Ktm-i siduriga jama.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 02 Jaan 2010, 17:52
- Tsikkel: husqvarna sm,kx 250
- Asukoht: võru
Ktm-i siduriga jama.
Tegemist 2003 a. ktm 250 exc õli siduriga.Viga seisneb sellest,et vaba käik on sees,kui sidurit alla vajutada poob kuidagi väikse tähiku võlli kinni.Käega tähikut ringi ei suuda ajada.Kui sidur uuesti lahti lasta,asi jälle toimib normaalselt.Siduri kettad on uued,korvil erilisi rantte pole,õli on uus.Töötava mootoriga,vaba käik sees,sidurit vajutades haarab vedu ikka päris tugevalt taha kuigi käiku sees pole. Sõites käik sees lahutab ilusti sidur.Võibolla mõni targem teab mida teha,minul mõistus otsas?
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: Ktm-i siduriga jama.
Tere! Mul samuti ktm 525 siduriga probleem. Siduri suletud asendis vibra ja hääl sees, lahutades kaob. Manuaalist uuritud natuke skeeme. Kas vahetust vajab sidurikorvi ja võlli vaheline nõellaager või mootorikorpuse ja võlli vaheline kuullaager(siduri poolne siis)? Ise kahtlusn esimest. Küsingi teadjamatelt, siis oskan hinnata töö mahtu. Mootorit ise pooleks ei võta, aga nõellaagri vahetusega peaks toime tulema.
Tänud ette.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Ktm-i siduriga jama.
randmevääne2 kirjutas:Tere! Mul samuti ktm 525 siduriga probleem. Siduri suletud asendis vibra ja hääl sees, lahutades kaob. Manuaalist uuritud natuke skeeme. Kas vahetust vajab sidurikorvi ja võlli vaheline nõellaager või mootorikorpuse ja võlli vaheline kuullaager(siduri poolne siis)? Ise kahtlusn esimest. Küsingi teadjamatelt, siis oskan hinnata töö mahtu. Mootorit ise pooleks ei võta, aga nõellaagri vahetusega peaks toime tulema.
Tänud ette.
See hääle erinevus on KTM-i eripära. Sidur väljas teeb mootor häält, see on tegelikult kasti hammakate hääl.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.