mootor võtab õli: Honda Transalp

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Hannes Ots

mootor võtab õli: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

Transalp võtab õli (läbisõit 65000) keegi oskab midagi kaasa rääkida?

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Oled sa kindel, et läbisõit on õige, sellise läbisõidu korral (ratast sihipäraselt kasutades) peaks mootor olema nagu uus. Guugeldades leiad infot, et pärast 100 t km läbimist on Ta mootori tolerantsid tehase mõõtudes.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Ehk on odomeetril mitmes ring juba peal...

Aga kui palju ta õli üldse võtab?

3 võimalust: kolvirõngad, klapisääretihendid või siis lekib väljaspoole mootorit (kas on alt kuiv?)

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Ja mis aastakäigu transuga tegu, kuidas kasutad ( mis pöörete ja kiirustega kulged)?
Tegelikult on nii, et kuni 1L/1000km olevat täitsa norm. Kasuta siinset otsingut- seda teemat ennegi lahatud ;)

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas koi »

Umbne karteri tuulutus aitab ka hästi õli rüübata.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Teema algataja
Hannes Ots

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

Mootor väljapoole ei leki,aastakäik on 99,näit on õige kuna olen ise sõitnud peaaegu kõik,sõidan aastaringselt seega tuuri ikka saab ja u. 1liiter 1000km võtabki õli

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Tegelikult on nii, et kuni 1L/1000km olevat täitsa norm.

No ma ei tea, ka nii võib ju sõita aga.... selle loogika järgi oleks mul eelmisel suvel 25 l õli ainult peale kallamiseks läinud, kulus aga 1,5 l. Ratta läbisõit on 138 t.
Juhul kui karteri tuulutus on kinni (või kui õli on kõvasti üle normi, või kui ratas on pikemat aega külili) siis lööb õli õhufiltri kopsikusse.

3 võimalust: kolvirõngad, klapisääretihendid või siis lekib väljaspoole mootorit (kas on alt kuiv?)

tõenäoliselt nii ongi, tegelikult läbisõit ei olegi näitaja (mitte ühegi ratta puhul), iga mootori võib tunni aja ja 0 km läbimisega kokku lasta.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
Hannes Ots

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

väga muljetavaldavad reisilood, RESPEKT.
Planeerin ka kunagi venemaa ja ka aafrika läbi sõita kuid mitte enam transalpiga,kahekesi sõitmiseks jääb pisut väikseks.

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Planeerin ka kunagi venemaa ja ka aafrika läbi sõita kuid mitte enam transalpiga,kahekesi sõitmiseks jääb pisut väikseks.

Läheb teemast välja aga minu nõuanne on, et sellistes kohtades oleks mõistlik kaks ratast ja midagi lihtsat ja pommikindlat. Midagi 90-ne aastate lõpust, õhkjahutuse ja ühe silindriga. Või miks mitte just Ta. Pikal reisil on muudki teha kui remondiga tegeleda.
Venemaale on Ta ideaalne ratas. Töötab igasuguse bensiiniga ühtemoodi hästi, võid kasutada suvalist õli, kõik simmertihendid, (peale pro-lingi) ja rattalaagrid on igas varuosa poes saadaval. Ehhki ma ei kujuta ette, miks neid vahetama peaks aga siiski. Raami saba kestab 100 kg raskust igas olukorras. Esihargi sisu kestab igavesti ja tagaamort (peaaegu) samuti. Elektriosa on lihtne ja töökindel. Ratas töötab vajadusel ka ilma akuta. Ja kui midagi juhtub, siis traat, teip ja hea haamer aitavad. Lisaks on Venemaal väga ühtehoidev Ta kogukond, Kaliningradist Sahhalinini, alati saad abi. Mida veel ühelt reisirattalt tahta.
Ei taha teisi rattaid maha teha aga oma reiside jooksul olen neid kalleid ja ilusaid teeääres ja motellide õuedel piisavalt näinud. Seismas - õnnetu omanik kõrval.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
Hannes Ots

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

Kui palju transalpiga ühe keti ja ratastega ära läbisid? Mul on olnud kett mis pidas vaid 5000 ja teine mis 15000 ja räägitakse,et peaks pidama 25000.
Keegi ütles,et karterituulutus võib olla õlivõtu süüks, mul on veel vaatamata aga see oli asi mida ma ise ei taibanud, tänud vähemalt teadmise eest.
Külmalt on väike nn. kolin ka sees,peaks vist mingil sõiduks sobimatul ajal sisse piiluma.Praegu tahaks siiski hispaania matka ära teha.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Võibolla loll küsimus, aga kuidas karterituulutust puhastada?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Teema algataja
Hannes Ots

