Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Keskelt äärte poole pingutama (soovitavalt päris õige skeemi järgi) ja täpselt õige momendiga. Ülepingutamise tagajärjed on teadagi kurvad. Keermeliimi ei ole vaja.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere siis jälle.
Rattas ikka vaikselt areneb.
Paar udust pilti ka.
Nagu näha olen vahepeal pidurikettad kätte saanud. Tänud Nilsile siin kohal.
Praegu ootan millal plastikud värvimisest kätte saab.
Ja paar väiksemat probleemi vajavad ka leidliku lähenemist siis peaks juba täitsa hea olema.
Krt kui rattas valmis oleks siis juba sõidaks ma arvan.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
OK kaas bikerid , küsin siit nõu kuna omal mõistus otsas.
Nimelt rattas ei lähe käima.
Sädet on nii,et tapab või hobuse.
kütet tuleb ojana.
Võimalikud vead:
Kütus vana.
või jala lüliti paneb segast, kuna märgutuli ei põle kummaski asendis.
Ja kas võib olla ka varjant ,et väntvõll on üks ring valesti.
ideed on teretulnud.
Tänud !
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere rahvas.
Pole siia teab mis ajast kirjutanud.
Praegune seis on selline ,et rattas töötab ja sõidab.
Vahepeal läksid ka mahlad omavahel kokku , oma viga ei pingutanud piisavalt kinni ploki kaant.
Midagi hullu ei juhtunud sest see toimus 5min peale esimest käivitamist.
Nüüd tuleb paar õli vahetust tihedamalt teha, et mootori seest ilusti puhtaks saaks jälle.
Ainuke viga hetkel on see ,et karpad ei tööta korralikult. kuna sai peale pandud koonus filtrid.
Praegu keerasin kaks astet suuremad tüüsid sisse (originaalid 132,5 praegu 140) aga ikka segu lahja 5 - 6k pealt kaob jõud ära.
Originaalidega kadus jõud juba 3k pöörde pealt.
On ka tellitud 145 tüüsid, aga pole veel kohale jõudnud.
GPZZONE.co.uk soovitab ka koonuste puhul kolm astet suuremaid tüüse aga eks näe kas läheb paremaks või ei.
Nõelasid selle karpal regullida ei saa nii siis tulebki tüüsidega mängida ja vaadata.
Lähiajal teen ka mõne illustreeriva pildi.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
6000 pealt peaks selle rattaga elu alles pihta hakkama. Kui suuremad duusid kohale jouavad, tore oleks kui paneksid siia ka kirja, mis muutus. Pean sama asja ara tegema aga kui keegi on juba enne katseid teinud, teaks kuhu umbes sihtida.
Koonusfiltrid holbustavad tunduvalt hooldetoid.
Pane siis komplektsena ka pilte. Madalam variant gpz voib vaga lahe olla. Kui just valjalase mooda maad ei kraabi.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Nii tegin ühe kiire klõpsu. Nagu näha on ei ole päris kõik veel küljes.
Aga need on sellised asjad mis ei sega sõitmist .
Eks aega mööda saab ta lõpuks valmis ka.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Paris lahe asi. Plastikud ka kulge, naeb eriti hea kaheksakumnendate "tank" valja. Kuna laks madalamaks, siis isegi uhkem kui varem. Akki kuldne pinstripe?
Nende kulgmiste plastikutega on tegelt parem soita Paned kulge, hoopis teine tunne. Eriti maanteel.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Nii täna oli siis see päev kui ma sain oma 145 düüsid kätte.
Loomulikult kruvisin ka need kohe külge ja läksin ka proovi ringile.
Ütleme nii ,et tahokas käib lõpus ära aga kuidagi viitsütikuga tuleb see jalag perse tunne.
Keeran rutskat ja umbes poole sekundi pärast ärkab masin ellu.
Täna sõites kuulsin ,et on vaja ka klappe regullida ( tegi suht traktori häält juba )
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Krt und ei tule ja vahin siin youtube'i, et kuulata võimalikult palju oma tsikli mootori häält.
Regullisin klapid ära ja ikka koliseb ragiseb.
aga nagu selgub siis see mootor ongi selline , üks paari sekine video ka.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fhbU#t=18s
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tee pikem video ka. Sinu ratta mootor teeb vaga ilusat haalt. Seda mootori haalt iseloomustatakse tihti nii: "Kolab nagu ambritais naelu oleks mootorisse kallatud". Muidugi on labisoidud nendel ratastel aukartustaratavad. Seda ratast tehti nii palju, et ega keegi ei motle, kas vihmaga soita voi mitte. Soita kuni enam kaima ei lahe. Kui veits putitada, tuleb enne vanadus peale kui ratas laguneb. Soidab ka siis kui juba ilgelt koliseb, no problem. Tavaliselt vilistab ka generaator spetsiifiliselt. Joud tuleb neil koigil valbaga, sinna pole midagi parata, see ongi nii. Kutusekulu on jalle selle jou kohta taitsa ok. Voimalik, et sinu rattal on vaikesed ahendused karpa uhenduskummidel ja valjalaskel. Mura ja saaste ja normid jne. Poorded peaks ka originaalseades naidiku pohjas ara kaima. Seal poorete pohjas on vaga huvitav soita
Selle mone sekundi jargi, sul on uks siidisema haalega gpz, mida kunagi nahtud.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Siin sama video kus mootorihääl ilusti välja toodud.
Eelmisele postitajale selgituseks ,et videos olev ratas ei ole teemaalgatajaga kuidagi seotud.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Ega jah see video mis ma näiteks tõin ei ole päris minu rattas see ikkagi kaugel jaapanis.
Zann0 : sa leitsid pikkema video sellest samast rattast . Ja kus juures ma võin öelda et mu rattas teeb täpselt sama hält, et selline terav ragin käib läbi.
Skulptor : see iseloomulik hääl on lihtsalt veidi muret tekitav kui oled harjunud siidiselt töötava reas neljasega .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.