KTM-ide kohta.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM-ide kohta.
No mina ei tea ühtegi teist moodust kuidas seda auku nimetada, kust küünlapessa kogunenud vesi ära voolab. Selle rohelise vere vastu on ka suhteliselt lihtne parandus KTMi enda poolt - pisike toruke, mille teed keermeliimiga kokku ja toksid augu sisse
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM-ide kohta.
Kas selle augu eesmärk pole juhtida vett küünla pesast välja ?
Mul ühelgi (3) LC4-l pole sellist mäda sealt tulnud .
Aga küsijale ütleks ,et XR ja Husaberg on parem. Seega ma ei tea, miks sa LC4-a tahad
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM-ide kohta.
Mul vahest peale sõitu on kergelt niiske sealt ümbert, samas olen näinud tunduvalt uuemaid masinaid, millel on sealt lekkivast kraamist lausa terve silinder räpane.
Edit: Siin on natuke juttu selle kohta ka välismaisest foorumist.
Re: KTM-ide kohta.
Mina ütleks, et sealt august ei tule midagi, vaid tuleb termostaadi korpuse ja silindripea vahelt. Kogemus olemas, endal oli nii, et külmastpärsts immitses ja kui soe oli paisutas kinni, võtsin lahti ja ssealne tihend oli ära väsind, panin uue kummi rõngas tihendi ja asi korras. Olen paljudel seda näind!
Re: KTM-ide kohta.
Raigo kirjutas:Kas selle augu eesmärk pole juhtida vett küünla pesast välja ?
Mul ühelgi (3) LC4-l pole sellist mäda sealt tulnud .
Aga küsijale ütleks ,et XR ja Husaberg on parem. Seega ma ei tea, miks sa LC4-a tahad
Sest ma ei ole nii rikas
Re: KTM-ide kohta.
Raigo kirjutas:Ega see roheline möks peale jahutusvedeliku ei saagi olla.
Aga "Green blood" või "alien blood" kõlab ikka salapärasemalt ja kuidagi jõhkramalt
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM-ide kohta.
Raigo kirjutas:Kas selle augu eesmärk pole juhtida vett küünla pesast välja ?
Mul ühelgi (3) LC4-l pole sellist mäda sealt tulnud .
Aga küsijale ütleks ,et XR ja Husaberg on parem. Seega ma ei tea, miks sa LC4-a tahad
eeeee mille poolest XR või Husaberg LC4-st parem on?
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM-ide kohta.
MotoMell kirjutas:rutska kirjutas:eeeee mille poolest XR või Husaberg LC4-st parem on?
+1
võid kasvõi +2 panna
kui naabrinaist pole proovinud siis ei saagi teada mille poolest ta äkki parem on
mina igatahes KTM-i küll tagasi ei igatse
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM-ide kohta.
Täpselt nii, kui täpsem olla siis SC mudel, samal ajal oli mu onupojal 640, ja ilma suurepärase dellorto ja sem-ta
Hea võrdlusmoment kohe võtta, no ei ole muljetavaldavat vahet.
Samas ega s.tta sõna ka LC4 kohta ei taha öelda, igati vastupidav tükk ja kui keegi tahab osta siis julgen igal ajal soovitada, peaasi, et mõne roime otsa ei satu aga ega see pole ühegi margi juures välistatud.
Re: KTM-ide kohta.
Endal seisavad kuuris uus ja vana lc4. Üks Kokusani ja teine Semiga. Vahe nendel ratastel on küll suur ja karvane.
Re: KTM-ide kohta.
NoValves kirjutas:SEM-i rootor kergem kui kokusan
nihuija kui sem ja dellorto ktm pealt nahui saata siis saab väga hea ratta. mis semil viga? sem teeb särtsu siis kui tal tuju on, kui tuju s**t siis kas teeb väärakat särtsu niiet ratas ei tööta hästi(nt kõrgetel pööretel puterdab) või ei tööta üldse, põleb läbi täiesti ette hoiatamata ja läbi põlevad tavaliselt süütepool ja mähis korraga. pole veel juhtunud,et Kokusan kuskil oleks mingil moel saba andnud. mis delortol häda? kui sul haigus kallal on, kas on hea olla?
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM-ide kohta.
Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
Re: KTM-ide kohta.
Bastard kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
Mul otseselt ktm ei ole aga huskyl läks kuskil 25€ maksma ja ei ostnud originaali vaid käisin tõin laagripoest uued laagrid... originaalid vist oleks palju kallimaks läinud
Re: KTM-ide kohta.
Bastard kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
nõellaager w
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM-ide kohta.
rutska kirjutas:Bastard kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
nõellaager w
Peaks vist olema jah, ei ole seda linki veel lahti lammutanud, aga jooniste järgi nagu on.
Re: KTM-ide kohta.
426f kirjutas:ma yamul vahetan õli iga 5 sõidutunni tagant ja kolb kestab 50h
Mida tähendab kolb kestab 50h? põhimõtteliselt on umbkaudne ajavälp, mida peaksin pidevalt jägima et ma seda lõhki ei sõidaks?
Rattaga on plaanis sõita kruusateid ja metsaradu. Suht hirmutav on see jutt, et iga natuksese aja tagant aga vaheta kolb ja keps
Re: KTM-ide kohta.
enduro mootoritel on normaalne hooldus välp,see 50h krossika kolvi eluiga võrdluseks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: KTM-ide kohta.
Egert24 kirjutas:426f kirjutas:ma yamul vahetan õli iga 5 sõidutunni tagant ja kolb kestab 50h
Mida tähendab kolb kestab 50h? põhimõtteliselt on umbkaudne ajavälp, mida peaksin pidevalt jägima et ma seda lõhki ei sõidaks?
Rattaga on plaanis sõita kruusateid ja metsaradu. Suht hirmutav on see jutt, et iga natuksese aja tagant aga vaheta kolb ja keps
ei tea husky manualis pole tundidest midagi rääkida ainult on mõõdud antud (aga jah pole huvitav kepsu ja kolbi mingi 50 tunni järel vahetada kui kumbki maksab 200€. Endal sai keps uus ja vaja ka kolb vahetada kuna külmast peast viskab sinet veits kuigi eelmine omanik rääkis, et 5 tundi kolb sees
)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: KTM-ide kohta.
Bastard kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
Hei!
Lammutasin praegu sama "probleemi"- lingi laager, mis käib amordi külge, oli loksuga.
Vähemalt minu masinal on seal nõellaager 12X25X22 (16-1061)
OEM 542.03.083.050 ja maksab miski 65$
http://cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx
edu
Re: KTM-ide kohta.
yeekim kirjutas:Bastard kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga äkki on kellelgi kogemusi tagaamordi lingilaagritega? Ei kui palju võib maksma minna sealsete laagrite vahetus? Netist ei ole nagu kuigi palju infot leidnud.
Hei!
Lammutasin praegu sama "probleemi"- lingi laager, mis käib amordi külge, oli loksuga.
Vähemalt minu masinal on seal nõellaager 12X25X22 (16-1061)
OEM 542.03.083.050 ja maksab miski 65$http://cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx
edu
Võta laager välja ja Tallinnas on selline koht nagu Kavial, olen sealt kõigile laagritele lahenduse leidnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.