Kri§to "Metslane"
Moderaator: Moded
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Täna siis peale pikka ootamist, ehk ikka keegi soovib mu ratta stockina ära osta mõtlesin et nahh. Võtsin relaka kätte ja ratsisin Renegade summi alla. Kuna slip on'i ei saanud link pipe sobimatuse tõttu teha, siis tegin hoopis slip in
Kurb muidugi see, et renegade summist põhjustatud püsierekaga suutsin vaid 30 minsa linna peal olla kuni asfalt näkku kargas. Hea oli, et sumps polnud muud moodi kinni kui vaid torud üksteise otsa lükatud. Kuigi natuke kratsitud sai ka sumpat. Aga pohh see, praeguse variandiga otsi vaid 54mm sisendiga sumpa ja lükka vardasse kõik sobivad nüüd.
sumpsi oleks peale asfaldiga hõõrumist
Garaazhis tegin väikese võrdluse ka toores peal kuskil 2500rpm... Kahju et telefon selline juust on, aga aimu peaks saama küll kuidas V2 müdiseb
Stock sumpa
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Tea kas seda jalarauda on mõtet taastama hakata, või kui sebiks hoopis paari uusi jalaraudasid mis need raisad komplektina maksta võivad?
Asjad on alles jah, tekkis endalgi see mõte, ehk annab keevitada asja. Jalaraud läks sellisest kohast pooleks
Lisaks murdus ära jalgpiduriheebli ots, aga sellegi toppisin sündmuskohalt taskusse
Või äkki sobivad sinna miskised banditi vms omad ka?
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kri§to kirjutas:Lisaks murdus ära jalgpiduriheebli ots, aga sellegi toppisin sündmuskohalt taskusse
Või äkki sobivad sinna miskised banditi vms omad ka?
ma lähen vaatan homme, mul Mille parempoolne jalaraud ja piduriheebel alles, ehk saad külge ratsida. Tasud vastavalt südametunnistusele
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Pidurihoovaga lihtne, puuri auk otsa, aja keere sisse ja kuuene sobiliku pikkusega polt sisse. Poldile otsi väljapoole selline parema väljanägemisega mutter-otsik, ehitusmaterjalide poodides olemas neid nii vase, kui hõbedakarva. Ka polte samasuguse otsaga ise olemas, mingid mööblipoldid.
http://www.eamf.ee/ee/Moobli_furnituuri ... ntpolt_m6/
Muidugi otsi ka ilus kate(või posu kummiseibe) poldile peale.
Ise käiguhoovaga samasuguse ratsi tegin. Edaspidiste kukkumistega väänab lihtsalt poldi ära, kruvid välja ja paned uue asemele.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Assamait.
Ratas sai täna müüdud ja nüüd otsin endale uut V2 armukest. Paljud olid silmapiiril ja said müüdud, kuid mõned V" isendid on veel müügis. Kuna rattamargid on erinevad, siis ehk keegi oskab mulle anda head nõu ja välja tuua nende mudelite head/vead. Kindlasti kasutan ära ka oma persetunde, aga ootan ka siia toredaid nõuandeid.
Vaatamisel on
TUONO http://bike.motors24.ee/vehicles/350412 ... =price.ASC
SV1000S http://bike.motors24.ee/vehicles/371109 ... =price.ASC
MILLE http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1053559
KATI 900 http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=1061770
WIDOWMAKER http://bike.motors24.ee/vehicles/364905 ... =price.ASC
Ehk tegelikult mu paksule persele meeldiks kindlasti Tuono lenks, aga sain oma SV650s sõidetud saan ilmselt ka teiste baigilistega hakkama.
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kri§to V2 Armukesed
Lõpuks siis edukalt läinud - jõudsid uued juppid ära tellida juba?
Mille tundub küll olevat väga spets, iseküsimus kuidas sulle see sõiduasend istub. Tehnika osas ei oska väga midagi öelda, kui ainult,et Katiga tuleb hoolas olla - suur tähelepanu vajadus pidi neil olema
Re: Kri§to V2 Armukesed
Jupid sai jah ära tellitud- nii heeblid kui ka Grip'id
ah huinjaa- kurvem lugu on see, et Pärnusse ei pääse.... Kui just homme hommikul mingit vigurvänta ei mängi
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kri§to V2 Armukesed
Tahtsid veel kallutama minna?
Küll uus omanik need vidinad nad vast ära ostab.
