Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TX

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ei surnu perse peereta :nono:

Eile tõin töötava ratta pealt CDI, ei midagi. Enne lammutamist võtsin nõuks ära mõõta veel süütepooli primaar- ja sekundaarpooli takistused. Primaari oma peab jääma 0.25-0.35 oomi vahele - jäi, sellega OK. Sekundaari takistus koos kõrgepinge juhtme ja piibuga 8.8-13.2 kilo-oomi. Tester näitas lõpmatust (katkestus). Selle tulemuse peale kahtlustasin kohe piipu. Keerasin piibu maha ja mõõtsin juhtme otsast. Liites mõõtetulemusele piibul oleva 5 k-oomi, oli mõõtetulemus eelnevalt mainitud vahemikus. Piipu ennast mõõtes näitas lõpmatust. Aga sellest hoolimata juhtme otsast üle ei löönud, kui sädet proovisin. Ikkagi halliandur peetis.

Enne seda sai aga kokku pandud esimesed amordid ja esimene ots kokku, et saaks ratta pukist maha võtta. Amordi välimised ja sisemised torud puhtaks, sisemine toru välimise sisse, simmerid ja tolmukatted paika, sisu sisse, alt poldiga kinni, õli sisse, punn peale - valmis.

Pilt

Sisemise toru seest puhastamiseks oli paras veeretada kaltsust üks kuul, toppida see torusse ja suruõhuga see teise otsa välja tulistada.

Pilt
Pilt

Esimese lasu tulemus :mrgreen:

Pilt

Samast torust "puhas" kuul läbi ja tulemus juba parem.
Enne.

Pilt

Pärast.

Pilt

Kolmandat korda veel ja teistpidi, siis oli toru juba puhas. Väimised torud said seest puhtaks loputatud ja varda otsa keerutatud kaltsutropiga ära kuivatatud ja suruõhuga susistatud. Sealt edasi siis värske õliga puksid sisse määritud ja sisemine toru välimisse sisse pandud.

Pilt

Uute simmerite/tolmukatete pakendist sai lõigata simmeri paigaldamise abinõu - pakendi taaskasutus või nii, vähendamaks oma ökojalajälge :mrgreen:

Pilt

Kanalka toruga sai tihend paika aetud ja näppudega tolmukate paika surutud (paras kangutamine oli).

Pilt
Pilt

Sealt edasi torud prillidesse ja ratas alla. Öö jooksul oli paisupaak poole tühjemaks tilkunud aga see on täiesti tühine probleem hetkel selle mittekäivitumise kõrval.

Pilt
Pilt

Hallianduri vahetus järgmiseks. Ratas pukist maha ja laua najale viltu, et ei peaks õli välja laskma, laiskus vist :wack: Küljekaas maha, lauale ja teise kaane seest sisu ringi visata. Kaas peale tagasi ja oh imet, sädepoiss tuli koju tagasi :ner: Proovimiseks vaja mingi piibulahendus välja mõelda, garaažiavaruste koristamisest jäi meelde, et kuskil ripub hea mitu meetrit korralikku kõrgepingejuhet. Sealt sai lõigata paras jupp, et otse küünlale peale ulataks. Säde endiselt olemas.

Pilt
Pilt
Pilt

Siit edasi rist ja viletsus :evil:

Säde olemas, kütust ka on, seda kas parpast edasi kütus ka jõuab, ei teadnud kindlalt öelda. Bensuhaisu oli küll. Kiirenduspump ei löönud. Sai teisele süstlaga bensiini ülevalt sisse pandus, et membraani niisutada ja kanalid täita, justkui hakkas tööle. Aga pill käima ikka ei läinud. Topkat, ei miskit. Küünal maha, on nagu märg ja ei ole nagu ka. Kuna üle ei tahtnud uputada siis rohkem topkat ei pannud. Sai teist käiatud ikka parasjagu, paar sutsu tegi mingil imelikul ajal, mille põhjal hakkasin juba gaasijaotuse õigsuses kahtlema. Meenutasin siis kuidas ma selle paika panin ja uurisin netist ka natuke - kurrat, peab õigesti koos olema. Juba plaanis hakata lammutama aga selleks ajaks oli kell juba jälle üle südaöö ja fustratsioon, masendus ja kopp oli ees...natuke.

Täna Olin juba valmis lammutamiseks aga enne veel mõtlesin, et napin karbussi, sest see kiirenduspumba teema jäi painama. Väike paak voolikuga külge ja kraan lahti, kruttisin gaasirutskat ja ennäe imet - siristas kiirenduspumba düüsist ilusti lõõri. No andsin teisele korralikud 6-7 sirtsakst kütust ja käima ta raibe läkski :ner:

Siis tekkis huvi, kas see originaal piip siis ikkagi on katki või ei. Keerasin piibu selle oma pandud juhtme otsa ja käib selle piibuga ka see ratas. Aga mille kuradi pärast tester näitab lõpmatust sellele piibule, kui üks vene motika piip näitab umbes-täpselt 5K-oomi :wack:

Nüüd tuleb aga riburadapidi ratast kokku panema. Vaja teha poltide nimekiri, mida vaja, bensuvoolikut, viilikuklamber, paisupaagile ja nipet-näpet veel.

Esimesi käiamisi sai ka filmitud aga neid ei ole mõtet üles laduda siia. Peale mõningast jooksmist mobla ja ratta vahel ei viitsinud lõpuks enam filmida.
Täna ei viitsinud enne midagi filmida kui ratas käib, seega päris esimest pauki filmilindil ei ole.

Kolmas käivitus, peale seda kui originaal kõrgepingejuhe ja piip peale tagasi pandud.

[youtube][/youtube]

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”