Elu positiivseim politseikogemus!
Moderaator: Moded
[quote="ollo"][quote="Kameeleon"]Ettepanek:
Iga mendi / vabandust, poLITSeiNIKU juures tuleb vabatahtlikult seisma jääda ja load ja teh. pass ette näidata ja sääst neid järgi sõitmisest või veel hullem sõõriku matsutamise katkestamisest.
[/quote]
Mul paratamatult tekib su teksti peale küsimus, et kas sellise deprekaga on väga raske elada :roll: Tglt kui väga tahta, on kindlasti võimalik ette kujutada, et mitte ainult "mendid", vaid üleüldse kogu maailm on sinu vastu ja sina ainukesena oled Hea.
Mulle tglt meeldib see Marcus Aureliuse mõttetera, et kui ikka elada ei oska, siis oleks õigem ja ausam lihtsalt ära surra...[/quote]
Oh ollo, oleks mul depekas siis me ei kiruks siin vaid istuks ravil kuskil.....ja üldse mina olen küll läbi positiivne inimene.....aga kui politsei kohta midagi head öelda ei ole ei hakka ka valetama.....seega rahune maha ja ravi ise oma depekat................
____________________
päikest :D
Iga mendi / vabandust, poLITSeiNIKU juures tuleb vabatahtlikult seisma jääda ja load ja teh. pass ette näidata ja sääst neid järgi sõitmisest või veel hullem sõõriku matsutamise katkestamisest.
[/quote]
Mul paratamatult tekib su teksti peale küsimus, et kas sellise deprekaga on väga raske elada :roll: Tglt kui väga tahta, on kindlasti võimalik ette kujutada, et mitte ainult "mendid", vaid üleüldse kogu maailm on sinu vastu ja sina ainukesena oled Hea.
Mulle tglt meeldib see Marcus Aureliuse mõttetera, et kui ikka elada ei oska, siis oleks õigem ja ausam lihtsalt ära surra...[/quote]
Oh ollo, oleks mul depekas siis me ei kiruks siin vaid istuks ravil kuskil.....ja üldse mina olen küll läbi positiivne inimene.....aga kui politsei kohta midagi head öelda ei ole ei hakka ka valetama.....seega rahune maha ja ravi ise oma depekat................
____________________
päikest :D
mul on kahjuks ainult halvad kogemused...
näiteks kui ma aasta tagasi, toetusin JALGRATTALE, niimoodi et üks ratas oli kogematta 15-20 cm autoteepeal (see oli " nurgavahetänav " , kus sõidab vast päevast 100 autot )...siis sõitis " ment " ligi ja hakkas mind otseses mõttes sõimama... et ma takistan liiklust... siis lubas mulle teha 600 .- trahvi... ja siis ütles et ma PEAN KARTMA POLITSEI AUTOT
(õnneks jäi ikkagi trahv tegematta )
teinekord... rikkusin tõesti liiklus eeskirju ...sõitsin piiratud juhiõigusega B kategooria sõidukit... aga puudus kõrval istuja kellel on täis load olemas...
selle eest ma sain 3000.- trahvi...
mul on neli tuttavat jäänd vahele selle sama rikkumisega... kaks neist said hoiatuse ja kaks 600 krooni trahvi...
mina sain aga 3000 sellepärast et mul oli teistest uhkem auto...
( see oli mul esimene liikluseeskirja rikkumine )
teinekord... sõitsin autoga...kõrvalistuja olemas.... kõik korras....midagi ei rikkund...
" ment " peatas mind kinni... ja auto ajati kaalu peale...
kontrolliti et kas ma sellega ikka sõita võin.või peab olema veoauto (vms) kategooria juhiluba
sellised on " mendid " vähemalt Valgas
näiteks kui ma aasta tagasi, toetusin JALGRATTALE, niimoodi et üks ratas oli kogematta 15-20 cm autoteepeal (see oli " nurgavahetänav " , kus sõidab vast päevast 100 autot )...siis sõitis " ment " ligi ja hakkas mind otseses mõttes sõimama... et ma takistan liiklust... siis lubas mulle teha 600 .- trahvi... ja siis ütles et ma PEAN KARTMA POLITSEI AUTOT

(õnneks jäi ikkagi trahv tegematta )
teinekord... rikkusin tõesti liiklus eeskirju ...sõitsin piiratud juhiõigusega B kategooria sõidukit... aga puudus kõrval istuja kellel on täis load olemas...
selle eest ma sain 3000.- trahvi...
mul on neli tuttavat jäänd vahele selle sama rikkumisega... kaks neist said hoiatuse ja kaks 600 krooni trahvi...
mina sain aga 3000 sellepärast et mul oli teistest uhkem auto...

