Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas

Lugemata postitus Postitas Loff »

Reedel, 22.02, sai päälinnas järel käidud tihendisarjal ja piduriklotsidel - rohkem lihtsalt ei olnud kaupmehel mulle midagi anda. No hea küll, nii kiire veel ka ei ole ja 23.-24. oli uunikute talveralli ka, nii et pole hullu. Uunikute rallil sai ristsõna lahendajana kaasa sõidetud '74 aasta Wartburgis. 1000cc, 37kW, 3 silindrit ja kaks takti. Ulme masin (lol) Koos starti ja tagasi sõiduga 700km. Enne seda sõitis see wartburger viimati aastal 1998. Reede õhtul kell 1700, 2h enne TÜV punkti sulgemist, olid tal veel rattad alt ära ja pidurisuportid maas ja sõidetud 20m - töökotta siis eja välja mõned korrad. Esimene pikem sõit oligi TÜV-i - Mustamäelt Lasnamäele, siis Kiili ja Laupäeva hommikul Türile starti. Rallil oli 3 märkimist mitteväärivat viperust, mis ma siiski ära märgin.
Esiteks, peale 15km sõitu, külmus karpa ära - natuke seismist ja karpa sulas üles. Et edaspidi seda vältida keerasime eest ribid kinni, et külma õhku nii palju peale ei tuleks.
Teiseks kadus mingi hetk 1. silindrist säde ära. Natuke madalpinge ja kõrgepinge juhtmete näppimist ja sõit sai jätkuda.
Kolmandaks sai kütus otsa, pagassist peale kallatud ja edasi!

Kvaliteetne Saksa tehnika, Ida-Saksa tehnika (lol)

Pilt

Täna siis võtsin lõpuks kätte ja hakkasin vaikselt oma teise sae kallal nokitsema. Kokku sai pandud silindri kaas, käiguvõllid, hooratas/rootor, klapikambri kaas, staator küljekaane külge. Lisaks sai tihendatavad pinnad üle käidud "horisontaallihvpingis".

Värske Castroli kirsimoos välja kallatud ja vajalikud jupid välja otsitud, sai esimesena kokku sil. kaas. Värske õliga siit-sealt pintseldatud, klapisääre tihendid paigaldatud jne...

Pilt
Pilt

Klappide eemaldamise/paigaldamise abinõu kalibreeritud "17" padruniga õigesse mõõtu ja asi ants.

Pilt

Värsket moosi peale ja järgmine klapp pessa.

Pilt

Ja koos ta ongi.

Pilt
Pilt

Edasi läks kokkupanemisele käigukasti sisu.

Pilt
Pilt

Ja esimene võll koos.

Pilt

Järgmine letti ja edasi.

Pilt
Pilt

Järgmisena sai staator kaane külge tagasi pandud. Vajalikud Loctite möginad välja otsitud, sobivad võtmed valmis pandud ja targast remondiraamatust momendid loetud, jäi üle vaid asi kokku kruttida.

Pilt
Pilt

Hooratta/rootoriga sama teema - vajalik keemia, võtmed, momendid.

Pilt
Pilt
Pilt

Kodukootud "horisontaallihvpink", millel tihendatavad pinnad üle lihvitud. Enne mind on mehaanikud kruvikaid tihendatavate pindade vahele toriknud ja krässid sinna teinud ja siis ohtra silikoniga seda viga parandada püüdnud. Nondest krässidest vaja lahti saada ja õige keemiaga/tihenditega uuesti kokku. Lihvimises kalpikambrikaas. Pingiks on siis sirge mööblikilp, millel peal klaas ja selle peal peenike liivapaber.

Pilt

Peale lihvimist nookurid ja muud mudinad kaane külge.

Pilt
Pilt

Nüüd peab jälle ootama, millal vajalikke tihendeid ja asju juurde tilgub. Nagu sügaval nõukaajal - raha on aga kaupa njetu - tehvitsiit, kuhu me küll jõudnud oleme :wack:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”