PS: plaani järgi vist uuel nädalal saan tsikkli asjadega alustada taas. Esimesel võimalusel tahaks asjadele ka järgi tulla
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kri§to V2 Armukesed
Täiesti unustasin ära, et täna on hooaja lõpetamine...
Re: Kri§to V2 Armukesed
Käisin Bikepoindis seda millet vaatamas. Erekat ei tekkinud, kuid ratas bikelise kohta muidugi igati tore. Tules oli väike mõra see tegi ka ettevaatlikuks. Tuono raisk asub ida virus, Sv1000 ka sama vandi käes.... Widowmaker on saaremaal..... kauge raisk vaatama minemiseks
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Kri§to V2 Armukesed
Kui V2 ja poolpaigilised pinget pakuvad, siis võiks muidugi ka Honda VTRile pilgu peale heita. Üks figureerib just siin foorumi esilehe kuulutustes. Edu otsingutes
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kri§to V2 Armukesed
Tuono osas saad kindlasti mõne foorumi tegelase oma peale istuda, saad vähemalt pildi ette, mis ta olla võiks. Samas SV seeriaga oled sa juba vägagi tuttav ju...kui istus hästi siis ehk tasub täitsa see sõit ära, et minna ja uurida tonnist.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 29 Okt 2007, 02:24
- Tsikkel: Dyna
- Asukoht: Dalendide linn
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to V2 Armukesed
Ehk oled minu rattast huvitatud? Musta raami ja punase plastiga Suzuki SV1000S, oled vast sõitudel ka näinud. Olen nõus üsna odavalt ära andma. Kuulutust veel kuskil väljas ei ole.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kri§to V2 Armukesed
Kui kütusekulu oluline on, siis Tuono on oluliselt säästlikum relv kui näiteks SV (TL) ja VTR.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Kri§to SV1000S
Nonii- pikk päev seljataga ja etskae. Heade asjade kokkusattumusena veeres täna õhtul garaaži SV1000s. Käisin tegin prooviringi ka õhtul ja selline süütu poisterahva tunne tuli peale kohe
et till on aga kuskile pista ei oska
Sõiduasend nagu öö ja päev väikese sv650s'iga võrreldes, lisaks see tunne kus tead et rattas on võimu nii palju.......
Tegin mõned klõpsud ka. Kui pitsi tagant üles saan siis teen mõne asjalikuma posti ka.
Telefoniga ikka asju ei tee.... seega PC taga ja need mõned klõpsud ka
Rattast ka:
2005 SV1000S, Esimene regamine kusjuures 2007. Viper sportsummid, grip soojendus (pole proovinud, peaks manueli üles otsima), double bubble tuuleklaas, scottoileri automaatne õlitus ka peal, kukkumispunnud.
Kevadel peaks rehvid ümber viskama ja järgmine nädal läheb õli vahetamiseks. Hooldusajalugu suht põhjalik- Tänud Scrag! Muud nagu polegi öelda- pesu tahab ratas saada kõvasti
Mõned nüansid veel õhtusest prooviringist:
- Jalarauad on võrreldes SV650S'iga oluliselt kõrgemal, esialgu isegi segas see normaalselt foori alt startimist
- Ei tea kas see on vedrustuse jäikusest, pikemast teljevahest või millest iganes, aga Savisaare teed olid täna väga lainelised ja vagusid täis. Tunne oli selline nagu siis kui auto on megalai rehv all ja ta otsib endale kohta tee peal (aga võibolla ongi see 160 tagarehv vs 180)
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Kri§to SV1000S
Palju õnne!
Muide - see ongi 160 vs 180 vahe ning kindlasti mängib ka teljevahe sinna juurde. Aga ratast ka live-s näinud ja hääl on mõnus!
Re: Kri§to SV1000S
aijaaa
naiss
lugesin oma esimesed kogemused sv650'ga läbi ja tundub, et olen sama teed käimas
.... poolest pöördest pill möiratas käima (kõik need lugematud tunnid mis foorumis põrnitsetud V2 vs rida4 teemasid, ning magamate ööde youtube soundchekke). Oh seda põksumist mis nüüd rinnus toimus, adrenaliin kappas lakke. Vesiste silmadega ning värisevate kätega näppisin lüliteid et kontrollida............
ja tsiteeriks siin aasta vanust posti
Kri§to kirjutas:Ja oh seda fantastilist mürinat mida mootoripidurdusega V2 välja laseb, tundsin ennast kui Winnetou kes preerias hiilides lähedalt möödakappavaid metsikuid mustangeid piidleb. Lihtsalt vägev!