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

Ei ole küsimus kunagi loll.
Tuleb otsida üles see koht kust tuulutus on võetud, üldjuhul kuskil paagi või sadula all mingi lahtise otsaga voolik ja kontrollida kas see laseb õhku karterisse ja sealt välja.Täiesti võimalik on nt.,et see voolik on kuskilt kokku surutud (paindekohast) ja see ei lasegi õhku läbi.
Karteris on lisaks tehnikale õli ja hulk õhku mis erinevatel temperatuuridel paisub ja kahaneb kui õhutus ei toimi tekib karterisse üle ja alarõhk. Muidugi rõhu tekkimiseks karterisse on ka muid põhjuseid mis on juba tõsisemad.

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kui palju transalpiga ühe keti ja ratastega ära läbisid? Mul on olnud kett mis pidas vaid 5000 ja teine mis 15000 ja räägitakse,et peaks pidama 25000.

Keti elueast räägitakse igasugu jutte, võin jagada vaid oma kogemust. praegune kett on peal olnud u 25 t, arvan, et sõidan teist samapalju veel, esirattaid vahetan pidevalt, olenevalt sellest, kus sõidan, kas 15 või 16 hambaga. Esiratas peab umbes 10-12 t vastu.Tagumine ratas on olnud peal sama kaua kui kett. Eelmine kett kestis 68 t, sama kaua oli peal ka tagumine ratas ja mingeid kulumise märke ma sellel ei märganud, siiski vahetasin igaks juhuks ära. Kett oli muidugi selle aja peale juba väga veninud. Kus aga on keti ja tagumise ratta eluaea piirid, ei tea.

Võibolla loll küsimus, aga kuidas karterituulutust puhastada?

Tuleb lihtsalt see voolik läbi puhuda, erinevatel ratastel on kindlasti omad iseärasused aga enamaltjaolt läheb karterist suht jäme voolik õhukopsikusse ja sealt sama jäme voolik alla. Ta-l on selle vooliku otsas kork, mida tasub aeg ajalt lahti teha ja kondentsvee ja õli segu välja lasta, seda pole seal palju aga hooaja jooksul ikka mõni piisk koguneb.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1044
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Divikas kirjutas:

Kui palju transalpiga ühe keti ja ratastega ära läbisid? Mul on olnud kett mis pidas vaid 5000 ja teine mis 15000 ja räägitakse,et peaks pidama 25000.

Keti elueast räägitakse igasugu jutte, võin jagada vaid oma kogemust. praegune kett on peal olnud u 25 t, arvan, et sõidan teist samapalju veel, esirattaid vahetan pidevalt, olenevalt sellest, kus sõidan, kas 15 või 16 hambaga. Esiratas peab umbes 10-12 t vastu.Tagumine ratas on olnud peal sama kaua kui kett. Eelmine kett kestis 68 t, sama kaua oli peal ka tagumine ratas ja mingeid kulumise märke ma sellel ei märganud, siiski vahetasin igaks juhuks ära. Kett oli muidugi selle aja peale juba väga veninud. Kus aga on keti ja tagumise ratta eluaea piirid, ei tea.

Võibolla loll küsimus, aga kuidas karterituulutust puhastada?

Tuleb lihtsalt see voolik läbi puhuda, erinevatel ratastel on kindlasti omad iseärasused aga enamaltjaolt läheb karterist suht jäme voolik õhukopsikusse ja sealt sama jäme voolik alla. Ta-l on selle vooliku otsas kork, mida tasub aeg ajalt lahti teha ja kondentsvee ja õli segu välja lasta, seda pole seal palju aga hooaja jooksul ikka mõni piisk koguneb.

Mul pressib õli välja peale pikemat maantee otsa õhufiltri alt. Ilmselt peaks karterituulutuse üle vaatama ja. Järsku saab ässem.
Tänud!
:bsmile:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui karterituul umbes - airboxi ja mootori vaheline voolik - kuidas siis peaks jõudma see õli sinna kasti? Loogilisem oleks, et karteri surve ülemäära suur mis viitab hõredaks kulunud mootorile.

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kui karterituul umbes - airboxi ja mootori vaheline voolik - kuidas siis peaks jõudma see õli sinna kasti?

