Bussi taha tsikli transportimise raam
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 65
- Liitunud: 12 Apr 2007, 10:32
- Tsikkel: Kawasaki ER6N
- Asukoht: Tallinn
Bussi taha tsikli transportimise raam
Tere!
Uurin, et kas on kellegil laenata bussi taha käivat raami, millega saab tsiklit transportida.
Tsikkel jääb nagu vastu bussi tagumist ust.
Kes näinud on, saab ilmselt aru, millest jutt
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
Kas sellised asjad on üldse teisaldatavad, tsikli kaal on ju jalgratta omast oluliselt suurem? Matkaautomehed on ilmselt selliseid ehitanud aga arvatavasti ikka konkreetse bussi külge.
Või käib jutt hoopis haakeseadmest?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
matkabussidel on ta tavaliselt ikka konkreetselt bussi raami külge monteeritud.
USA-s on levinud ka sellised, mis käivad nende standartse haakekonksu ühendustoru külge, aga see on ikka paras jäme nelikanttoru:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
See peab ikka suur buss olema.Kui tegemist teemaalgataja ära märgitud rattaga ehk umbes 200-220 kg kaaluva asjaga,siis mingi pakibussi konks seda küll vastu ei pruugi pidada.Kerge krossika veoks võibolla veel.Konks on üldjuhul väiksema kaaluga asjade veoks.Isegi haagis ei tohi vist rohkem kui 75kg-ga standardsele konksule toetuda.Kui matka bussi rentida,siis on ka selliseid olemas kuhu tsikkel nö kaubaruumi sisse mahub,tavaliselt need kohad rollerite jaoks mõeldud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 01 Veebr 2013, 22:10
- Tsikkel: Yamaha V-Star
- Asukoht: Tallinn , Nõmme
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
Mul on olemas nn. sadul , mis käib Meerika kahetollisesse veoraami auku . Lisanumbriga pole olnud mingit probleemi kasutamisel . Mõõdud 1400*600mm . Katsetatud 500 kg . Reaalselt veetud veidi üle 300kg asju ja nendeks olnud nii segud , kivid , keskküttekatlad , mullivannid , vanad motikad kui ka inimesed kes on soovinud sõidu pealt filmida hästi madalalt . Üks sadul suisa tutikas ja võimalik ära vahetada kupüüride vastu !
Pildid kahjuks selle kõvaka peal , millelt midagi kätte ei saa !
Motoratturi diagonaalse helkur tähelepanu rihmade tootmine ja müük ...
-
Teema algataja - Postitusi: 65
- Liitunud: 12 Apr 2007, 10:32
- Tsikkel: Kawasaki ER6N
- Asukoht: Tallinn
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
Tänud kõigile. Tegu oli krossikaga ja lahendus juba olemas.
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
XL1000 kirjutas:See peab ikka suur buss olema.Kui tegemist teemaalgataja ära märgitud rattaga ehk umbes 200-220 kg kaaluva asjaga,siis mingi pakibussi konks seda küll vastu ei pruugi pidada.Kerge krossika veoks võibolla veel.Konks on üldjuhul väiksema kaaluga asjade veoks.Isegi haagis ei tohi vist rohkem kui 75kg-ga standardsele konksule toetuda.Kui matka bussi rentida,siis on ka selliseid olemas kuhu tsikkel nö kaubaruumi sisse mahub,tavaliselt need rollerite jaoks mõeldud.
Euroopas on B kati sõidukitel levinud üks standard ja see kannatab tõesti 80 kg vertikaalkoormust.
USA standardis on Class I, Class II ja Class III "trailer hitch"e. Neist esimene vastab euroopa standardile ja 80 kg vertikaalkoormusele. Class III kannatab vähemalt kaks korda raskemat vertikaalkoormust ja sinna antakse ka sõltuvalt auto kerest maksimum vertikaalkoormus. X3 taha saad 400lbs või siis 180 kg riputada. Aga X5 taha saad juba 600lbs või 250 kg vertikaalkoormust kannatava haagisekonksu sättida ja sinna otsa võid vabalt ka GS-i juba istutada.
Hea koht ostlemiseks et euroopa ripats ameerika raua vastu vahetada:
http://www.e-trailer.com
aga siis pead kindel olema, et Ameerikas ja Euroopas on auto mudel üks ja seesama. (Toyotadel näiteks on sama nime all erinevaid mudeleid.)
Aga ikka maksab oma Ameerika auto konksukonstruktsiooni pealt tehniline sertifikaat üles otsida ja vaadata, et milline maksimaalne vertikaalkoormus on antud, enne kui oma Goldwingi sinna riputad .
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Bussi taha tsikli transportimise raam
Christina kirjutas:Tänud kõigile. Tegu oli krossikaga ja lahendus juba olemas.
Jaga pilti!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.