aprilia rs 125 26 kilowatiseks
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
aprilia rs 125 26 kilowatiseks
kas sel on mingi piiraja või miskit igastahes edasi ta ei liigu, kuskil 8-9 tuhat jooksevad pöörded, ning siis hakkab nagu paukuma või puterdama ja tipp kiirus 120 km/h, mudel ise 2000 aasta, nende piirajatega ei pidavat ise hakkama saama, või saab? Andke nõu kus neid maha võetakse peale ap- moto ehk siis odavamalt ja kui kallis on. Otsingust otseselt selle kohta midagist ei leidnud.
Saab saab trahvi, kes see kindlaks sul teeb teeserval, et piirajad maas?
Üks piiraja on kindlasti leegitorus (kitsas toru) , mis silindri väljalaskest välja tuleb ning teine võib olla karpa ja silindri sisselaske ees! (seib)
Mina võtsin oma NSR-l ise need maha.. ei ole mõtet kellelegile N raha maksta... see lihtsalt häbiväärselt lihtne, et iga rattaomanik peaks ise selle ära tegema!
Elektrooniline piiraja pidi olema eriti haruldus ja see piirab siis pöörete arvu ning selle mahavõtmine on isegi eelpool mainitust kergem, tuleb lihtsalt mõned kontaktid omavahel ühendada/ lahti ühendada!
Iseasi on kas täpselt oma mudelile õpetuse ja skeemi leiad kuid ma ei usu eniveis, et 2k mudelil ECM piiraja on!
Üks piiraja on kindlasti leegitorus (kitsas toru) , mis silindri väljalaskest välja tuleb ning teine võib olla karpa ja silindri sisselaske ees! (seib)
Mina võtsin oma NSR-l ise need maha.. ei ole mõtet kellelegile N raha maksta... see lihtsalt häbiväärselt lihtne, et iga rattaomanik peaks ise selle ära tegema!
Elektrooniline piiraja pidi olema eriti haruldus ja see piirab siis pöörete arvu ning selle mahavõtmine on isegi eelpool mainitust kergem, tuleb lihtsalt mõned kontaktid omavahel ühendada/ lahti ühendada!
Iseasi on kas täpselt oma mudelile õpetuse ja skeemi leiad kuid ma ei usu eniveis, et 2k mudelil ECM piiraja on!
-
Teema algataja
Seda seibi asjandust ei paistnud karbussi ja silindrivahelises sisselaskes olema, aga võib-olla tõesti kuskil sumpas midagi, aga kummas osas tavaliselt piiraja on, kas esimeses või teises pütis? Ise artvasin veel, et karbussi on pandud mingid väisemad düüsid või miskit, on see mõeldav? Oma teadmisi võiks näidata tegelikult ka need APRILIA omanikud, kes selle tee juba kord läbi käind ning piirajad edukalt eemaldada õnnestunud. Ja nende juhtmetega ka nii, et päris lambist neid lahti ühendama ei hakka vist?
-
Teema algataja
Puurisin 3 keevitus "mummu" läbi ning toru kukkus praktiliselt iseenesest välja.äss kirjutas:aa, vabandust nüüd alles lugesin, leegitorus, selge. Aga. mis mopel ma selle toru läbimõõtu suuremaks saaks siis?
Küll sul seal karpas kah ikka see piiraja veel alles on

(karpa ja silindri vahel) või ehk isegi lõdviku ning silindri vahel.
http://www.nsr125.com/derestrict.htm
Peaks vähemalt inspiratsiooni andma.
Samas kui sa väidad, et läheb 8-9k rpm siis ma pakun, et sellel on CDI piiraja, selle maha saamiseks tuli kuskilt cdi-st vist midagi lahti ühendada
ja võibolla ka nii, et apriliale tuleb osta lihtsalt de-restriction KIT ning aju välja vahetada!
Doktorikraadi mul rs125 alal pole, küll aga nsr-de alal
Teised sama ratta omanikud võiks tõesti kah sõna võtta.
Peaks vähemalt inspiratsiooni andma.
Samas kui sa väidad, et läheb 8-9k rpm siis ma pakun, et sellel on CDI piiraja, selle maha saamiseks tuli kuskilt cdi-st vist midagi lahti ühendada

ja võibolla ka nii, et apriliale tuleb osta lihtsalt de-restriction KIT ning aju välja vahetada!
Doktorikraadi mul rs125 alal pole, küll aga nsr-de alal