Ka korras mootori karteris on surve, aga lisaks veel ka natuke niiskust, mis seguneb kõigi muude gaasidega, mis kuumast õlist ja ilmselt ka mingist kogusest põlemata kütusest tekivad. Moodustub suht kleepuv mögin, mida siis karteri gaasid tuulutuse kaudu välja pressivad. Aja jooksul koguneb seda vooliku seintele sedavõrd, et voolik võib jääda umbe. Kui nii on läinud, võib karteri surve sedavõrd tõusta, et ületab ummistuse takistuse ja surub õli ühel hetkel airboxi.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Teema algataja
Hannes Ots

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas Hannes Ots »

tegin 10 000 km ja läks vaid veidi õli mis on erinev tavalisest,seega järeldan,et külm transalpi mootor võtab õli ja kuumalt seda probleemi pole.Kohe kui jõudsime põhjapoole nii hakkas õli võtma,teine varjant,et kütusel kah mingi mõju.Mujalt euroopast tankides annab bens oluliselt enam kilomeetreid välja kah.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas mella »

Autoleht tegi autodega testi Soome / Eesti kütusega sõitmises. Vahet ei olnud.

Hannes Ots kirjutas:

tegin 10 000 km ja läks vaid veidi õli mis on erinev tavalisest,seega järeldan,et külm transalpi mootor võtab õli ja kuumalt seda probleemi pole.Kohe kui jõudsime põhjapoole nii hakkas õli võtma,teine varjant,et kütusel kah mingi mõju.Mujalt euroopast tankides annab bens oluliselt enam kilomeetreid välja kah.


dog666
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Juun 2013, 00:02
Tsikkel: kahe rattaga

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas dog666 »

Autoleht tegi autodega testi Soome / Eesti kütusega sõitmises. Vahet ei olnud.

kusjuures on..... sai sisetööl oldud ja pidevalt 25 tonni selgas. Eestist tangitud põiega sai nats üle 4,5 k km maha vuratud.....soome nestest võetuga 5,8 k km .
Ja masinal nagu teine noorus kohe....kepsutab ülesmäkke poole rõõmsamalt :) Ja talvitigi suur vahe sees....meie nn talvekütus süldiks tõmbab..... sealsega pole seda probleemi küll kunagi olnud.
bensiini suhtes ei saa pead anda, aga kui diisliga selline vahe, siis vaevalt see bensiingi meil parema kvaliteediga.
:bsmile:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas mella »

Ma usun autolehe ajakirjanikke miskipärast rohkem.kui nad teevad testi sellise asja välja selgitamiseks, siis mõlemas riigis püütakse sarnaselt sõita ja pole põhjust kellegi kasuks tulemust väänata.

dog666 kirjutas:

Autoleht tegi autodega testi Soome / Eesti kütusega sõitmises. Vahet ei olnud.
kusjuures on.....


dog666
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Juun 2013, 00:02
Tsikkel: kahe rattaga

Re: mootor võtab õli: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas dog666 »

bensiini suhtes ei saa pead anda, aga kui diisliga selline vahe, siis vaevalt see bensiingi meil parema kvaliteediga.

nagu öeldud ..... bensiini kohta pead anda ei saa, kuid diisliga on küll tugev vahe sees . Seda korduvalt aastaid ise testitud. Kui ei usu...proovi järgi :)


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: mootor võtab õli: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas piloot »

dog666 kirjutas:

bensiini suhtes ei saa pead anda, aga kui diisliga selline vahe, siis vaevalt see bensiingi meil parema kvaliteediga.

nagu öeldud ..... bensiini kohta pead anda ei saa, kuid diisliga on küll tugev vahe sees . Seda korduvalt aastaid ise testitud. Kui ei usu...proovi järgi :)

