aprilia rs 125 26 kilowatiseks
Saab saab trahvi, kes see kindlaks sul teeb teeserval, et piirajad maas?
Üks piiraja on kindlasti leegitorus (kitsas toru) , mis silindri väljalaskest välja tuleb ning teine võib olla karpa ja silindri sisselaske ees! (seib)
Mina võtsin oma NSR-l ise need maha.. ei ole mõtet kellelegile N raha maksta... see lihtsalt häbiväärselt lihtne, et iga rattaomanik peaks ise selle ära tegema!
Elektrooniline piiraja pidi olema eriti haruldus ja see piirab siis pöörete arvu ning selle mahavõtmine on isegi eelpool mainitust kergem, tuleb lihtsalt mõned kontaktid omavahel ühendada/ lahti ühendada!
Iseasi on kas täpselt oma mudelile õpetuse ja skeemi leiad kuid ma ei usu eniveis, et 2k mudelil ECM piiraja on!
Üks piiraja on kindlasti leegitorus (kitsas toru) , mis silindri väljalaskest välja tuleb ning teine võib olla karpa ja silindri sisselaske ees! (seib)
Mina võtsin oma NSR-l ise need maha.. ei ole mõtet kellelegile N raha maksta... see lihtsalt häbiväärselt lihtne, et iga rattaomanik peaks ise selle ära tegema!
Elektrooniline piiraja pidi olema eriti haruldus ja see piirab siis pöörete arvu ning selle mahavõtmine on isegi eelpool mainitust kergem, tuleb lihtsalt mõned kontaktid omavahel ühendada/ lahti ühendada!
Iseasi on kas täpselt oma mudelile õpetuse ja skeemi leiad kuid ma ei usu eniveis, et 2k mudelil ECM piiraja on!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.