Kuidas kukkumist ära hoida.
Re: Kuidas kukkumist ära hoida.
Sellest kaldes pidurdamise ohtlikusest ma ei saa täpselt aru. Randmeväendes oli ka kirjas et kui vaja kurvis pidurdada, siis selleks hetkeks ratas otseks tõsta-pidurdada-ja siis kaldesse tagasi lasta. Ise olen korduvalt kurvis heeblit näppinud kui kiirus kuidagi liiga suur kurvijaoks tundub. Kui rahulikult/sujuvalt/õrnalt anda siis ei tohiks ju asi ohtlik olla? See lihtsalt tõstab ratta veeretakistust, muud midagi ju? Või jääb mul tõesti selles olukorras midagi kahesilma vahele mille peale ma veel tulla ei oska? Jutt siis ikka sjuvast pidurdamisest, mitte heebelpõhja-ratasblokki pidurdamisest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.