( see oli mul esimene liikluseeskirja rikkumine )
teinekord... sõitsin autoga...kõrvalistuja olemas.... kõik korras....midagi ei rikkund...
" ment " peatas mind kinni... ja auto ajati kaalu peale...
kontrolliti et kas ma sellega ikka sõita võin.või peab olema veoauto (vms) kategooria juhiluba

sellised on " mendid " vähemalt Valgas

Viimati muutis nsr125, 15 Apr 2005, 07:21, muudetud 1 kord kokku.
mind on õnneks vaid kahel korral politsei poolt kinni peetud, üks neist positiivne, teine negatiivne kogemus.
esimene kord peeti mind kinni aastaid tagasi kui sain oma esimese 50 kuubise väikse enduro. sai siis esimesel päeval kohe sõitma mindud suurematele teedele kuid kahjuks oli tsikli spidomeetri tross vigane ja spido kiirust ei näidanud. üritasin sõita ühes liiklusvooluga. sõitsin tallinnas hipodromi juurest rocca al maresse. politseinikud mõõtsid rocca poolt tulevate sõidukite kiirust kuid millegipärast võtsid ka minu kiiruse üles. kohe kui ma roccast tagasi sõitsin tõmmati mind rajalt maha. minu kirus oli politseiniku jutu järgi olnud 67 km/h. sai siis natuke seletatud ja lõpuks lasti mind edasi sõita. see esimene kord ehmatas ikka ära.
teine kord oli plaanis sõita sõbraga viimsi poolsaare tippu. sõber oli krossivõrriga ja mina oma väikese endurokaga. oli juba õhtu ja väljas pime. jäime ühes ärakeeramiskohas seisma, et lasta läbi vastutulevad sõidukid. üks neist sõidukitest oli politsei masin, kes keeras kohe meie kõrvale. sõber andis kohe minekut oma võrriga ja pollar kohe järgi(sõps sai eest ära). eks hakkasin ka mina vaikselt edasi podistama ja vaikselt ikka piilusin selja taha. järsult ilmus mu kõrvale sama pollar ja hakkas mind mind järsult kraavi poole ajama. sain õnneks pidama. polku lendas kohe autost välja pistis kisama miks ma ei peatunud. niipea kui kiivri peast võtsin tiris riietest, tõstis käe ja hakkas karjuma midagi, et ma panen sulle kohe lõuksi kui sa ei ütle, kes teise rattaga sõitis. eks sai siis pollari autos natuke räägitud ja mingisugune dokument vormistatud. seejärel tahtis mulle 10k trahvi teha, et mul pole lube kuigi vanus juba lubas sõita mopiga ilma lubadeta(load olid isegi olemas aga kodus). sellel mehel olid aga suured probleemid närvidega. muidugi pimedas krossivõrriga sõitmine sõbra poolt ei olnud just kõige ilusam tegu kuid see ei õigusta politseiniku käitumist minu vastu.
esimene kord peeti mind kinni aastaid tagasi kui sain oma esimese 50 kuubise väikse enduro. sai siis esimesel päeval kohe sõitma mindud suurematele teedele kuid kahjuks oli tsikli spidomeetri tross vigane ja spido kiirust ei näidanud. üritasin sõita ühes liiklusvooluga. sõitsin tallinnas hipodromi juurest rocca al maresse. politseinikud mõõtsid rocca poolt tulevate sõidukite kiirust kuid millegipärast võtsid ka minu kiiruse üles. kohe kui ma roccast tagasi sõitsin tõmmati mind rajalt maha. minu kirus oli politseiniku jutu järgi olnud 67 km/h. sai siis natuke seletatud ja lõpuks lasti mind edasi sõita. see esimene kord ehmatas ikka ära.
teine kord oli plaanis sõita sõbraga viimsi poolsaare tippu. sõber oli krossivõrriga ja mina oma väikese endurokaga. oli juba õhtu ja väljas pime. jäime ühes ärakeeramiskohas seisma, et lasta läbi vastutulevad sõidukid. üks neist sõidukitest oli politsei masin, kes keeras kohe meie kõrvale. sõber andis kohe minekut oma võrriga ja pollar kohe järgi(sõps sai eest ära). eks hakkasin ka mina vaikselt edasi podistama ja vaikselt ikka piilusin selja taha. järsult ilmus mu kõrvale sama pollar ja hakkas mind mind järsult kraavi poole ajama. sain õnneks pidama. polku lendas kohe autost välja pistis