Loff'i 2 saagi (Husqvarna SM610S ja TE610E) ja GasGas TXT200 → Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Loff'i kaks saagi ja GasGas
Kuna vajalikke jubinaid veel ei ole saabunud siis hakkan juba närviliselt mööda tuba sammuma ja tegevust otsima. Lammutasin karpa laiali, pesin, kasisin ja puhusin seest ja väljast. Osa O-rõngaid olid pragunenud. Tahtsin muidugi kogu tihendisarja ära vahetada aga selle saamine on jälle selline läbi ussi emmi möllamine. Kas tõesti sõidavad ainult minu kaks saagi Dellorto PHM 40 karpadega, et see tihendisari Eestis selline haruldus on? Suure lombi tagant saab muidugi kõike aga nii hull see asi ka ei ole, sest üks PHM40 istub riiulis, millelt sai eluterved O-rõngad. Sellega siis OK.
Vahepeal olen jubinate varusid täiendanud. Lõpule on jõudnud ka mootori simmerlingtihendite otsingud - tulevad UK-st, sealsest Husqvarna "esindusest". Nüüd on kõik vajalik tellitud ja osa asju juba ka kohal (Tallinnas).
Paar nädalat on lauapeal vedelenud bensuanduriga kraan, millel juhtmed küljest ära murdunud. Esimesele saele sai ostetud üks terve kraan, millega tuli kaasa ka üks vigane. Muidu ei olnudki selle anduriga kraani jaoks erilist vajadust aga kui tuli juba "armatuuris" on siis võiks ta ju töötada ka. Juhtmestik ja kõik ratta poolne oli peal aga puudu seesamune kraan, kraan olemas - plug'n'play.
Ratta manual kirjutab, et standart paak on 9.1 ja AUSside paak 17 liitrit ja reserv siis kui tuli põlema läheb, vastavalt 3.3 ja 5.25 liitrit.
Ühesõnaga, midagi tarka teha ei olnud ja kraan tuli niikuinii ära lappida. neid pulikaid olin juba pikemat aega laual veeretanud.
Juhe katki väntsutatud 8mm peale kraani korpusest väljumist.
Andur koos toruga välja kistud, massijuhtme klemmimajandus ka valmis pandud, kõik otsad puhastatud ja valmis pandud, et kõrge elektrihinna ja võrgutasude tõttu kiiresti ühe kiire liigutusega kõik asjad ära joota.
Kümmekond minutit hiljem uuesti keemilise "metalliga" plomm peale ja valmis ta oligi.
Andur ise lähemalt. Ma nüüd täpselt ei teagi, mis põhimõttel ta töötab aga üks on kindel, et ujukiga tegemist ei ole. Küll aga reageerib ta temperatuuri muutusele, kui peale puhuda (jahutada) siis tuli kustub ja kui rahule jätta siis hakkab tuli vaikselt hõõguma ja järjest heledamaks läheb. Katsetasin ka bensiini sees, pistad anduri bensiini, kustub tuli hoobilt - võtad välja hakkab tuli järjest heledamalt põlema. Termopaar? Veel on see bensutuli seotud "N" tulega. Kui on sees vaba käik siis tuli põleb "armatuuris", paned käigu sisse, tuli kustub koos "N" tulega ja kui paagis on alla reservi kütust siis hakkab tuli põlema. El. skeemi uurides, on mõlema tule ahel omavahel dioodiga seotud.
Nüüd on vaja oodata ja tegevust otsida. Juhtmestik üle käia, pistikud lahti, puhtaks, määre ja kokku.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.