Linke, pilte ja videosid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8461
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
sepp kirjutas:enne
pärast
mis siin siis nii irwitada? auto on rauast ja taastatav. tegin ka eelmine aasta savisaare lumevallide vahel avarii ja auto oli veel hullem eest. firmaesindus tegi asja nii korda, et isegi teise firma plekitöökoja asjatundjad ei suutnud remondi jälgi leida. täna saab liising läbi ja esmaspäevast on ka minu auto ühe autofirma platsil. ise küll ei arva, et ostja kuidagi petta saaks.
Re: Linke, pilte ja videosid
http://www.streetfire.net/video/the-suv ... 234193.htm
palju hullematega sõidetakse ringi
Re: Linke, pilte ja videosid
Igal ühel on õigus oma arvamusele. Minu arvamus on selline, et tegu on siiski nalja tegemisega. Kui ise autot ostma lähed ja hiljem ilmneb, et auto sirgeks tagasi venitatud ja pehme on, siis teeb tuju pahaks küll. Raske uskuda, et antud oopelil nö ilu vead oli, mida varuosa külge keeramisega lappida saab. Rauda saab taastada küll, aga ta ei jää struktuurselt selline nagu enne avariid oli.
Ja selle hinna sisse (100 k eeq) peab mahtuma avariilise auto hind + esitiib, vb. õõtshoob, lansekate sirutamine, arvatavasti ka rooli latt kahjustatud (pole odav), kapott, esipõll, tuled (mis tihtipeale maksavad 10+ k eeq tükk) + töö raha taastamise eest, pahteldamine, värvimine (mitte odav lõbu) + KASUM. Ega ilma asjata kindlustus selliste juhtumite puhul autot ära ei osta. Nad mõistavad ise ka, et taastamine ületab auto turuhinna.
mx77 kirjutas:sepp kirjutas:enne /pärast
mis siin siis nii irwitada? auto on rauast ja taastatav. tegin ka eelmine aasta savisaare lumevallide vahel avarii ja auto oli veel hullem eest. firmaesindus tegi asja nii korda, et isegi teise firma plekitöökoja asjatundjad ei suutnud remondi jälgi leida. täna saab liising läbi ja esmaspäevast on ka minu auto ühe autofirma platsil. ise küll ei arva, et ostja kuidagi petta saaks.
Re: Linke, pilte ja videosid
jah aga kindlustus paneb need samad avariilised autod oksjonile ja väga paljud neist ostetakse ära ja lüüakse üles. Ja on kajuhuseid kus samat autot on mitutükki avariilisi müügis üks esiotsa pauguga ja teine tagaotsa pauguga ja nii neist saabgi ühe korraliku kokku mida maha müüa ja loomulikult jäätakse ka kallid asjad remontimata nt airbagid.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
mx77 kirjutas:mis siin siis nii irwitada? .
mahakantud auto võikski jääda mahakantuks,kindlasti ei ole see auto enam nii turvaline kui oli ennem.
-
- Postitusi: 8461
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
Ok, ei tabanud ära, et auto kindlustuse väljalunastatute platsil oli, siis on küll asi jama.
Omal oli remondiarve ka vist üle poole auto turuväärtusest.
Re: Linke, pilte ja videosid
Vabandan OT eest, aga auto võib-olla väga mitmel põhjusel maha kantud.. Ntx kui keeg M käib võtmega ringi ümber auto, siis ei juhtu selle auto turvalisusega küll midagi. Küll aga ei pruugi kasko selle parandamist rentaabliks pidada ja kannab auto maha. Kui nüüd n.ö. romu platsilt see odava hinnaga ära osta ja oma Garaazinurgas üle värvida (mis sest et tulemus ei pruugi kõige esteetilisem olla), ei tähenda see veel kadu turvalisusele.
Ülalmainitud Opeli juhtum on muidugi teine teema.. Vaadates ratta ja esiosa asendeid, siis võib üsna kindlalt öelda, et kere on vähemalt mingis osas kõver (olnud) ja see auto võib paras rehvisöödik olla..
sepp kirjutas:mx77 kirjutas:mis siin siis nii irwitada? .
mahakantud auto võikski jääda mahakantuks,kindlasti ei ole see auto enam nii turvaline kui oli ennem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
Läheb rämedaks OT 'ks ära aga kas mitte uues LS 'es nii pole, et avariiga mahakantud autot enam arvele ei saa
edu
Re: Linke, pilte ja videosid
kindlustus ei kannagi neid autosi maha , vaid tunnistab taastamis kõlbmatuks nende endi jaoks kuna remondi summa suurem kui turu väärtus.hiljem lähevad siis romulasse müüki v lammutamiseks ja alles iis kantakse maha. aga kui keegi selle romulast ära ostab on see auto ikka veel kenasti arvel.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27 Apr 2009, 22:15
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 1100 ABS
- Asukoht: tartu
Re: Linke, pilte ja videosid
mida vaielda ??? kenad kettad olid paar poostitust tagasi kahe tibi vahel
Re: Linke, pilte ja videosid
uudiseid välismaalt
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Linke, pilte ja videosid
sitikass kirjutas:mida vaielda ??? kenad kettad olid paar poostitust tagasi kahe tibi vahel
Need polnud kettad vaid selle tibi õlg ja käsivars kes pilti tegi see ongi point seal.
-
- Postitusi: 509
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
http://forte.delfi.ee/news/auto/autojuh ... d=43588667
kommentaaridest torkas nii mõnigi silma. Näiteks:
"ilus jutt küll, aga mis see mulle korda läheb? käitun täpselt liikluseeskirja nõuete järgi ja kui mingil motikal arvatakse hea olema käikudega pidurdada, siis kütan tagant sisse. nii lihtne see ongi."
