Kiirendus jääb toppama
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kiirendus jääb toppama
Tere,
Selline mure on 1989. aasta honda cbr 1000f-iga, et kui kiirendada, siis alguses jääb mootorratas uimama ning seejärel tuleb nagu turbo taha.Oskasite öelda milles võiks probleem olla?
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
Oled erinevatest pööretevahemikest proovinud samade tulemustega, või on nii ainult madalatelt pööretelt?

Re: Kiirendus jääb toppama
Niipalju kui sai proovitud siis madalatel pööretel jäi nagu mõttesse. Keerasid gaasi siis jäi mõttesse ja siis tuli elu sisse alles.
Äkki keegi oskab öelda milles see jama olla võib?
Re: Kiirendus jääb toppama
Ei oskagi öelda seda, kuna ei ole minu ratas vaid oleks plaan endale soetada see siis tahakski teada kas see võib olla väga kulukas remont?
Re: Kiirendus jääb toppama
Griffinel kirjutas:Ei oskagi öelda seda, kuna ei ole minu ratas vaid oleks plaan endale soetada see siis tahakski teada kas see võib olla väga kulukas remont?
Tavaline hoolduse ring ja loodetavasti läheb asi ühtlasemaks. Ma küll ei näe, et seda võiks põhjustada mingi väga suur viga. Küünlad, õhufilter, karpad sünkronni ja asi korras.
Re: Kiirendus jääb toppama
Põhjus on selles, et segu on lahja. Algul on "auk" sees. Tänapäeva bensiinid aurustuvad sedamoodi, et vanemad rattad hakkavad vähem kätte saama.
Tuleb lihtsalt segu juurde kruttida ja asi OK.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
Westelil täitsa õigus. See peaks karpa pill olema vist. Seega soovitan dyonjet sportdüüside ja nõelade komplekti: http://www.dynojet.com/jetkits/
Ma arvan et sünkroonimine ei puutu üldse praegu teemasse, see rohkem tühikäigu teema.
- Vaata kas õhufilter on puhas
- Mis värvi on küünlad
- Kas sõidad 98 bensiiniga?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
Enne, kui karpade regull segi kruttida, oleks mõistlik selgeks saada, kui "madalad" need pöörded siis on, kui ei vea hästi. Ühe ja kahepütased veavad jah pea kohe, aga päris ellu ärkavad needki alles peale kolme tuhandet.
Re: Kiirendus jääb toppama
Membraanid ja veelkord membraanid... need kipuvad ajapikku auklikuks ja mõraseks minema.
Uued saad mõistliku hinna ja tarneajaga http://www.wemoto.com
Vahetamine on lapsemäng.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
Mis see 98 bensiin siia puutub? Kui rattale ette nähtud 95, siis sõitkugi sellega. Kvaliteetne 95 EI OLE kehvem, kui 98. Ta on lihtsalt teistsuguste omadustega. Nagu õun ei ole pirn, ehkki sarnased. 98 põlemisrežiim on teine ja kui kasutad seda 95-le mõeldud mootoris, saad endale vaid sinised leegitorud, ei muud. Veidi "pehmem" tunne ehk kah mootoris, samas kõrvetad ka asjatult väljalaskeklappe.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
Tsikkelröövel kirjutas:Mis see 98 bensiin siia puutub? Kui rattale ette nähtud 95, siis sõitkugi sellega. Kvaliteetne 95 EI OLE kehvem, kui 98. Ta on lihtsalt teistsuguste omadustega. Nagu õun ei ole pirn, ehkki sarnased. 98 põlemisrežiim on teine ja kui kasutad seda 95-le mõeldud mootoris, saad endale vaid sinised leegitorud, ei muud. Veidi "pehmem" tunne ehk kah mootoris, samas kõrvetad ka asjatult väljalaskeklappe.
Nii on,et 98 ja 95-ga sõitmise sõitmise vahe on suurem kuumus mootoris ja sinised leegikad.Vahet võimsuses ei ole ja tõmbes ka mitte.Inimestele meeldib igasugu asju endale pähe mõelda.Kui mootor mõeldud ainult 98-le siis teine asi.
Aga kui teemasse,siis pakuks ka mingit bensu kätte saamise probleemi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kiirendus jääb toppama
Tuleb välja, et asi oligi vist bensiinis ja hetkel ei jõnksuta enam. Igatahes suured tänud !
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kiirendus jääb toppama
See 89 aasta mammut sõidab vajadusel ka kehvemaga, kui 95. Eeldusel, et karpad seades ja AFR normaalne. Pole mingi kõrgforsseeritud 13000 rpm töötav sportratas ju, mille CR 13...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.