BMW F800GS

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas sang »

Bullet1222 kirjutas:

Lugesin natuke neid foorumeid, kahjuks tundub jah neid lastehaiguseid palju olevat. :? Mulle on varasemalt bemmi rattad meelde jäänud pigem töökindlatena.

Sa loed power-userite arvamusi, kes ei hellita ;).

Tuleb arvesse võtta asjaolu, et bemar on väike firma (just tsiklitootmise poolest, mis on eraldi ettevõte) ning seetõttu ei suuda nad väga põhjalikult kõiki kestvusteste läbi viia. Nende lahendus ongi see, et kui toovad uue mudeli turule, siis pigem teevad recalle ja täiendavad jooksvalt järgmiste aastate mudeleid, esimesed tarbijad on parimad testijad.

Seega, kui sa praegu ostad uue 800GSi, siis see on juba tehases paremaks tehtud. Kui sa ostad kasutatud tsikli, siis on see läbinud recallid või saad seda ise kohe teha. Ja kolmandaks, aftermarketi seis on bemaril tugev, kõikidele vigadele saad veaparanduse osta.

Ma ise sõidan '94 1100GSiga, mis oli selle täiesti uue mudeli esimene tootmisaasta. Mõned kiiksud ja vead olid küljes võrreldes uuemate aastakäikudega, aga need sai suht kiirelt ja valutult lahendatud esimeste hooaegade jooksul ning nüüd pole juba tükk aega mingeid probleeme olnud.

Oskan 800GSi võrrelda 1100GSiga, olemata sellega sõitnud, ainult peal istunud. Mootori võimsus on sisuliselt sama, aga tsikkel kaalub oluliselt vähem (~-50kg), mis on ainult hea märk. Kütusekulu on küll madal, aga samas bensupaak suht väike, st tankimiste vaheline distants võib pikema matka puhul olla piiravaks argumendiks, samas suurema aftermarket paagi kasutamine on problemaatiline, kuna paak asub sadula all ja suurema paagi lahenduseks on pmst lisapaak tagumisel pakiraamil. Pikka otsa sõites ei ole sadul nii mugav, oluliselt ebamugavam on kaassõitja isteasend ja sadul (1100 sadul on väidetavalt ka parem kui 1200-l).

Mina eelistaks 800GSi, kui sõidad pigem üksi ning plaanid minna kohtadesse, kus pensukate vaheline distants ei ole üle 150-200km. Mutta sellega pikemalt ei viitsiks ronida, eriti üksi, kuna masin on liiga raske igast pasast üksi väljasikutamiseks, aga kui juba mingisugune tee on ees, siis selle tsikliga hätta ei jää piisava sõiduoskuse juures.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”