Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Reedel, 22.02, sai päälinnas järel käidud tihendisarjal ja piduriklotsidel - rohkem lihtsalt ei olnud kaupmehel mulle midagi anda. No hea küll, nii kiire veel ka ei ole ja 23.-24. oli uunikute talveralli ka, nii et pole hullu. Uunikute rallil sai ristsõna lahendajana kaasa sõidetud '74 aasta Wartburgis. 1000cc, 37kW, 3 silindrit ja kaks takti. Ulme masin Koos starti ja tagasi sõiduga 700km. Enne seda sõitis see wartburger viimati aastal 1998. Reede õhtul kell 1700, 2h enne TÜV punkti sulgemist, olid tal veel rattad alt ära ja pidurisuportid maas ja sõidetud 20m - töökotta siis eja välja mõned korrad. Esimene pikem sõit oligi TÜV-i - Mustamäelt Lasnamäele, siis Kiili ja Laupäeva hommikul Türile starti. Rallil oli 3 märkimist mitteväärivat viperust, mis ma siiski ära märgin.
Esiteks, peale 15km sõitu, külmus karpa ära - natuke seismist ja karpa sulas üles. Et edaspidi seda vältida keerasime eest ribid kinni, et külma õhku nii palju peale ei tuleks.
Teiseks kadus mingi hetk 1. silindrist säde ära. Natuke madalpinge ja kõrgepinge juhtmete näppimist ja sõit sai jätkuda.
Kolmandaks sai kütus otsa, pagassist peale kallatud ja edasi!
Kvaliteetne Saksa tehnika, Ida-Saksa tehnika
Täna siis võtsin lõpuks kätte ja hakkasin vaikselt oma teise sae kallal nokitsema. Kokku sai pandud silindri kaas, käiguvõllid, hooratas/rootor, klapikambri kaas, staator küljekaane külge. Lisaks sai tihendatavad pinnad üle käidud "horisontaallihvpingis".
Värske Castroli kirsimoos välja kallatud ja vajalikud jupid välja otsitud, sai esimesena kokku sil. kaas. Värske õliga siit-sealt pintseldatud, klapisääre tihendid paigaldatud jne...
Klappide eemaldamise/paigaldamise abinõu kalibreeritud "17" padruniga õigesse mõõtu ja asi ants.
Värsket moosi peale ja järgmine klapp pessa.
Ja koos ta ongi.
Edasi läks kokkupanemisele käigukasti sisu.
Ja esimene võll koos.
Järgmine letti ja edasi.
Järgmisena sai staator kaane külge tagasi pandud. Vajalikud Loctite möginad välja otsitud, sobivad võtmed valmis pandud ja targast remondiraamatust momendid loetud, jäi üle vaid asi kokku kruttida.
Hooratta/rootoriga sama teema - vajalik keemia, võtmed, momendid.
Kodukootud "horisontaallihvpink", millel tihendatavad pinnad üle lihvitud. Enne mind on mehaanikud kruvikaid tihendatavate pindade vahele toriknud ja krässid sinna teinud ja siis ohtra silikoniga seda viga parandada püüdnud. Nondest krässidest vaja lahti saada ja õige keemiaga/tihenditega uuesti kokku. Lihvimises kalpikambrikaas. Pingiks on siis sirge mööblikilp, millel peal klaas ja selle peal peenike liivapaber.
Peale lihvimist nookurid ja muud mudinad kaane külge.
Nüüd peab jälle ootama, millal vajalikke tihendeid ja asju juurde tilgub. Nagu sügaval nõukaajal - raha on aga kaupa njetu - tehvitsiit, kuhu me küll jõudnud oleme
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.