kisama miks ma ei peatunud. niipea kui kiivri peast võtsin tiris riietest, tõstis käe ja hakkas karjuma midagi, et ma panen sulle kohe lõuksi kui sa ei ütle, kes teise rattaga sõitis. eks sai siis pollari autos natuke räägitud ja mingisugune dokument vormistatud. seejärel tahtis mulle 10k trahvi teha, et mul pole lube kuigi vanus juba lubas sõita mopiga ilma lubadeta(load olid isegi olemas aga kodus). sellel mehel olid aga suured probleemid närvidega. muidugi pimedas krossivõrriga sõitmine sõbra poolt ei olnud just kõige ilusam tegu kuid see ei õigusta politseiniku käitumist minu vastu.
Kuulge mehed, te ajate tahtliku/teadliku seaduserikkumise nn "keppimisega" sassi.
Teadlik rikkumine, mille eest peab täiega panema on kiiruseületamine üle 20km/h, poolikute b kati lubadega üksinda sõitmine, või täis a- kat'i tsikli juhtimine kas siis vastava kategooriata, või a1, a4 kategooriaga.
Pigem vaielda võib teemade üle a'la ma unustasin autol/motikal tuled panna põlema - nädsa tore politseinik tegi hoiatuse mitte rahalist trahvi.
Ah-jaa ja täispeaga sõidu unustasin lausa ära, mille eest võiks trahvi 5 kordistada ja liiklusvahendi millega sõideti täispeaga võiks lausa konfiskeerida.
Teadlik rikkumine, mille eest peab täiega panema on kiiruseületamine üle 20km/h, poolikute b kati lubadega üksinda sõitmine, või täis a- kat'i tsikli juhtimine kas siis vastava kategooriata, või a1, a4 kategooriaga.
Pigem vaielda võib teemade üle a'la ma unustasin autol/motikal tuled panna põlema - nädsa tore politseinik tegi hoiatuse mitte rahalist trahvi.
Ah-jaa ja täispeaga sõidu unustasin lausa ära, mille eest võiks trahvi 5 kordistada ja liiklusvahendi millega sõideti täispeaga võiks lausa konfiskeerida.
Naabrimees ei saanudki kiiruse ületamise eest nii palju trahvi kui sina?Intruder kirjutas:Kuulge mehed, te ajate tahtliku/teadliku seaduserikkumise nn "keppimisega" sassi.
Teadlik rikkumine, mille eest peab täiega panema on kiiruseületamine üle 20km/h, poolikute b kati lubadega üksinda sõitmine, või täis a- kat'i tsikli juhtimine kas siis vastava kategooriata, või a1, a4 kategooriaga.
Pigem vaielda võib teemade üle a'la ma unustasin autol/motikal tuled panna põlema - nädsa tore politseinik tegi hoiatuse mitte rahalist trahvi.
Ah-jaa ja täispeaga sõidu unustasin lausa ära, mille eest võiks trahvi 5 kordistada ja liiklusvahendi millega sõideti täispeaga võiks lausa konfiskeerida.
Mitte ma ei mõista neid inimesi, kellel elu eesmärgiks on ainult seadused ja nende järgimine jne. Keegi ühest foorumist aastaid tagasi mainis umbes taolise lause: ''Kiirus piirangud on tehtud mitte juhtide kiusamiseks vaid selleks, et kõik saaksid sõitmisega hakkama (ja ka erinevad autod)'' (ma üritan selle täpse lause üles otsida, kuna too oli tunduvalt paremini üles ehitatud). Igatahes on tolles lauses oma tõetera sees.
Ma isiklikult leian, et kui kedagi otseselt ei ohusta siis ei ole tegemist kuriteoga vms...
Kohati me elame ''huvitavas'' ühiskonnas või ajajärgus, kus politsei eesmärgiks peaks olema rohkem inimeste aitamine ja abistamine, mitte aga sõltuvalt oma tujust/päeva normist trahvi kirjutamine. Sama lugu on ka koolides, kus õpetajad hindavad või aitavad õpilasi nii öelda näo või tuju järgi. Õpetjad tõin siia teemasse, kuna nad mingil määral sarnanevad politseiamtnikega.
Lõppude lõpuks me kõik (kui mitte kõik siis loodetavasti enamus) soovime lihtsalt sõidust rõõmu tunda, kes rahustab pingeid õhtuse sõiduga, kes viidab sõprade seltsis mõnuslat aega jne. Võtke rahulikult.
(Jutt tuli ilmselt kergelt segane, aga ehk annab mõne mõistliku ''mõttetera'' välja noppida)
Tänan

