Karteripõhi


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karteripõhi

Lugemata postitus Postitas piloot »

XL1000 kirjutas:

Keemiline metall võib ajapikku läbi laskma hakata ja lahti tulla,sest ilmselt tegu alumiiniumisulamiga,mis paisub-kahaneb soojenemisel-jahtumisel erinevalt sellest keemilisest metallist.Ajutiseks asjaks võibolla sobib,aga mina ei soovitaks.

Minul on selle keemilise metalliga selline kogemus, et sõideti ühel Renault Traficul karter katki (alumiinium), kusagil ida-viru metsade vahel. Plaan oli minna ja paela otsas ära tarida aga võtsin igaks juhuks loctite kahekomponentse keemilise kaasa, see kuivab juba miski poole tunniga ja kõige karvasemat liivapaberit, mis kätte sain, et vähemalt proovibki. Auk oli ca 1,5x2cm. Üritasin seda seal igatmoodi puhastada aga ikka seda õli valgus suht kähku, muud ei jäänud üle, kui keemilist papitüki peale ja peale puhastamist koos selle papitükiga kähku karteri alla. Poole tunni pärast sai papp ära võetud ja veel üks paksem kiht peale plätsitud, lootes, et kui kiired ajad otsa saavad siis saab põhja alt ära ja kinni keevitada. Lõpptulemus oli see, et kiired ajad ei saanud niipea otsa ja üsna mitu aastat hiljem üks õlivahetaja avastas, et keegi on keemilise metalliga karterit parandanud. Krt siis tuli omale ka meelde, kui ajutiselt seda sinna plätsida sai, no nädalaks-kaheks.... :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”