Aita valida enduurot metsasõiduks
Re: Aita valida enduurot metsasõiduks
ta ju räägib metsateedest. See +50-60 kg ei ole mingi määraja sellise leveli juures.
see nö. pomm läheb igaltpoolt läbi ilma probleemideta, ofcoors ei sõida sa sellega männikul liiva künka tippudel nii, et tagaratas aint puudutab ja loomulikult on veits raskem porist välja õngitseda aga ei pea ju siis sealt kõige sitemast kohast läbi pressima?!
lisaks on see, et sa ei saa murevaba hooldust kerge rattaga, täielik fakt.
wr450f-il vahetad sa mingi 8-10tunni või 700km pärast õli? on umbes nii?
180kg ei ole mingi pomm, koos kergete enduurokatega igalpool käidud.. jah mudas liivas sõidavad kerged eest ära aga päeva lõpus istun mugava istme peal ja sõidan matkaringiga teise Eesti otsa. (alguses mõtled, et see pole oluline aga kui kohalik mets on millimeetri rihmaga risti-rästi läbi mõõdetud siis tekib ikka tahtmine kaugemale minna maid avastama, nüüd kui hakkad kergega jaurama siis pmst on $ märgid silmeees ja tead, et kui koju jõuad siis läheb hoolduseks)
ma ise kaalun 65kg ja pole veel kunagi kuhugi nii kinni jäänud, et tuleb kõrvale telk püsti panna.
võtame siis KTM superenduro, 185 kg.... on siis pomm või? Kas mitte Lärm ei pauguta sellega nii, et tuumasõda lahti?!
aga tolle puhul räägime juba 8000 €-st
http://www.auto24.ee/used/979254 palun väga, reklaamin mingi lambi tegelase ratast.
olen ise ka kergete ratastega sõitnud ja kunagine krossi sõitja, kogemus on siiski selline, et kerged rattad on käru/furgooni meestele
soovitan + ja - tabeli teha ning siis otsustada selle põhjal mis tähtsam on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.