yzf-r1 98a t2g
Re: yzf-r1 98a t2g
Krt peaks selle tagasi sinna topima, siis on äkki madalamatel pööretel rohkem väänet Ainult mure selles, et minu rattal pole selle klapi jaoks kohtagi, arvatavasti selle pärast kuna sport väljalase otsast lõpuni.
Aris kirjutas:EX-UP süsteem piirab väljalaske ava suurust selleks, et madalatel pööretel oleks vastusurve suurem ja sellega tuleb juurde madala otsa powerit/väänet. Madalal pöördel gaaside liikumine on aeglasem ja kunstlikult suurendatakse seda sellega, et pannaks sumpsi nelja leegika ühenduskoha peale mingi klapimehhanism. Kõrgematel pööretel klapp avaneb ja vastusurve hakkab annab vastupidist effekti. Kõrgematel pööretel vabam hingamine tähendab gaaside kergemat liikumist ja seetõttu saavutab rohkem võimsust.
Lööge või õpetage, nii olen mina aru saanud.
WIKIPEDIA kirjutas:A Four-stroke power valve is a device fitted to four-stroke engines that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to better suit engine speed. At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large-amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. This is achieved by partial closing of an internal butterfly valve within the exhaust at the point where the four primary pipes from the cylinders join. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger-amplitude negative reflected expansion waves. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. The valve goes from being almost fully closed at idle speed, through to fully open at higher engine speeds. This ensures superior low to mid-range performance, more linear power output and reduced exhaust noise levels while the valve is in its reduced opening position.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.