Tänav ongi päriselt ringrada! On ikka või?!!
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Tänav ongi päriselt ringrada! On ikka või?!!
reimps kirjutas:Ma saan aru, et foorumis on jube hea vahetevahel auru välja lasta ja omavahel sõimelda. Ehk aga valiks teise teema ja põhjuse, mille juures seda teha? Juba teist päeva vaatan ja mitte mu**igi pole siin muutunud - kõik lahmivad ja muutuvad järjest isiklikumaks. Veits mõttetu. Isegi mitte ei pane enam nukralt muigama, teate. Või siis toon teile poksikindad ja läheme korraldame auruväljalaskmislaupäevaku kuskil? Teise paari kindaid peab keegi teine hankima.
Reimps, mis juhtus? Foorum ongi ju see koht, kus arutada. Suur hulk kodanikke sooviks, et arutelu lõpeks ja inimesed koliks ümber teemasse "Mehed kes parasjagu joovad". Hea turvaline valik. Sina peaksid olema ju meil see kodanik, kes saab aru ja ütleb avalikult, et kihutamine (üle +20) on bad-bad-bad aga lubad ikkagi teha, sest see on nii mõnus (mõnes mõttes kuninga narr; no offence). Ja ma pole sind veel end õigustamas kuulnud.
Kas sa panid tähele, et on nelja sorti seisukohti:
-
mina ja maailm. sõidan ennast kasti ja keegi ei köhi, mokk maha
-
õnnetus on tabu, rohkem selle põhjuste üle arutleda ei tohi (mitte nii leebelt)
-
kihutamine on ohtlik aga pisut tahaks ikka gaasi keerata (mõistuse piirides)
-
ma sõidan alati liiklueeskirjade järgi
Ja inimestel on õigus avaldada arvamust. Niikaua kui see tugineb faktikal, arvestab üldkehtivaid norme ning ei kõla: " suu kinni, see teema on tabu" või "sõidan nagu tahan", "saidki oma palga" vms.
Ja Toomase - Heleni juhtumist. See, et Toomas ise rajarehvide, võltsid numbri ja ebanormaalselt suure kiirusega tänavale tormas on ikka ainult 1/2 loost. See, et ta sealjuures võttis kaasa ka oma armastatu on ikka tõsiselt üle mõistuse. Mul on kahju raisatud elust (tegelikult üliväga kahju) aga antud juhtumil tehti küll 100%, et see raiskamine sünniks.
Säga kirjutas:Kui nüüd vaadata seda ametliku versiooni poolt, siis selline asi oleks võinud ka juhtuda tavalisest maanteekiirusest aeglasemini sõites ükskõik kellega. tehniline rike on ikkagist tehniline rike ja pidi see vasja oma autoga just samal ajal seal sõitma.
Tea, kas see nii lihtne on, sama tehniline rike (ma küll ei tea, milline tehniline rike, sest ma pole näinud ametlikku infot) oluliselt väiksema kiiruse juures võib olla veel kontrollitav. Kiiruse kasvades kindlasti enam mitte. Väiksemate koormuste juures poleks see tõenäoliselt üldse juhtunud, sest mida lähemal piirväärtusele, seda suurem on sündmuse toimumise tõenäosus ja vastupidi. Ja kui nii spekuleerida, siis oleksid nad sõitnud lubatud kiirusega (+20), siis oleks see auto seal ammu olnud läinud ning tee tühi. Tagantjärele tarkus on teatavasti täppisteadus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.