-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Tahaks mendi sõimajatele meelde tuletada, et politsei mundris on kõigest inimesed, kes teevad oma tööd. Ja inimesed kipuvad teadupärast erinevad olema. Mina vähemalt pole märganud, et inimese iseloom sõltuks ametist, sõiduvahendist, riietest vms. Aga teisest küljst, mis mina lihtne kõrtsmik asjast tean 

to Intruder:
sa ütlesid et hullu seaduse rikkumisega...et piiratud B kategooriaga, ilma et kedagi kõrval oleks...
aga ma lihtsalt tahaks teda,et kuidas ma teistele liikluses ohtlik olen, kui mul puudub kõrval istuja...
mul on juu samad kirjalikd examid ja sõidu examid nagu täis B kategooria saamiseks tehtavad...
ma saan aru et see ei ole seaduslik, aga lihtsalt ma ei leia et see oleks teistele liiklejatele ohtlikum, kui mõni unine-, eakas- või lihtsalt millestki ärritatud juht ...
see on vähemalt minu arvamus
sa ütlesid et hullu seaduse rikkumisega...et piiratud B kategooriaga, ilma et kedagi kõrval oleks...
aga ma lihtsalt tahaks teda,et kuidas ma teistele liikluses ohtlik olen, kui mul puudub kõrval istuja...
mul on juu samad kirjalikd examid ja sõidu examid nagu täis B kategooria saamiseks tehtavad...
ma saan aru et see ei ole seaduslik, aga lihtsalt ma ei leia et see oleks teistele liiklejatele ohtlikum, kui mõni unine-, eakas- või lihtsalt millestki ärritatud juht ...
see on vähemalt minu arvamus

