suzukide iseäralik mootorihääl
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: suzukide iseäralik mootorihääl
Ma ei tea nüüd, kas räägime enamvähem sarnasest pingutist, mis minu DR350 peal:
http://www.ebay.com/itm/92-Suzuki-DR350 ... 1155622%26
...aga enda omal nüüd siin ülemise otsa laginale seletust otsides avastasin, et antud jubin ei lukustu enam ära igatahes!
Tööpõhimõte peaks vist midagi sellist olema, et kui tallad kuluvad ja/või kett venib, siis see hammaslatt astub sealt vedru pingu toel jälle hamba jagu väljapoole ja fiksaator ei lase tal sissepoole tagasi minna enam. Aga enda omal, kui nüüd siin korra sidurikaas maas oli, siis sealt sain näpu vahele ja tõdesin kurbusega, et tald täpselt nii pingul( loe: lõdva), kui see kleenuke vedru tagant lükkab. Võtsin siis kogu selle pinguti välja ja näpu vahel vahest küll lukustab ära, aga natuke põrutust/vibra ja jälle laseb selle "hammaslati" sisse tagasi minna :/
Ühesõnaga, netist nägin, et müüakse lausa sellist varianti, kus kogu selle vedru/hammaslatt huinjaa asemel jäigalt polt+stoppermutter, keerad poldiga pingule ja nii jääbki? On keegi siinsetest seda teed läinud, siis ostnud sellise või ise teinud? Huvitaks, kui tihti sellist asja siis hiljem peale pingutama peaks...ja kas pole ohtu, et selline keti/taldade liigkiire surma tingib, kui pingutusega natuke käsi vääratab vms?
Viimasest ka siis selgitav pilt:
http://www.ebay.com/itm/TIMING-CAM-CHAI ... 5532528%26

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.