Vaakumkraani jama
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vaakumkraani jama
Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Vaakumkraani jama
Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.
Re: Vaakumkraani jama
janis kirjutas:Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.
Karburaatori ülevoolust tuli jah, kraanist tuli bensiini samal ajal kui mootor seisis, PRI asendist saan veel aru, aga see, et reserv asendis tuleb samuti läbi samal ajal kui ON asendis jääb teist vähekski. Selles veendusin ma nõndamoodi, mainin lihtsalt igajuhuks ära, et võtsin selle bensiinivooliku lahti kraani küljest mis läheb karpasse.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Vaakumkraani jama
Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Vaakumkraani jama
jbob kirjutas:Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.
Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...
edit. tuli meelde küll, on küll filter aga see on puhas.
Re: Vaakumkraani jama
tuhajuhan kirjutas:jbob kirjutas:Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.
Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...
voolikud said ikka õieti tagasi? Kui valesti panna hakkab midagi taolist toimuma...
http://www.motard.ee/
Re: Vaakumkraani jama
tuhajuhan kirjutas:Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?
Vaata kõik ühendused üle, kui on vaakumileke siis sellised probleemid tekivadki, ise olen ka teele jäänud, kuna paagi eemaldusega kõik vooikud eemaldasin, sain sõta max. 2 km ja jäi sisma, lükkasin garaaži, kinnitasin paagist tulevad ühendused, hoidsin hinge kinni kui uuesti proovisin aga sõidan siiamaani.
Re: Vaakumkraani jama
Vist peab asja lahti harutama jah, loodetavasti pole kraani membraan nahkas, Haynes'i targa manuaali järgi seda eraldi ei saagi.
lisa: nõela pesa O-rõngad olid omadega läbi, lisaks oli üks nupukas meistrimees neid silikooniga tihendanud. Kraapisin selle löga mida silikooniks nimetatakse ujuki pealt maha, uued tihendid ja korras. Vaakumkraan ka korras nüüd, ükski voolik polnud õige toru küljes, ime et üldse käis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.