aprilia rs 125 26 kilowatiseks

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
äss

aprilia rs 125 26 kilowatiseks

Lugemata postitus Postitas äss »

kas sel on mingi piiraja või miskit igastahes edasi ta ei liigu, kuskil 8-9 tuhat jooksevad pöörded, ning siis hakkab nagu paukuma või puterdama ja tipp kiirus 120 km/h, mudel ise 2000 aasta, nende piirajatega ei pidavat ise hakkama saama, või saab? Andke nõu kus neid maha võetakse peale ap- moto ehk siis odavamalt ja kui kallis on. Otsingust otseselt selle kohta midagist ei leidnud.
Kasutaja avatar

sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

Lugemata postitus Postitas sven »

http://www.ramo.ee/

Seal võetakse maha ja pannakse peale ka.
Sven.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Enne uuri järgi, kus kohas need piirajad täpselt asuvad. Siis on võimalik, et lihtsamate piirajate korral võib need ka ise/nurgapealses töökojas maha võtta. :wink:

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

...Aga kui pärast teada saadakse, et sa omad näiteks A1 kategooria luba siis võib ka nii väga suure trahvi kaela saada.

Neil peaks olema juba elektroonilised piirajad peal, neid küll juba ise nii lihtsalt maha ei võta, ma arvan.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Saab saab trahvi, kes see kindlaks sul teeb teeserval, et piirajad maas?

Üks piiraja on kindlasti leegitorus (kitsas toru) , mis silindri väljalaskest välja tuleb ning teine võib olla karpa ja silindri sisselaske ees! (seib)

Mina võtsin oma NSR-l ise need maha.. ei ole mõtet kellelegile N raha maksta... see lihtsalt häbiväärselt lihtne, et iga rattaomanik peaks ise selle ära tegema!

Elektrooniline piiraja pidi olema eriti haruldus ja see piirab siis pöörete arvu ning selle mahavõtmine on isegi eelpool mainitust kergem, tuleb lihtsalt mõned kontaktid omavahel ühendada/ lahti ühendada!

Iseasi on kas täpselt oma mudelile õpetuse ja skeemi leiad kuid ma ei usu eniveis, et 2k mudelil ECM piiraja on!

Teema algataja
äss

Lugemata postitus Postitas äss »

Seda seibi asjandust ei paistnud karbussi ja silindrivahelises sisselaskes olema, aga võib-olla tõesti kuskil sumpas midagi, aga kummas osas tavaliselt piiraja on, kas esimeses või teises pütis? Ise artvasin veel, et karbussi on pandud mingid väisemad düüsid või miskit, on see mõeldav? Oma teadmisi võiks näidata tegelikult ka need APRILIA omanikud, kes selle tee juba kord läbi käind ning piirajad edukalt eemaldada õnnestunud. Ja nende juhtmetega ka nii, et päris lambist neid lahti ühendama ei hakka vist?

Teema algataja
äss

Lugemata postitus Postitas äss »

aa, vabandust nüüd alles lugesin, leegitorus, selge. Aga. mis mopel ma selle toru läbimõõtu suuremaks saaks siis?
Kasutaja avatar

apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Tavaliselt peaks olema kohe silindri lähedal summutis. Leegitoru otsas kohe.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

äss kirjutas:
aa, vabandust nüüd alles lugesin, leegitorus, selge. Aga. mis mopel ma selle toru läbimõõtu suuremaks saaks siis?
Puurisin 3 keevitus "mummu" läbi ning toru kukkus praktiliselt iseenesest välja.

Küll sul seal karpas kah ikka see piiraja veel alles on :)
(karpa ja silindri vahel) või ehk isegi lõdviku ning silindri vahel.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

http://www.nsr125.com/derestrict.htm

Peaks vähemalt inspiratsiooni andma.


Samas kui sa väidad, et läheb 8-9k rpm siis ma pakun, et sellel on CDI piiraja, selle maha saamiseks tuli kuskilt cdi-st vist midagi lahti ühendada :roll:

ja võibolla ka nii, et apriliale tuleb osta lihtsalt de-restriction KIT ning aju välja vahetada!


Doktorikraadi mul rs125 alal pole, küll aga nsr-de alal :D
Teised sama ratta omanikud võiks tõesti kah sõna võtta.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

sul pole ilmselt väljalaskeklappi või pole see lihtsalt ühendatud. Rohkem piirajaid ei tohiks olla. Tavaline 28mm karpa on ka muidugi piiravaks asjaks. Ja 26kw ei saa nii siis peab juba teise sumpa ja karbussi panema siis saad võibolla 25kw.

www.apriliaforum.com

vaata sinna, seal on päris palju infot rs-ide kohta.

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

Mul pole kyll rs aga sama mootoriga pill,niisiis kas kindlalt on suuremat karpat vaja? Enadal on plaanis osta 150cm2 polini pytt peale ja selle hind lõi juba pahviks ja nyyd veel selline asi veel :S.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

ära sihukest viga tee et bigbore peale paned. Max 5000km ja vänt on omadega õhtal.
Ei pea kindlalt suurem karpa olema aga see annab päris palju juurde.
Kui tahad rohkem võimsust siis sama või isegi parema tulemuse kui bigbore annab näiteks v-force 3 reedid, pea madalamaks, normaalne väljalase, vahe on ainult selles et sa ei lõhu niipalju mootorit.