nsr125 - seadusejärgi võrdsustatakase 16-18 aastase lubadega üksinda sõitmine lubadeta sõitmisega.
Mina ma selle peale kuri olen - lihtne põhjus
Nimelt aastaid aastaid tagasi sõitis 17 aastane purjus bemmimees - kes ületas asulas kiirust, kellel olid poolikud load mu hea sõbra rasedale naisele otsa, nii et 7 kuud rase naine hukkus koos lapsega. Peale seda ei suuda luabadeda juhtidesse ja roolijoodikutese enam positiivselt suhtuda
Ja mis puutub trahvidesse eestis ja mujal ilmas siis Credeo võib rääkida kuidas mingi a 15 km/h rootsis üle ja pea päris kena trahv
Mina ma selle peale kuri olen - lihtne põhjus
Nimelt aastaid aastaid tagasi sõitis 17 aastane purjus bemmimees - kes ületas asulas kiirust, kellel olid poolikud load mu hea sõbra rasedale naisele otsa, nii et 7 kuud rase naine hukkus koos lapsega. Peale seda ei suuda luabadeda juhtidesse ja roolijoodikutese enam positiivselt suhtuda
Ja mis puutub trahvidesse eestis ja mujal ilmas siis Credeo võib rääkida kuidas mingi a 15 km/h rootsis üle ja pea päris kena trahv
Tere.
Nägin selle kevadist esimest politsei-mootorratast. Iseenesest pole ju märkimist väärt, aga tema käitumine liikluses pani natuke imestama.
Tegu siis Järvevana ja Tartu mnt ristiga. Hommik, 8:45. Kergemat sorti ummik. Seisan Järvevanas ja ootan, millal kolonn jõuab foorini venida, et sealt vasakule, linna poole sõita. Siis näen, kuidas kõige parempoolsemast vabast reast (mis pöörab lennujaama poole) sõidab kõigist mööda politeinik mootorrattal. Jõuan ainult mõelda, et võiks enda töö ka olla nii tihedalt mottorrattaga seotud, kui näen teda juba kõige vasakpoolsemas reas, vasak suunatuli sees ja ootamas samuti linnapoole pööramist. Ta oli kuidagi seisvate autode vahelt ennast üle 3 sõiduraja nahkerdanud. Mismoodi tal see õnnestus, jäi kahjuks nägemata. Tegu siiski piisavalt suure rattaga ja üldiselt kahe seisva auto vahe ei ole suurem kui pool auto pikkust. Selline käitumine politsei poolt on väga väga kummaline.
Lihtsalt selline asi jäi silma.
Nägin selle kevadist esimest politsei-mootorratast. Iseenesest pole ju märkimist väärt, aga tema käitumine liikluses pani natuke imestama.
Tegu siis Järvevana ja Tartu mnt ristiga. Hommik, 8:45. Kergemat sorti ummik. Seisan Järvevanas ja ootan, millal kolonn jõuab foorini venida, et sealt vasakule, linna poole sõita. Siis näen, kuidas kõige parempoolsemast vabast reast (mis pöörab lennujaama poole) sõidab kõigist mööda politeinik mootorrattal. Jõuan ainult mõelda, et võiks enda töö ka olla nii tihedalt mottorrattaga seotud, kui näen teda juba kõige vasakpoolsemas reas, vasak suunatuli sees ja ootamas samuti linnapoole pööramist. Ta oli kuidagi seisvate autode vahelt ennast üle 3 sõiduraja nahkerdanud. Mismoodi tal see õnnestus, jäi kahjuks nägemata. Tegu siiski piisavalt suure rattaga ja üldiselt kahe seisva auto vahe ei ole suurem kui pool auto pikkust. Selline käitumine politsei poolt on väga väga kummaline.
Lihtsalt selline asi jäi silma.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
heh, see oli ilmselt sama tüüp, kes umbes 8:35 rahumäe teelt tuli - kõigepealt lajatati kõigist mööda vastassuunavööndis kuni esimese auto vastutulemiseni (igahommikune väike ummik oli), siis nihverdati end autode vahele ja siis mööda parempoolset teepeenart mülgaste ja aukude vahelt kuni järgmise ristmikuni. rullnokkpolitseinik ilmselt 

Keegi ei sarjagi politseinike, nad ka inimesed ja eks kevade esimesed soojad päevad mõjuvad kõigile meeliülendavalt. Lihtsalt, kui keegi mitte-politseinikust-motomees sama teeb, siis võidakse ta rajalt maha võtta. See selline "nokk kinni saba lahti" teema tegelikult.poison kirjutas:tsikkel ongi ju selleks et tupikutest läbi sõita...ma ei näe põhjust siin politseinikku sarjata
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Viimaste aastate jooksul otsene kokkupuude politseinikega praktiliselt puudub. Eelmisel suvel kaks korda tegelikult natukene kaudselt oli tegemist nendega. Ühel korral viibutas sinine onu oma radari tagant näppu, kui ma linnavahel nii 60-65-ga tast mööda sõitsin, mille peale ma talle vastu noogutasin ja edasise teekonna ilusasti 50 kandis üritasin püsida. Teisel korral vilgutas politseibuss tulesid. Algul ei saanud küll pihta, milles asi, aga siis märkasin, et oma kastil olid laternad süütamata jäänud. Kinni pole peetud ikka mitmeid aastaid (ise korra kogemata jäin ja siis oli politseinikul suur üllatus, et mida ma tahan). Oli vist `96, kui sain senised ainsad trahvid. Korraga ja mõlemad olid minu mäletamist mööda 25 krooni. Öösel linnavahel tuled ei põlenud ja midagi oli veel valesti. Ahjaa...kunagi aeti mingilt Õlleprallelt, või mis iganes see asi oli, tulles veel autost välja kah ja kästi jalgsi edasi vantsida, sest meid oli seal tagumisel pingil natukene üleliia palju. Aga õllepudel jäeti ilusasti alles ja peale paarisadat meetrit korjas teine auto pardale, nii et polnud hullu. Nii et kokkuvõttes ongi vist ainult positiivsed kogemused 

