Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX
StreetMoto kirjutas:Ega sa juhuslikult mingit töötundide kokkulöömist pole teinud? Palju reaalset tööaega kulunud on?
Umbes täpselt 55h. Seda muidugi töökoja tundidesse üle kanda ei saa, sest tihtipeale läheb pool auru leiutamisele, sest kõike (spetsiifilisi tööriistu, überblingen materjale, jne.) ei ole kohe riiulist võtta ja peab käepäraste asjadega asja lahendama. Ja ei puudu ka mõned molutamise momendid ja muu tühja-tähjaga tegelemised. Ku nüüd töökotta üle kanda siis võib selle tundide arvu umbes pooleks jagada ja siis üle jäänud poolest pool otsa panna.
leib kirjutas:Tuhanded tänud sulle selle saagimise eest. Tänu sinule julgesin oma vana mootorit jälle kokku hakata lappama. Ja pildid on parim õpetus materjal. Eelnevalt olin siin vaadanud ühe ärimehe videot see lausa ehmatas mu ära , noh näiteks ,et iga polt tuleb õiges järjekorras panna kui mootorit lappad jne. Aga eks tema tegemised ole rohkem nagu tãnapäeva autoteenindus, vahetavad osi küsivad hullu raha. Näh ja teine ärimees ülevalpool kohe küsima palju töötunde lännu. Ikka pisnesmehed aga sinu tegemisi on lausa lust vaadata. Kõva vend. Ja näita ikka lõpuni see lugu. Aitüma.
Eks sellel esimesel bisnesmänil on oma tõetera jutus sees - kui tehase manual näeb nii ette siis ka nii on ja tuleb teha, et olla kindel! Ka minule meeldib asju by the book teha aga tihti seda raamatut ei ole.
Mnjah, täna sai siis ventikas valmis. Leidsin teisest majapidamisest vajalikud needid. Need alumiiniumist kärakad sai kinni needitud ja edasi oli vaja ventika mootorile tagumine kate teha, sest originaal jälle kuhugi parematele jahimaadele jäetud/kadunud. Käisin mööda garaaži ja tube ringi ja otsisin kõige sobivamat ja lihtsamini lahendatavat varianti. Leidsin ühe tabletipurgi ja vana jalgratta lohvi, et mitte öelda loffi Paras kummi venitamine oli
Ühesõnaga tablapurgi põhi ja jupp loffi ja asi valmis, võin öelda, et sai parem kui originaal, sest teisel Husqvarnal tahab see kummist kate sealt ka jooksu panna. Lõpetatud sai ka GPS'i hoidiku kinnitus lenksule, sai ka parem kui RAM mount'si oma, mis teisel rattal peal on. Asukoht on mugavam, mugavamini loetav sõidu ajal.
Jah, see gepsu hoidiku hoidik ei oma kaubanduslikku välimust aga see ongi selline poole tunni lahendus, kui ei õigusta ennast siis teen uue ja parema, enne aga vajab katsetamist.
Homme plaan külastada hästi varustatud kaubandusettevõtteid, polte, bensiini, voolikut ja klambreid ja otsad kokku tõmmata...koomale vähemalt.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.