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

Ma sellise uuema tehnika kohapialt suht võhik niisiis...misasjad on v-force 3 reedid :D .Nyyd tekkis veel selline kysimus et kas seda pytta saab ka remontmõõtu puurida või on se selle mingi imeliku kattega (täpset nime ei mäleta) mida ei anna puurida.Ja kas jälle remontkolbe saada on?
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

Kidrock kirjutas:
Ma sellise uuema tehnika kohapialt suht võhik niisiis...misasjad on v-force 3 reedid :D .Nyyd tekkis veel selline kysimus et kas seda pytta saab ka remontmõõtu puurida või on se selle mingi imeliku kattega (täpset nime ei mäleta) mida ei anna puurida.Ja kas jälle remontkolbe saada on?
nikasiil kattega? nikasiil silindreid hoonitakse küll, et kui kriimud sees saab need välja hoonida ja uue kolvi sisse osta.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

kroomkattega silinder on rs-il, seda kannatab mingil määral hoonida. Kolbe on erinevat mõõtu. Originaalkolb on kallis ja mitte nii hea kui teflonkattega(teflonkattega kolb vihurist 1200kr, originaal Ap-motost 2700kr). reedid on membraanklapid.

http://www.mototassinari.com/

saad igast jubinaid tellida

http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... entry61517

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

aga... tuli 1 rumal mõte...
vat 125/180cm3 rolleritel on mõnikord 50cm3 paberid..
Kas rs 250 mootor läheks 125 raamile / või kas kuidagi saaks rs250le ka 125 paberid

suht mõtetu teema tegelt

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

aga millisest eesti motopoest oleks mõtet seda karpat küsima minna.Ramo pidi ülearu kallis olema. :?:
Kasutaja avatar

justhmike
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Okt 2003, 00:16

Lugemata postitus Postitas justhmike »

Pakkuda on erineva suurusega karburaatoreid:

Mikuni TX30 2710eek
Mikuni TX32 2970eek
Mikuni TX35 3270eek
Mikuni TX38 4290eek
Koso PWK 30 2140eek
Koso PWK 32 2140eek
Koso PWK 34 2320eek

Eelnevalt peab kindlaks tegema originaal karpa avade mõõdud ning kas üldse sobivad.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

N2O kirjutas:
aga... tuli 1 rumal mõte...
vat 125/180cm3 rolleritel on mõnikord 50cm3 paberid..
Kas rs 250 mootor läheks 125 raamile / või kas kuidagi saaks rs250le ka 125 paberid

suht mõtetu teema tegelt
Ei lähe kuidagi. RS250-nel on hoopis teine raam jne. Nad on väliselt ainult mingil määral sarnased aga sisult täiesti erinevad. RS125-ele on võimalik peale panna Rotax 257 mootor aga eks see on ka paras aretamine.

RS-idele pannakse tavaliselt dellorto 34mm või mõnel üksikul juhul ka dellorto 39mm aga siis pidi juba madalalt jõud ära kaduma.

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

vaja oleks siis dellorto 34 VHSB 34 LD vist.Muidugi ka seda vahetykki et seda mootori kylge saada.Ja oleks vaja teada saada kus poest seda oleks kõige mõtekam tellida/osta?

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

OT: kus saab tallinnas mõistliku hinnaga silindrit hoonida?Ja kus saaks pead madalamaks lasta lihvida? Või võiks seda ka kodus käiakivi peal teha?

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Ei, seda ei võiks kodus käiakivi peal teha :bsmile: aga kui sa nii kõva mees oled, võid ju proovida...
hoonimisest on juttu olnud juba. kui siin mitte, siis automoto.ee foorumis kindlasti.
keskmiselt 200-300 raha maksab. [/url]
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Kidrock kirjutas:
OT: kus saab tallinnas mõistliku hinnaga silindrit hoonida?Ja kus saaks pead madalamaks lasta lihvida? Või võiks seda ka kodus käiakivi peal teha?

kodus kindlasti mitte. Ise olen mõlemat asja vihuris teinud.

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

aga kui palju oleks mõistlik lasta seda pead maha lihvida?

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Kidrock kirjutas:
aga kui palju oleks mõistlik lasta seda pead maha lihvida?
0
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Et küsiks seda, et RS 125 on sama mootoriga mis pegaso 125-gi? Ehk siis Rotax 123? :roll:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ronk kirjutas:
Et küsiks seda, et RS 125 on sama mootoriga mis pegaso 125-gi? Ehk siis Rotax 123? :roll:
:wack:
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

madone kirjutas:
Ronk kirjutas:
Et küsiks seda, et RS 125 on sama mootoriga mis pegaso 125-gi? Ehk siis Rotax 123? :roll:
:wack:
Ei ole endale vastu pead vaja lööma hakata. Tõsiselt ei ole kursis nende mootorite asjadega. Lihtsalt kuskilt oli kuuldus, et RS 125 siis 122 ja Pegaso 123. On tõsi või? Ei ole vaja siin mind maha tegema mu lolluse pärast. :oops:

Teema algataja
a22t

Lugemata postitus Postitas a22t »

Aprilia RS125 ja Aprilia Classic 125el on samad mootorid..
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”