detsembris jäin poolikutega vahele, kõrval istujat polnud, kontrolliti dokumente ja alkoholi taset ja lasti minema, väga õnnelik olin
veebruari lõpus võeti uuesti vahele kuna kõrvalistujal oli turvavöö lahti, temal lube polnud, minul olid kõik asjad kodus, vahtralehti ka polnud, 1500.- sain trahvi nii et see oli ka positiivne kogemus
vanemad enam autot ei anna, kuid kohe saan täis b ja a load kätte =)
veebruari lõpus võeti uuesti vahele kuna kõrvalistujal oli turvavöö lahti, temal lube polnud, minul olid kõik asjad kodus, vahtralehti ka polnud, 1500.- sain trahvi nii et see oli ka positiivne kogemus
vanemad enam autot ei anna, kuid kohe saan täis b ja a load kätte =)
Mina juhtusin kiirustamisega natukene palju gaasi vajutama... ning politsei jutu järgi oli kiirus 86km/h. Ma tegin suured silmad ja ütlesin WOW
,sest polnud uute juppidega kiirust veel mõõtnud. Politseinik pahandas mu üllatuse peale ja kutsus autosse. Küsis, et kas mul on ka olemas vastavad load. Näitasin talle kunagisi rolleri lube(mis olid juba kehtetud). Siis ütles ,et nendega pole midagi teha ja hakkas mulle mu rikkumisi ette lugema, et kiirus oli +36km/h.. seepärast on mul vaja numbrit, lube ,registris peab olema masin ja ülevaatused tehtud ning nii edasi. Ütles siis veel ,et kokku tuleb kusagil 12 000.-
.. ma muidugi vabandama natukene ja varsti sõitsingi minema! 



slinki / Krossikad / Yamaha Neo`s 70ccm / Pocket Bike / Yamaha R6 / MT-03 / GSX-R 600 / Yamaha YZ250F / Yamaha Fjr 1300 / Yamaha XT1200Z Super Tenere
mind peeti mopiga kinni ja kiideti et kiiver peas ja kõik tuled korras sis hakkasid pärima et kui palju välja läheb ka ütlesin et ei tea nemad selle peale et võime ju ära mõõta siis võtsingi kõvasti hoogu ja sain 64km/h nad küsisid veel et kas olen forseerinud ka ütlesin et jah. soovisid ohutut liiklemist ja ütlesid head aega 

Viimati muutis awaj, 18 Apr 2005, 11:14, muudetud 2 korda kokku.
http://www.pqletajad.ee/kiirus.htmlIntruder kirjutas:Kuulge mehed, te ajate tahtliku/teadliku seaduserikkumise nn "keppimisega" sassi.
Teadlik rikkumine, mille eest peab täiega panema on kiiruseületamine üle 20km/h

Awaj kirjutab:
Aga negatiivseid kogemusi on ikka kõvasti rohkem aga noh trhavi pole veel saanud olen 8 (kaheksa) korda eest ära sõitnud
Olen tegija miks mind ei märgata. Need on tõesti mentide poolt negatiivsed kogemused kuna kavatsesid sind kontrollida.
Kus kandist elavad sellised "kiired ja vihased" vennad

Aga negatiivseid kogemusi on ikka kõvasti rohkem aga noh trhavi pole veel saanud olen 8 (kaheksa) korda eest ära sõitnud
Olen tegija miks mind ei märgata. Need on tõesti mentide poolt negatiivsed kogemused kuna kavatsesid sind kontrollida.
Kus kandist elavad sellised "kiired ja vihased" vennad