Re: Kri§to SV1000S
Kri§to kirjutas:ja tsiteeriks siin aasta vanust posti
Kri§to kirjutas:Ja oh seda fantastilist mürinat mida mootoripidurdusega V2 välja laseb, tundsin ennast kui Winnetou kes preerias hiilides lähedalt möödakappavaid metsikuid mustangeid piidleb. Lihtsalt vägev!
Nüüd kodune ülesanne - uuri järgi, kas sul on libisev sidur (slipper) või mitte ja kui on, siis proovi esimene piirajasse lasta. Esimese käiguga mootoripidurdust teha on täitsa äge
Ilma slipperita ma ei tea, mis efekt on, ilmselt mitte eriti mõnus
Re: Kri§to SV1000S
Too Sv1000s oli ka motardis siin mõni kuu tagasi müügis?
Re: Kri§to SV1000S
Ei usu , et see Motardi oma , sest see oli ennem minu. Tumedat klaasi polnud, gripi soojendusi ka mitte ja all olid Blue Flame summutid. Kui nr märk oli muidugi 30ZN , siis oli minu ex ratas.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kri§to SV1000S
selliseid suhtkoht identse välimusega (punased, al. 2005a musta raamiga mudel) SV1000 peaks Eestis olema vähemalt 3 tk - kui neist just mõnda Soome või kuhugi edasi pole vahepeal müüdud.
Kristo - järgmine samm saab olla ainult turbo peale kruvimine sellele, nt aasta pärast või nii, saad jälle samasuguseid emotsioone siia kirjutada
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Kri§to SV1000S
Niih täna lähen siis õli ja õlifiltri jahile. Kas 10W-50 on overkill või mitte?
Iibaist peaks mingi aeg suunakad ka jõudma, mul nimelt ühel klaas kaotsis ja ega mulle need pisikesed nooled nii head tunnet jäta.
Aga nagu odava aasia kraamiga lood on siis vaatan ootan ära ja annan tagasisidet ka.
Kratsisin täna airboxi ka lahti ja õhufilter on suht sitane, aga auke ei tundunud olema, kuigi kindluse mõttes võiks ikkagi uue peale panna, siis saan ise näpuga järge ajada, kas, mida ja millal tehtud on.
MIngit brändi ka eelistada õhufiltri puhul? Arvan et minust ei ole väga seda airboxi lahtikakkujat muul ajal kui hooaja alguses ja lõpus seega sportfilter kukub ilmselt ära. Ja sumpalärm on niigi kõrvulukustav juba.
Paagi hoidmise varras on ka kadunud raisk pidin improviseerima.
Putka kus ma igatsen taga oma Sericssoni nututelefoni kaamerat. Praegune samsung ei kära karu perse ka mitte.
Re: Kri§to SV1000S
Kri§to kirjutas:
Mul on selliseid varuosadeks... LC4 vibra tappis 2 nädalaga ära.
Re: Kri§to SV1000S
Bridgestone BT014R Battlax Sv1000'ndele, mida arvata..? Või Michelin Pilot Power- Kuskilt on nagu silma jäänud et pidid ruttu kuluma?? Peab hakkama rehvijooksu peale mõtlema, taga on kulumispunnid siledad juba ja ees võiks ka tegelikult ühe jutiga ära vahetada rehvid.
Panin uue õhufiltri täna ja tihti gaasi maha lastes paukus nagu loom. Ei tea mis sellest arvata.
Aga muidu hakkab rohkem ja rohkem meeldima uus kilone ratas
Re: Kri§to SV1000S
Mu sv-l pool hooaega all olnud pilotid. Väga hea pidamisega on ta ning kulumine ei ole ka kiire, vaid optimaalne.
Re: Kri§to SV1000S
Aga kui sittade ilmadega veel paremat pidamist, aga suuremat kulumist tahad, siis hangi Pirelli Diablo Wet või Rain. (Ma propageerin alati neid, sest ma olen juba kolmel korral suutnud vihma-Diablost pea 5000 km välja võluda, ühel juhul isegi +25-30 suveilmadega. 60-kiloste inimeste eelised vist )
Re: Kri§to SV1000S
Jaan_S kirjutas:Mu sv-l pool hooaega all olnud pilotid. Väga hea pidamisega on ta ning kulumine ei ole ka kiire, vaid optimaalne.
Lugesin öösel mingit revjüüd ja vihmaga pidid närviliseks muutuma pilot powerid, ega sul juhtu kogemust olema?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.