KTM ei lähe käima.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: KTM ei lähe käima.
xenon3 kirjutas:Jätkan teemat.
Sõidu aeg ratas suri välja nagu oleks kütus otsa saanud,enam käima ei läinud.Varem ei olnud mingeid probleeme.
Kontrollitud on: mähise ja süüteloendri takistused jäävad ettenähtud normidesse.CDI ja süütepool on proovitud teise ratta oma(töötava ratta).Kontaktid kõik liivapaberiga üle käidud.Keerasin piibu maha ja juhtme otsa ja massi vahele jätsin 5mm,säde oli sinine,pikk,peenike.
Küünlaaugust kütust sisse valades ei luba ka grammigi.
Karpa võtsin maha,kütust piserdab pika peene joana.
Hooratas on vahetatud juulis(originaal,tutikas)
Klapid regullitud,klapivedrud terved.
Küünlaid proovitud erinevaid.
Kas hetkega võib juhtuda,et klapid enam ei pea või mootor''hõre''?
Endal on igastahes mõistus otsas.
mul samuti juhtunud,aga jahtudes käima läinud uuesti ja viga oli syyte anduris!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: KTM ei lähe käima.
krõps kirjutas:xenon3 kirjutas:Jätkan teemat.
Sõidu aeg ratas suri välja nagu oleks kütus otsa saanud,enam käima ei läinud.Varem ei olnud mingeid probleeme.
Kontrollitud on: mähise ja süüteloendri takistused jäävad ettenähtud normidesse.CDI ja süütepool on proovitud teise ratta oma(töötava ratta).Kontaktid kõik liivapaberiga üle käidud.Keerasin piibu maha ja juhtme otsa ja massi vahele jätsin 5mm,säde oli sinine,pikk,peenike.
Küünlaaugust kütust sisse valades ei luba ka grammigi.
Karpa võtsin maha,kütust piserdab pika peene joana.
Hooratas on vahetatud juulis(originaal,tutikas)
Klapid regullitud,klapivedrud terved.
Küünlaid proovitud erinevaid.
Kas hetkega võib juhtuda,et klapid enam ei pea või mootor''hõre''?
Endal on igastahes mõistus otsas.mul samuti juhtunud,aga jahtudes käima läinud uuesti ja viga oli syyte anduris!
ega sa ometi tähele ei pannud, et teema algataja sai oma probleemi juba lahendatud!
Re: KTM ei lähe käima.
]
ega sa ometi tähele ei pannud, et teema algataja sai oma probleemi juba lahendatud![/quote]
no mis sind nyyd painama jäi? kle tänx et ytlesid
Re: KTM ei lähe käima.
Praegu tegelikult maadlen ühe husabergiga ka Külmalt saab ratta kuidagi käima,soojalt on ebareaalne.Ratas tuli ka hiljuti kap.remondist,vahetati seal kolb,klapid,klapi pesad tehti ära.Kui ratta külmalt käima saab siis sõidab aga kipub puterdama.Tühikäigul sureb välja.
Peale remondist tagasi tulekut läks käima ilusti,sõitmas käidi sellega ca 3x iga korraga viga süvenes.SEM süüde on kunagi vahetatud electrex süüte vastu.
Kas suure tõenäosusega võib kahtlustada karpat?
Tundub nagu saab palju kütust,kuna käima sai ainult dekoga meelitada ja kinnise kraaniga.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: KTM ei lähe käima.
xenon3 kirjutas:Praegu tegelikult maadlen ühe husabergiga ka
Külmalt saab ratta kuidagi käima,soojalt on ebareaalne.Ratas tuli ka hiljuti kap.remondist,vahetati seal kolb,klapid,klapi pesad tehti ära.Kui ratta külmalt käima saab siis sõidab aga kipub puterdama.Tühikäigul sureb välja.
Peale remondist tagasi tulekut läks käima ilusti,sõitmas käidi sellega ca 3x iga korraga viga süvenes.SEM süüde on kunagi vahetatud electrex süüte vastu.
Kas suure tõenäosusega võib kahtlustada karpat?
Tundub nagu saab palju kütust,kuna käima sai ainult dekoga meelitada ja kinnise kraaniga.
Oled sa vaadanud ka juba sinna sisse? Klapi vahed on normis?
Re: KTM ei lähe käima.
Ei ole sisse vaadanud,kas värsked klapid peale sisse töötamist tahaksid kohe regulli/vahede mõõtmist?(peale remonti sõidetud sellega max 2h)
Vänta sai ikka taotud rohkem kui 10minutit,niiet lõpuks vända võllgi pooleks läks
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM ei lähe käima.
sandman1111 kirjutas:xenon3 kirjutas:Praegu tegelikult maadlen ühe husabergiga ka
Külmalt saab ratta kuidagi käima,soojalt on ebareaalne.Ratas tuli ka hiljuti kap.remondist,vahetati seal kolb,klapid,klapi pesad tehti ära.Kui ratta külmalt käima saab siis sõidab aga kipub puterdama.Tühikäigul sureb välja.