Täna jällegi sai kinnitust mu eespool toodud kommentar, et ka politesid on inimesed, nagu igaüks meist
Sõitsin mööda keila maanteed, ilus ilm, päike paistis, tuul vihises, kiirus oli veidi üle lubatu. Nägin siis vastu tulevat politesiautot ja automaatselt veidi pidurdasin hoogu maha, samal ajal politsei pani vilkurid tööle ja vehkis mulle, et teeäärde tõmbaksin. Ootasin nad siis ära kuni ümber pöörasid ja minuni jõudsid, ilusti viisakalt tuli tutvustas ennast jne.. vabandasin, et kiirus vist oli veidi üle.. näitas radaril 121 km/h. Kutsus autosse, vaatas paberid üle, rääkis karistustest, mis selle eest võib saada ja ütles, et säästab mu raha ja närve, sõida minema, ma pole sind näinud, aga võta sellest õppust ja ära enam ületa. Soovis veel head reisi jne.. Väga viisakas ja mõistev suhtumine. Igati positiivselt suhtun Eesti Politseisse. Mainiti ära veel, et kuni 110km/h ei hakka nemad üldjuhul kinni pidama.

Ma olen selline hädavares, kordagi pole eest ära sõitnud, kordagi pole õnnestunud ennast välja rääkida. Kui olen liikluses negatiivselt silma torganud, siis on mind ikka läbi väikse rahalise boonuse mõjutatud korralikumalt käituma.
Küll aga on super positiivne kogemus Tartu linnast, kus mingi oinas viis autost CD mängija.
Et teha oma rahustuseks kõik, käisin ja kirjutasin politseis kenasti avalduse, et selline asi asi juhtus. Suur oli minu ülatus, kui umbes 2 nädalat hiljem helistati mulle ja öeldi, et tulge siit läbi asju tuvastama.
Nii antigi mulle kapist mu kaotsilänud Kenwood.
On selge, et paljusid asju Politsei ei suuda lahendada ja paljud asjad jooksevad ummikusse, aga mitte kunagi ei kasuta ma väljendit, et Politsei ei taha ega suuda midagi korda saata.
Küll aga on super positiivne kogemus Tartu linnast, kus mingi oinas viis autost CD mängija.
Et teha oma rahustuseks kõik, käisin ja kirjutasin politseis kenasti avalduse, et selline asi asi juhtus. Suur oli minu ülatus, kui umbes 2 nädalat hiljem helistati mulle ja öeldi, et tulge siit läbi asju tuvastama.
Nii antigi mulle kapist mu kaotsilänud Kenwood.
On selge, et paljusid asju Politsei ei suuda lahendada ja paljud asjad jooksevad ummikusse, aga mitte kunagi ei kasuta ma väljendit, et Politsei ei taha ega suuda midagi korda saata.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=6605Paralax kirjutas:Tere.
Nägin selle kevadist esimest politsei-mootorratast. Iseenesest pole ju märkimist väärt, aga tema käitumine liikluses pani natuke imestama.
Tegu siis Järvevana ja Tartu mnt ristiga. Hommik, 8:45. Kergemat sorti ummik. Seisan Järvevanas ja ootan, millal kolonn jõuab foorini venida, et sealt vasakule, linna poole sõita. Siis näen, kuidas kõige parempoolsemast vabast reast (mis pöörab lennujaama poole) sõidab kõigist mööda politeinik mootorrattal. Jõuan ainult mõelda, et võiks enda töö ka olla nii tihedalt mottorrattaga seotud, kui näen teda juba kõige vasakpoolsemas reas, vasak suunatuli sees ja ootamas samuti linnapoole pööramist. Ta oli kuidagi seisvate autode vahelt ennast üle 3 sõiduraja nahkerdanud. Mismoodi tal see õnnestus, jäi kahjuks nägemata. Tegu siiski piisavalt suure rattaga ja üldiselt kahe seisva auto vahe ei ole suurem kui pool auto pikkust. Selline käitumine politsei poolt on väga väga kummaline.
Lihtsalt selline asi jäi silma.
Teised mootorratturid võivad aga politseinik ei või? Kui LE otseselt sellist tegevust ei keela, siis milles on probleem?
Life is full of surprises..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.