Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Juba kevadel pidin tegema tsiklipuki aga nagu ikka on kellegi karvane käsi mängus ja varastab kogu vaba aja. Aga lõpuks valmis ta sai, vanarauahunnikust leitud materjalist ja teemakohase värvilahendusega.

Nooremad lugejad võibolla ei tunne ära siis selgituseks, et pool (käepideme poolelt) kangisüsteemist pärineb Družbalt.

Pilt
Pilt
Pilt

Loff kirjutas:

Jõudsid kohale (mustale saele) igasugu peened ja vähem peenemad jubinad, et õhtul oleks nokitsemist.

Täna, 7 kuud hiljem, jõudis see õhtu kätte lõpuks (lol)
Vahetusse läks tahhomeeter, sest vana ei hakanud ka pärast remontimist tööle. Spidomeetri tigu (esiratta küljes), sest see on 21" ratta oma ja 17" rattaga näitab kalossinumbreid. Külge sai kruvitud ka seljakoti jalarauad, võib vaja minna ja ei viitsi enam TÜV-il ülevaatajaga maid jagada. Vägisi tahavad passi vahetama saata, passis 2 kohta aga kaassõitja jalarauad puuduvad. Ja otsitud sai ka normaalne koht, kevadel soetatud, tööriistatorule.

Kohe näha, et ratas kaua niisama seisnud, tolmune kui kurat.

Pilt

Tore õhtu ootab ees, kastiga vidinaid ja ise tahtmist täis :mrgreen:

Pilt

Kõigepealt vahetusse tahhokas, kui esimask jub korra eest ära oli sai üle vaadatud ka pasun, mis ei teinud korralikku häält vaid pirises. Pasunal oli vaja pasuna jala ja pasuna kere vaheline kummipuks uus teha ja suruõhuga kärbsed pasunast välja lasta, lisaks el.ühendusklemmidele el.tehnilist vaseliini. Esiots koos tagasi ja tahhoka ja pasunaproov - kõik töötab nii nagu peab.

Pilt
Pilt
[youtube][/youtube]

Järgmisena esiratas alt ära ja spidotigu vahetusse. Numbrid spidoteol erinevad järelikult on lootust, et hakkab õigemaid numbreid näitama. Sai ju teine tellitud originaalvaruosade kataloogi järgi.

Pilt

SM tigu.
Pilt

TE tigu.
Pilt

Järgmisena jalarauad koos kiivrilukuga ja katetega. Miks nad erinevat värvi on, seda ei tea, teisel rattal on nad ka erinevat värvi. Ilmselt sellepärast, et paremat ja vasakut eristada.

Pilt

Et ei oleks poltide sisse vägistamist, keermepulgaga värv keermetest välja. Ja nii igaks juhuks, et edasisi jamasid vältida tilgake keermeliimi ka. Maru hea kui oled ära lammutanud ühe Volvo siis on võtta igasugu häid tsingitud ja kraega polte. Hakka nüüd sellepärast poodi polte ostma minema, nii hilja õhtul on kõik poldipoed juba kinni.

Pilt
Pilt

Paistab välja nagu sea selga pandud sadul aga praegusel hetkel ma ei taha ratast puhtaks pesta sest ei ole sellist kohta kus see korralikult ära kuivaks. Kiigel voolav muda on viimasest sõidust, mille eile tegin enne kui töökotta ratta ajasin. Si*t suusailm. Milleks see ava seal vasakpoolse jalaraua kattel on, seda ma küll ei oska öelda :wack:

Pilt
Pilt

Tööriistatoru saab omale koha teise summuti asemele, paremale poole. Näeb suhteliselt OK välja seal, vähemalt minuarust. Paremat kohta selle ratta peal ei leidnud. Muidugi on variant hoida ratas korras, et tööriistu ei lähekski vaja. Aga selle peale lootma jääda ma ei taha.

Pilt
Pilt
Pilt

Edasi on vaja tööriistatorule klambrid teha, pakiraami/seljakoti käepidemete kinnitusraami kinnitamiseks sabaraami külge on vaja teha distantspuksid, esirehvi peaks uue ostma ja mõlemad rattad tasakaalustama, üle 100 km/h viskab vibra sisse.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”