No ei ole tegelikult diislil siin ja diislil"seal" mitte mingit vahet. Samamoodi aastaid katsetatud. Aastaid tagasi aastake lõuna rootsis, siis kui Vana Tallinn veel loksus. Eestist paak täis ja alla lõunasse ning Rootsi küttega sama reis teistpidi - kulu täpselt üks. Aastake vahepeal saksas ja vahet ei märganud. Kõige värskem - nädal tagasi soomet-norrat 4000 km 3.0d 160KW ja keskmise kulu vahe natuke üle poole liitri vähem, kui siin sõites aga see sellest, et palju 80-ne alasid ja palju mägesid, kus targalt sõites ja inertsi ära kasutades saab päris ökosõitu teha. Tegelikult mõjub kulule ka meie pinnatud asfalt, mida mujal palju ei kohta.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: mootor võtab õli: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Kas vähe OT ei kisu? Alpi õlikulu teemast on saanud sujuvalt kellegi veoka ja mmm... 3.0 ja 160kw - ilmselt audi - diislikulu arutelu. Ise võiks siis lisada ka küttekulu näidise aga niipalju teemasse, et Alpiga sai peale jaanipäeva nüüd käidud ja 12 riiki läbi põristatud ning tulemused siis u järgmised. Kuni Poolani 5,5/100, Poolas 4,7/100, edasi slovakkia 5.0/100, hungari- horvaatia-sloveenia-itaalia-austria-saksa jälle tavaline 5,5 või suts peale ja siis tuli tsehhi... 6+/100 km esimese hooga ehmatasin ära, et mis juhtus aga vastus lihtne- liiga palju kiirteed. Pmst tangid, keerad peale, ja hoiad min 130kmh seierijärgi kuni järgmise tankimisvajaduseni ja nii see küttekulu tuleb. Ei loe need mäed ka küttekulule- puhtalt ikka sõidustiilis kinni. Itaalias sai eraldi päev käidud mägiteedel turnimas ja üldse mägirajoonides sai eelistatud kõveramaid ja kõrgemaid teid ei läinud ikka üle 5,5. Poola pisike kulu oli ka otseselt seotud kiirusega- kuna sadas terve päeva, siis väga agressiivset sõitu ei teinud ja "tiksusime" seier nii u 100 juures. Autoga ilmselt natuke teine teema, sest auto kulu kasvu annab põhiliselt sõidu agressiivsus, seega ei ole mõtet tulla jutuga, et "ma saksa paanil..." tean jh. - aga kuidas sa kahe paani vahel ja linnades- asulates sõidad? Kas samamoodi nagu Eestis? Kummaline on vaadata meie nr- ga autosid mujal. Istuvad kannatlikult ummikus, miskipärast teiselpool riigipiiri ei kiputa paremalt kas bussitasku või teepeenra kaudu ette trügima, ei anta 1/100 sekundit peale foori rohelise süttimist signaali ega tõmmata enda ette tekkinud auku täis ja näidata keskmist näppu, kui kõrvalrajal keegi paneb suuna sisse, et tahaks sinna tulla. Aga nii kui piirist üle siia tagasi saab, tõmbab alateadliku rullis nokaga mütsi jälle tagurpidi pähe ja hakkab uuesti "tegijaks".
Aga Alpi(de) õlikulust ka- käisime kahe alpiga ja kokku 6000 km kulus kahe ratta peale ca 5L õli. Sinnamaani kui kiirused püsivad kuni 110 ei kulu miskit, samas eriti maiad olid mõlemad rattad kui sai sõidetud nii u 110-120 ja siis möödasõitudel kiirendatud 130-150 ning lõpus käiguga ennast kolonni vahele tagasi pidurdatud ( ei ole ilus jh tean jne. lähen peale kirjatöö lõppu ning võtan ahjust tuhka ja raputan pähe) ja nii u pool päeva jutti, siis laks ikka õhtul liiter kahepeale ära.

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Hannes Ots kirjutas:

Kui palju transalpiga ühe keti ja ratastega ära läbisid? Mul on olnud kett mis pidas vaid 5000 ja teine mis 15000 ja räägitakse,et peaks pidama 25000.
Keegi ütles,et karterituulutus võib olla õlivõtu süüks, mul on veel vaatamata aga see oli asi mida ma ise ei taibanud, tänud vähemalt teadmise eest.
Külmalt on väike nn. kolin ka sees,peaks vist mingil sõiduks sobimatul ajal sisse piiluma.Praegu tahaks siiski hispaania matka ära teha.

Siin on 2 varianti:
1.Oled sattunud eriti kehvade kettide ostjaks.....

  1. Midagi on valesti sõidustiilis....
    Mul kestis kett 46000, rattad oleks veel edasi käinud. :bsmile:
Pilt

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: mootor võtab õli

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

rannamees kirjutas:
Hannes Ots kirjutas:

Kui palju transalpiga ühe keti ja ratastega ära läbisid? Mul on olnud kett mis pidas vaid 5000 ja teine mis 15000 ja räägitakse,et peaks pidama 25000.

Siin on 2 varianti:
1.Oled sattunud eriti kehvade kettide ostjaks.....

  1. Midagi on valesti sõidustiilis....
    Mul kestis kett 46000, rattad oleks veel edasi käinud. :bsmile:

On ka kolmas variant: Vale keti hooldus. Aga keti hooldusest on siin foorumis väga palju juttu olnud.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”