Teised sama ratta omanikud võiks tõesti kah sõna võtta.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
sul pole ilmselt väljalaskeklappi või pole see lihtsalt ühendatud. Rohkem piirajaid ei tohiks olla. Tavaline 28mm karpa on ka muidugi piiravaks asjaks. Ja 26kw ei saa nii siis peab juba teise sumpa ja karbussi panema siis saad võibolla 25kw.
www.apriliaforum.com
vaata sinna, seal on päris palju infot rs-ide kohta.
www.apriliaforum.com
vaata sinna, seal on päris palju infot rs-ide kohta.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
ära sihukest viga tee et bigbore peale paned. Max 5000km ja vänt on omadega õhtal.
Ei pea kindlalt suurem karpa olema aga see annab päris palju juurde.
Kui tahad rohkem võimsust siis sama või isegi parema tulemuse kui bigbore annab näiteks v-force 3 reedid, pea madalamaks, normaalne väljalase, vahe on ainult selles et sa ei lõhu niipalju mootorit.
Ei pea kindlalt suurem karpa olema aga see annab päris palju juurde.
Kui tahad rohkem võimsust siis sama või isegi parema tulemuse kui bigbore annab näiteks v-force 3 reedid, pea madalamaks, normaalne väljalase, vahe on ainult selles et sa ei lõhu niipalju mootorit.
nikasiil kattega? nikasiil silindreid hoonitakse küll, et kui kriimud sees saab need välja hoonida ja uue kolvi sisse osta.Kidrock kirjutas:Ma sellise uuema tehnika kohapialt suht võhik niisiis...misasjad on v-force 3 reedid.Nyyd tekkis veel selline kysimus et kas seda pytta saab ka remontmõõtu puurida või on se selle mingi imeliku kattega (täpset nime ei mäleta) mida ei anna puurida.Ja kas jälle remontkolbe saada on?
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
kroomkattega silinder on rs-il, seda kannatab mingil määral hoonida. Kolbe on erinevat mõõtu. Originaalkolb on kallis ja mitte nii hea kui teflonkattega(teflonkattega kolb vihurist 1200kr, originaal Ap-motost 2700kr). reedid on membraanklapid.
http://www.mototassinari.com/
saad igast jubinaid tellida
http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... entry61517
http://www.mototassinari.com/
saad igast jubinaid tellida
http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ ... entry61517
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Ei lähe kuidagi. RS250-nel on hoopis teine raam jne. Nad on väliselt ainult mingil määral sarnased aga sisult täiesti erinevad. RS125-ele on võimalik peale panna Rotax 257 mootor aga eks see on ka paras aretamine.N2O kirjutas:aga... tuli 1 rumal mõte...
vat 125/180cm3 rolleritel on mõnikord 50cm3 paberid..
Kas rs 250 mootor läheks 125 raamile / või kas kuidagi saaks rs250le ka 125 paberid
suht mõtetu teema tegelt
RS-idele pannakse tavaliselt dellorto 34mm või mõnel üksikul juhul ka dellorto 39mm aga siis pidi juba madalalt jõud ära kaduma.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Ei ole endale vastu pead vaja lööma hakata. Tõsiselt ei ole kursis nende mootorite asjadega. Lihtsalt kuskilt oli kuuldus, et RS 125 siis 122 ja Pegaso 123. On tõsi või? Ei ole vaja siin mind maha tegema mu lolluse pärast.madone kirjutas:Ronk kirjutas:Et küsiks seda, et RS 125 on sama mootoriga mis pegaso 125-gi? Ehk siis Rotax 123?

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.