte niikaugele, et meelde tuli see, et mustal sael tuleks paraadi kolonnis sõites probleeme jahutusega. Seda sellepärast, et termolüliti on peetis. Kevadest saati istub varuosa kapis - ratas korra laiali siis vahetan selle ka ära. Paralleelselt tööriistatoru kinnitusega sai see termolüliti ka ära vahetatud. Enne jahut. vedeliku välja laskmist kontrollisin veel üle, kas ventikas ikka töötab. Termolülitilt pistik tagant ja peente otstega näpitsate otsad sillaks pistikusse - jah töötab. Sealt edasi oli vaja ikka kontrollida kas uus termolül. ka rakendub. Termolül. pistikusse ja fööniga kuuma - rakendub. Seega, jahutusvets välja ja vana termolül. maha ja uus asemele. Vana käes sai seda ka fööniga kuumutatud - ei midagi, katki, mis katki. Uus termolul. paika ja jahutusvedelik sisse tagasi - jälle üks asi tehtud. Lisaks peab tegelema ka jahutusventika kummikatte taastamisega. Ilmselt peab sama lahendust kasutama nagu enduurokal tegin - tabletipurgi põhi ja jupp lohvi, sedakorda ilmselt panen lohvi asemel termokahaneva rüüsi sest kummil on kalduvus pinge all maru ruttu pragunema hakata.
Edasi tuleb pakiraami kinnitamise raam koos tööriistatoruga külge kruvida, aku laadida ja kevadet oodata, et selle rattaga sõita saaks.
Ahjaa, kas kellelgi on piduriõli, anuma ja pumba vahelisest voolikust, läbi vooliku seina välja pressinud? Voolik näeb välja nagu kondents oleks peal - vesihernes. Näpuga tõmbad - ei ole vesi, on piduriõli.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.