Kohustuslik täiendkoolitus
Re: Kohustuslik täiendkoolitus
Mul on tunne, et see on mingi autokooli vms järjekordne lootus hakata pappi kokku ajama. Kunagi vist taheti seadusi ringi teha, et traktorit ei tohi enam B/C-kategooriaga juhtida. Ja siis mingi autokooli vana juhtus kobisema, et neil juba kursused käivad ja puha (kuigi sel ajal oli eelnõu alles väljatöötamisel). Aga ajakirjandus va pahalane vist seekord rikkus ära ilusa plaani.
Vane selgitas muudatuse vajalikkust sellega, et liiklusõnnetusi analüüsinud komisjon tuvastas paari mootorrattaõnnetuse puhul, et õnnetuse põhjus oli mootorratturi oskamatus ehk valed juhtimisvõtted.
Ehk et paarist õnnetusest saab kohe teha põhjapanevad järeldused.
Tegelikult muudaksid liikluse ohutumaks hoopis sellised asjad:
- üle terve riigi kehtestada suurimaks lubatud piirkiiruseks 30 km/h
- liikluses ära keelata igasugused kaherattalised sõidukid - mopeedid, mootorrattad, jalgrattad jne. Samuti lõpetada A-katerooria juhtimisõiguse väljastamine
- kohustus käia lubade säilitamiseks iga 6 kuu tagant Johannes Pirita korraldatavatel liiklusohutuskursustel, kus räägitakse, mida kõike hirmsat võib tuua kaasa meeletu kihutamine kiirustel 90-110 km/h
- kohustuslik ajateenistus asendada kohustusliku 8-11 kuu pikkuse ohutu liiklemise süvakoolitusega
- juhtimisõiguse andmise alampiir tõsta 65. eluaastani
- moodustada EV Liiklusministeerium, ministriks nimetada Johannes Pirita ja kantseriks Villu Vane. Ministeeriumil oleks valitsuseülene võim kõige riigis toimuva üle.
Peale selliste muudatuste jõustumist väheneks meil liiklussurmade arv drastiliselt, ilmselt mõne aja pärast oleks Eesti kõige ohutuma liiklusega riik maailmas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.