BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Viskan lingi ABS reseti kohta, mis puuutab minu ratast R1100. Äkki on abiks. http://www.vaikus.eu/abs/ABSResetProcedurev1.0.pdf
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
ishijupp kirjutas:Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?
Hmm... Mulle on jäänud mulje, et see viga puudutas selliseid tõsiseid reisirattaid a la K1200LT (luxus-tourer), millel elektriliselt liigutatav tuuleklaas, tagaistujale suur nahast diivan jne jne. Neile pandi juba üsna ammu ka võimendiga ja integreeritud pidureid (st. esipiduri tõmbamisel rakendub natuke ka tagapidur ja vastupidi) ja esimestel aastatel oli nendel süsteemidel "lastehaigusi" - pidurid vist sootuks ei kadunud, kuid võimendus võis järsku ära kaduda ja see pidi ikka üsna ehmatav olema.
Antud mudelil peaks olema lihtsam pidurisüsteem - st kasutamisel pidurid nagu tsiklil ikka - ja tolle lihtsama ABS süsteemi vead olid selleks aastaks ammu välja ravitud, BMW kasutab ABS-i mootorratastel seeriaviisiliselt umbes 1986. aastast.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Tehase originaalmanuaali koodi saab www.realoem.com/bmw kaudu. Seal on kategoorias Technical Literature olemas erinevate trükiste koodid, vaatad selle ära ja päring United'sse teele. Üldiselt mõistlik teos.
Mainitud link pakub võimalust vin-i põhjal saada ka täpne tootmiskuu teada.
A.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Erinevad vigurid erinevate õpetuste järgi ära proovitud ning seda ABSi resetti teha ei suutnud.
Kas kuskil sobilik diagnostikaseade peale UMi ka on, keegi omale ehk ostnud või miskit...?
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Täna sai siis UM'is ABS korda saadud. Eelmise omaniku hooletus ja vahetamata piduriõli põhjustas ABSi klappide/pumba kinni jäämise. Umbes tunnike ja veidi peale ning ABS toimis jälle kenasti. Proovisin kruusateel päris usinalt, kuidas ABS käitub ja naeratus oli ikka näol, kui võis kruusal rahulikult esipidurit tõmmata ja ratas alt ära minemise asemel krõbistades seisma jäi...
Peale mõningast uurimist ja otsimist sai Givi tagakohvrile ka ise raam valmis tehtud. Välja tuli peaaegu samasugune kui originaal aga parem
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
boob kirjutas:Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
Karbi sisu ei vasta karbil antud mõõtudele?
Siis läks veel hästi, kui vähemalt samasugused asjad sees on
Mul hakati siin mõni kuu tagasi autol rihma vahetama, kõik oli juba laiali ja kui aeg nii kaugel, et uus peale siis esindusest tellitud karbi avamisel tuli sealt rihma ja rullikute asemel välja - miski suvaline ukselink
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
boob kirjutas:Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
K1200RS (02-04) originaalile 31422311988 vastab Ariete simmer ARI.003T mõõtudega 35x48x11
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/ ... d=03252011
www.motodepoo.ee
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Vaatan videot ja seal mees vajutab sõrmega simmeri sisse ja viimase otsa koputab. Mul need simmerid igatahes vabatahtlikult amordi sisse ei mahu...
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Kas vana simmeriga võrreldes on mõõdud erinevad ?
Näpuga sissevajutamisest - videos on ca 3 min näha kuidas kodanik seda teostab, simmerid lähevadki esimene 5-10 mm kergelt sisse, seejärel kasutab ta
koduseid meetodeid. Lisaks ei kasutata videos simmeril määret, mis on oluline osa simmeri kestvusel ning sujuval töötamisel. http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... prod=11074
Töökodades kasutatakse simmeri paigalduseks selleks ettenähtud ST- d (special tool) http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... essori-ari
et simmerid vigastamata paika saada ja muidugi tööprotsess on ka teine kui videol näidatud.
www.motodepoo.ee
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Jah, vana simmer on ca 1mm väiksem. Minul need simmerid ei mahtunud füüsiliselt sisse, seisid kenasti nagu kaaned potil peal
Simmeri määrde kasutamises polnud hetkel point, tahtsin näidata, kuidas simmer võiks või peaks paika minema. Aga määre oli kenasti simmeritega kaasas ja seda sai ka kasutatud.
Ja kuna manual on olemas, siis sai sealt kenasti näpuga järge aetud...
Selle spessal tuuli asemel oli mul päris sobivat mõõtu plastmasstoru, mis hiljem tuli olude sunnil tugevama tööriistaga asendada...
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Oskab keegi ehk seletada, mis liigutuse peale see automaatne suunatulede väljalülitus toimib? Mingi kalde peale ja kiirendades nagu lükatakse suund välja. Samas mingil hetkel hüppab suund ka täitsa rahulikul ilma kiirenduseta keeramisel välja...?
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Netis on erinevaid arutlusi, kus käib läbi nii kiirus, vahemaa kui ka vilkumise kordade arv...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Kas kuskil kasutaja manualis pole selgitusi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Ma päris kindel pole, ehk on kahe silma vahele jäänud, aga manual on mitu korda läi lapatud ja sellest pole seal sõnagi...
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Mida kiiremini liigud, seda kiiremalt end peale manöövrit välja lülitab.
Linnas foori all oodates on ta päris kaua (loe: lõpmatuseni) sees.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Nii, amordisimmerite jama sai lahenduse. Esinduse kaudu tellitud simmerid on küljes. Välimine mõõt esinduse omadel 47mm, ehk siis 1mm väiksem anbaloogi omast. Pesasse istusid nii, et ei pidanud tööriistu kasutamagi, piisas pöidlaga tugevast vajutamisest. Samamoodi istusid tolmukummid peale, millede mõõt oli 47,2mm vs. analoogtoote 48,5mm. Hetkel proovisõit tehtud ja torud on ilusad ja puhtad
Seega väidan ma, et selle ratta esiamordi simmereid tasub tellida esindusest ja kõik toimib. Hind oli paaril kokku 58€.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Ka teistele Bõmmadivee omanikele...
Kui vähegi inglise keelt mõistate, siis uurige laia maailma foorumitest selle mure kohta ja lugege diagonaalis läbi ka see tekst.
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=64317
Suht võhikute vaheline info liikumine aga seletab probleemi olemuse hästi lahti...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
K1200RS austajatele üks link, päris asjaliku varustuse ja seisukorraga isend müüki tulnud:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.