BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?

Kasutaja avatar

sott
Postitusi: 25
Liitunud: 29 Apr 2006, 01:58
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas sott »

Viskan lingi ABS reseti kohta, mis puuutab minu ratast R1100. Äkki on abiks. http://www.vaikus.eu/abs/ABSResetProcedurev1.0.pdf

Kasutaja avatar

martis
Kaupmees
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011, 00:20
Tsikkel: BMW K1 1991
Tänatud: 2 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas martis »

ishijupp kirjutas:

Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?

Hmm... Mulle on jäänud mulje, et see viga puudutas selliseid tõsiseid reisirattaid a la K1200LT (luxus-tourer), millel elektriliselt liigutatav tuuleklaas, tagaistujale suur nahast diivan jne jne. Neile pandi juba üsna ammu ka võimendiga ja integreeritud pidureid (st. esipiduri tõmbamisel rakendub natuke ka tagapidur ja vastupidi) ja esimestel aastatel oli nendel süsteemidel "lastehaigusi" - pidurid vist sootuks ei kadunud, kuid võimendus võis järsku ära kaduda ja see pidi ikka üsna ehmatav olema.
Antud mudelil peaks olema lihtsam pidurisüsteem - st kasutamisel pidurid nagu tsiklil ikka - ja tolle lihtsama ABS süsteemi vead olid selleks aastaks ammu välja ravitud, BMW kasutab ABS-i mootorratastel seeriaviisiliselt umbes 1986. aastast.

Zündapp Bella R204 (1959)
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)

motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks

Aspelund
Postitusi: 515
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Tehase originaalmanuaali koodi saab www.realoem.com/bmw kaudu. Seal on kategoorias Technical Literature olemas erinevate trükiste koodid, vaatad selle ära ja päring United'sse teele. Üldiselt mõistlik teos.

Mainitud link pakub võimalust vin-i põhjal saada ka täpne tootmiskuu teada.

A.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Erinevad vigurid erinevate õpetuste järgi ära proovitud ning seda ABSi resetti teha ei suutnud.
Kas kuskil sobilik diagnostikaseade peale UMi ka on, keegi omale ehk ostnud või miskit...?

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Täna sai siis UM'is ABS korda saadud. Eelmise omaniku hooletus ja vahetamata piduriõli põhjustas ABSi klappide/pumba kinni jäämise. Umbes tunnike ja veidi peale ning ABS toimis jälle kenasti. Proovisin kruusateel päris usinalt, kuidas ABS käitub ja naeratus oli ikka näol, kui võis kruusal rahulikult esipidurit tõmmata ja ratas alt ära minemise asemel krõbistades seisma jäi...

Peale mõningast uurimist ja otsimist sai Givi tagakohvrile ka ise raam valmis tehtud. Välja tuli peaaegu samasugune kui originaal aga parem :D

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas piloot »

boob kirjutas:

Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.

Karbi sisu ei vasta karbil antud mõõtudele?
Siis läks veel hästi, kui vähemalt samasugused asjad sees on :twisted:
Mul hakati siin mõni kuu tagasi autol rihma vahetama, kõik oli juba laiali ja kui aeg nii kaugel, et uus peale siis esindusest tellitud karbi avamisel tuli sealt rihma ja rullikute asemel välja - miski suvaline ukselink :wack:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas erxz »

boob kirjutas:

Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.

K1200RS (02-04) originaalile 31422311988 vastab Ariete simmer ARI.003T mõõtudega 35x48x11
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/ ... d=03252011

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Vaatan videot ja seal mees vajutab sõrmega simmeri sisse ja viimase otsa koputab. Mul need simmerid igatahes vabatahtlikult amordi sisse ei mahu...

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas erxz »

Kas vana simmeriga võrreldes on mõõdud erinevad ?

Näpuga sissevajutamisest - videos on ca 3 min näha kuidas kodanik seda teostab, simmerid lähevadki esimene 5-10 mm kergelt sisse, seejärel kasutab ta
koduseid meetodeid. Lisaks ei kasutata videos simmeril määret, mis on oluline osa simmeri kestvusel ning sujuval töötamisel. http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... prod=11074

Töökodades kasutatakse simmeri paigalduseks selleks ettenähtud ST- d (special tool) http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... essori-ari
et simmerid vigastamata paika saada ja muidugi tööprotsess on ka teine kui videol näidatud. :bsmile:

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Jah, vana simmer on ca 1mm väiksem. Minul need simmerid ei mahtunud füüsiliselt sisse, seisid kenasti nagu kaaned potil peal :lol:
Simmeri määrde kasutamises polnud hetkel point, tahtsin näidata, kuidas simmer võiks või peaks paika minema. Aga määre oli kenasti simmeritega kaasas ja seda sai ka kasutatud.

Ja kuna manual on olemas, siis sai sealt kenasti näpuga järge aetud...
Pilt
Selle spessal tuuli asemel oli mul päris sobivat mõõtu plastmasstoru, mis hiljem tuli olude sunnil tugevama tööriistaga asendada...

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Oskab keegi ehk seletada, mis liigutuse peale see automaatne suunatulede väljalülitus toimib? Mingi kalde peale ja kiirendades nagu lükatakse suund välja. Samas mingil hetkel hüppab suund ka täitsa rahulikul ilma kiirenduseta keeramisel välja...?


reimps

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kas ta ajaliselt pole määratud?

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Netis on erinevaid arutlusi, kus käib läbi nii kiirus, vahemaa kui ka vilkumise kordade arv...

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kas kuskil kasutaja manualis pole selgitusi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Ma päris kindel pole, ehk on kahe silma vahele jäänud, aga manual on mitu korda läi lapatud ja sellest pole seal sõnagi...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Mida kiiremini liigud, seda kiiremalt end peale manöövrit välja lülitab.
Linnas foori all oodates on ta päris kaua (loe: lõpmatuseni) sees.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

Nii, amordisimmerite jama sai lahenduse. Esinduse kaudu tellitud simmerid on küljes. Välimine mõõt esinduse omadel 47mm, ehk siis 1mm väiksem anbaloogi omast. Pesasse istusid nii, et ei pidanud tööriistu kasutamagi, piisas pöidlaga tugevast vajutamisest. Samamoodi istusid tolmukummid peale, millede mõõt oli 47,2mm vs. analoogtoote 48,5mm. Hetkel proovisõit tehtud ja torud on ilusad ja puhtad :D

Seega väidan ma, et selle ratta esiamordi simmereid tasub tellida esindusest ja kõik toimib. Hind oli paaril kokku 58€.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

...

Viimati muutis boob, 16 Aug 2013, 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas boob »

...

Viimati muutis boob, 16 Aug 2013, 16:54, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Ka teistele Bõmmadivee omanikele...
Kui vähegi inglise keelt mõistate, siis uurige laia maailma foorumitest selle mure kohta ja lugege diagonaalis läbi ka see tekst.
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=64317
Suht võhikute vaheline info liikumine aga seletab probleemi olemuse hästi lahti...

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Pjootr
Postitusi: 9
Liitunud: 01 Nov 2010, 13:32
Tsikkel: 03`ZX-6R
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas Pjootr »

K1200RS austajatele üks link, päris asjaliku varustuse ja seisukorraga isend müüki tulnud:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f771

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”