Karteripõhi
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Karteripõhi
Tere
Pole suuremat sorti tehnika tundja seega oleks vaja veidi abi mõningate osade tuvastamisega:
Ratas: Suzuki RF 600R
Pilt tehtud mootori vasakust küljest.
**Eeldan, et tegu on ikka kateripõhjaga
Kass jooksis ratta ette ja sai küljega maas käidud, ratta üles tõstsin oli maas üsna arvestatav õliloik (45cm diameeter).
Jätsin ratta seisma, mõnda aega tilkus veel natukene õli ja siis lõppes ära.
Vaatasin mootori õlitaset, oli veidi üle poole.
Tekkis siis küsimus et mis otstarbeks too polt oli mis seal murdudes ära tuli ja kas seda kohta kannataks keevitada ja uus polt sisse keerata?
Õli jooksis sealt august, kust polt ära tuli, muudes kohtades leket ei tuvastanud.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Karteripõhi
Tõenäoliselt on tegu väljaviiguga õlirõhu kontrollimiseks või siis lihtsalt on kasutatud õli kanalite puurimisel ning lihtsalt polt pimedaks ette pandud. Keevitamise kohta peab keegi targem rääkima. Eks vist annab täita küll ja uus keere sisse koos poldiga.
Villem aka Villu aka Madis

Re: Karteripõhi
Selge, oskab keegi mõnda keevitajat soovitada, hea oleks kui jääks kuskile mustamäe kanti
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karteripõhi
Ärge mind maha lööge, kuid on olemas veel keemiline metall.
See aine sobib ainult mitte-liikuvate osade lappimiseks, karteripõhi täiesti kvalifitseerub.
Loomulikult pead sa ratta enne külili keerama ja selle augu õlist täiesti puhtaks tegema.
Ise olen paar korda analoogseid asju lappinud - ükskord enda, teinekord primo rattal ja jäi nagu uus
P.S. seda sodi annab ka pärast puurida ja keermestada, kuid pildi järgi eeldan, et sul pole sinna tegelikult ju polti enam vaja.
Re: Karteripõhi
See keemiline metall tundub olevat parem ja odavam lahendus antud probleemile
Suured tänud sulle!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Karteripõhi
Keemiline metall võib ajapikku läbi laskma hakata ja lahti tulla,sest ilmselt tegu alumiiniumisulamiga,mis paisub-kahaneb soojenemisel-jahtumisel erinevalt sellest keemilisest metallist.Ajutiseks asjaks võibolla sobib,aga mina ei soovitaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Karteripõhi
XL1000 kirjutas:Keemiline metall võib ajapikku läbi laskma hakata ja lahti tulla,sest ilmselt tegu alumiiniumisulamiga,mis paisub-kahaneb soojenemisel-jahtumisel erinevalt sellest keemilisest metallist.Ajutiseks asjaks võibolla sobib,aga mina ei soovitaks.
Minul on selle keemilise metalliga selline kogemus, et sõideti ühel Renault Traficul karter katki (alumiinium), kusagil ida-viru metsade vahel. Plaan oli minna ja paela otsas ära tarida aga võtsin igaks juhuks loctite kahekomponentse keemilise kaasa, see kuivab juba miski poole tunniga ja kõige karvasemat liivapaberit, mis kätte sain, et vähemalt proovibki. Auk oli ca 1,5x2cm. Üritasin seda seal igatmoodi puhastada aga ikka seda õli valgus suht kähku, muud ei jäänud üle, kui keemilist papitüki peale ja peale puhastamist koos selle papitükiga kähku karteri alla. Poole tunni pärast sai papp ära võetud ja veel üks paksem kiht peale plätsitud, lootes, et kui kiired ajad otsa saavad siis saab põhja alt ära ja kinni keevitada. Lõpptulemus oli see, et kiired ajad ei saanud niipea otsa ja üsna mitu aastat hiljem üks õlivahetaja avastas, et keegi on keemilise metalliga karterit parandanud. Krt siis tuli omale ka meelde, kui ajutiselt seda sinna plätsida sai, no nädalaks-kaheks....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.