Peale remondist tagasi tulekut läks käima ilusti,sõitmas käidi sellega ca 3x iga korraga viga süvenes.SEM süüde on kunagi vahetatud electrex süüte vastu.
Kas suure tõenäosusega võib kahtlustada karpat?
Tundub nagu saab palju kütust,kuna käima sai ainult dekoga meelitada ja kinnise kraaniga.Oled sa vaadanud ka juba sinna sisse? Klapi vahed on normis?
Kui klapivahed väiksed siis peaks peale 5-10 minutit jahtumist uuesti normaalselt käivituma, kui puterdab ja külmalt ka käima saamine vaevaline siis vast viga mujal.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: KTM ei lähe käima.
No mina mõõdaks need vahed ära, kui ma ei saa masinat segukruvi keerates tööle. Aga nagu sa ütled, et u 2h jooksul on probleem läinud pidevalt hullemaks, siis vaevalt, et keegi seda keerab kogu aeg. Puterdamise all mõtled, et poob kinni? Siis proovi keerata segukruvi kinnisemaks, kui liiga rikas on peaks ka pöörded tõusma. Aga kui sa rutska põhja väänad? Siis töötab normsaalselt? Äkki pandi mingit halba kütust sisse, võib ka ajapikku koguneda cräppi? Siis oleks vaja väheke puhastada filtrist karpani. Ah neid probleeme võib nii palju olla.
Re: KTM ei lähe käima.
mingi fake teema w,foorumis ktm ei lähe kunagi katki ja ei pea neil kunagi ühtegi juppi vahetama
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: KTM ei lähe käima.
xenon3 kirjutas:Praegu tegelikult maadlen ühe husabergiga ka
Külmalt saab ratta kuidagi käima,soojalt on ebareaalne.Ratas tuli ka hiljuti kap.remondist,vahetati seal kolb,klapid,klapi pesad tehti ära.Kui ratta külmalt käima saab siis sõidab aga kipub puterdama.Tühikäigul sureb välja.
Peale remondist tagasi tulekut läks käima ilusti,sõitmas käidi sellega ca 3x iga korraga viga süvenes.SEM süüde on kunagi vahetatud electrex süüte vastu.
Kas suure tõenäosusega võib kahtlustada karpat?
Tundub nagu saab palju kütust,kuna käima sai ainult dekoga meelitada ja kinnise kraaniga.
Küünla kamm ilmselt ja kui polegi küünlas asi siis tasub see ikkagi ära vahetada kuna hind suht olematu.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: KTM ei lähe käima.
Husabergi saaga jätk:
Kiskusin karpa laiali,peadüüs sai sai läbi puhutud,visuaalselt oli nagu okei,karpas oli nõel kõige alumises asendis ja lisaks on veel sinna juurde pandud 2 väikest seibi mis tõstsid nõela asendit veelgi.Nõela lasin päris mitu vahe allapoole aga tolku sellest polnud.Segukruvi keerasin kinni ja lahti 1,5 pööret hiljem ka 2 pööret.Kasu polnud ka sellest.Panin husale ktmi karpa peale ja paugupill. Viga siis karpas.
Homme leotan karpa carb cleaneriga läbi ja palju suruõhku ja proovin uuesti.
Oskate öelda mis detailid karpas võivad sellist pulli teha,ehk mida peaks väga kriitilise pilguga üle vaatama(ahjaa...lahtise kraaniga pole mõtet üritatagi käima lüüa)?
MInu loogika ütleb,et peadüüs ja nõel,kuigi need tundusid olema täiesti viisakad.Peadüüsile nõel ette lükates õhku ma sealt igastahes läbi puhuda ei suutnud.
Nagu eelpool postis mainitud,siis viga süvenes 2h juures niipalju,et ratast käima enam ei saanud.
Samas oli peadüüsi seintel näha kerget kihti setet,katlakivi või minngit taolist ollust-võib olla koer sinna maetud?
Ootaks nüüd väärt ideid
Jutt käib muidu mikuni karpast,mudelit ei oska peast öelda aga kuskil jäid silma number 40 ja veel midagi.
Gaasisiiber võib võib olla seotud sellega või mitte?
Re: KTM ei lähe käima.
Peadüüs ega nõel ei mängi käivitamisel erilist rolli.
Vaata üle nõelklapp, ujukikambri tase ja tühikäigukanalid.
xenon3 kirjutas:Oskate öelda mis detailid karpas võivad sellist pulli teha,ehk mida peaks väga kriitilise pilguga üle vaatama(ahjaa...lahtise kraaniga pole mõtet üritatagi käima lüüa)?
MInu loogika ütleb,et peadüüs ja nõel,kuigi need tundusid olema täiesti viisakad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.