Tasub kõrvataha panna - nii pädevate inimestega liikletegi koos. Kui pidurituli ei sütti, võib tagant sisse sõita. LE järgi lausa lubatud.
Re: Linke, pilte ja videosid
Vapsik kirjutas:"ilus jutt küll, aga mis see mulle korda läheb? käitun täpselt liikluseeskirja nõuete järgi ja kui mingil motikal arvatakse hea olema käikudega pidurdada, siis kütan tagant sisse. nii lihtne see ongi."
Tasub kõrvataha panna - nii pädevate inimestega liikletegi koos. Kui pidurituli ei sütti, võib tagant sisse sõita. LE järgi lausa lubatud.
OT: Pakun, et enamik juhte, kes on läbinud mingigi koolituse säästva sõidu teemal, pidurdavad käiguga. Tahaks näha, kuidas see vapper tsiklilömastaja mõnele 4x4 asjale metallstangesse enne foori kütaks
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1045
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Linke, pilte ja videosid
On õpetatud küll, et käiguga pidurdamine ilgelt ökoma jne. Tee või tina, aga mina autoga ei viitsi küll enne foori käike allapoole vahetada. Näen kaugelt, et ahah punane, tõmban vaba peale ja veeren foorini. Võibolla võtab rohkem kütet, aga mugavus ka maksab . tsikliga ja teine asi. Sellega ikka käikudega.
Re: Linke, pilte ja videosid
Vapsik kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/auto/autojuh ... d=43588667
kommentaaridest torkas nii mõnigi silma. Näiteks:
"ilus jutt küll, aga mis see mulle korda läheb? käitun täpselt liikluseeskirja nõuete järgi ja kui mingil motikal arvatakse hea olema käikudega pidurdada, siis kütan tagant sisse. nii lihtne see ongi."
Tasub kõrvataha panna - nii pädevate inimestega liikletegi koos. Kui pidurituli ei sütti, võib tagant sisse sõita. LE järgi lausa lubatud.
Temasugused "eeskirjafännid" siis on need debiilikud, kes tagant otsasõite teevad. Tagant otsa sõidab, on tema süüdi ja ratturil sõidab ka selgroo pooleks. Värdjas raisk.
Sorry, ei saanud kommentaari kordamata jätta
Minu jaoks on muidu käikudega pidurdamine mugav. Autoga sõites, näen eemalt fooris punast tuld, panen madalama käigu ja kulgen ühtlaselt aeglustades foorini. Käik väljas sõiduk tundub mulle kuidagi ebastabiile. Justkui turvavöö oleks unustanud peale tõmmata. Alasti tunne.
Mootorrattaga olen paranoiline ja käikudega pidurdades kasutan pidurihoobasi sellevõrra, et vilgutan piduritulesi.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
ammu juba teada, et delfis on kõik kõvad mehed. ma ei võtaks südamesse.
Kui ma sõidan kuskil liikluses ja keegi aeglaselt ees sõidab, siis ma ka vahest karjun et "t*** värdjas sõida kiiremini, t*** ma peksan su auto sodiks, faaaaaaaakkkkkk idikas ain ants". No ja ma tegelikult ei tee ju nii, lähen õhtul delfisse ja kirjutan enda mõrva kõigest paberile.
Re: Linke, pilte ja videosid
Oi kui inimesed kuuleks mis juhid roolis närvitsedes räägivad ja sõimavad, nii jalakäijad kui autojuhid, siis oleks vist puhta puuks. Ei saaks enam üldse liigelda.
Võib olla mõne suhtes peaks lähenemiskeelugi võtma või üldse ihukaitsja palkama
Mis seal salata isegi vahel mõnda teise liikleja lollust oma ette kõva häälega kommenteerind või siis teda roppude sõnadega sõimand. Kes meis ei oleks.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
Nujah, raudteeülesõidu juures oli kord juhus, kus kari mehepoegi takistasid mu liikumise tõkkepuuni, lisaks lehvis terve mets keskmisi näppe tuuleklaasi taga. Lükkasin tsikli jalale, rebisin autoukse lahti ja küsisin et mis värk. Järsku oli auto härgade asemel täis verisulis varblasepoegi, kes mind viisakalt teietasid ja üritasid väga viisakas vormis seletada oma tegutsemise (tee takistamine) põhjuseid.
Kes viitsib see uurib lähemalt- palju artikleid on kirjutatud roadrage'i tekkimise põhjustest ja seletustest. Aga teada fakt on see, et viisakas, rahulik ja muidu igati ontlik inime võib muutuda roolis olles parajaks makaagiks. Ka nett on selline petlikku anonüümsust pakkuv ja autoga sarnast "minu kodu, mina kunn" tunnet pakkuv keskkond, kus Kutserid võivad ennast alfaisasena tunda ning vastavalt käituda.
Re: Linke, pilte ja videosid
Nii kullusti pole minuga veel juhtund et keegi suisa keskmist sõrme näitama hakkab ja pahatahtlikku käitumist pole ka väga kohtand.
Üks kord oli küll juhus kus ootasin punase tule pärast foori taga aga samast reast sai ka enne foori paremale. Minu taga olev auto tahtiski seda teha aga ei mahtund veel keerama kuna olin jalus, siis vilgutas tulesid korraks sõitsin ees olnud masinale lähemale, et ta mahuks keerama ja kui ta mulle kõrvale sõitis siis kisas midagi roolis olles ja vehkis kätega ja sõitis minema. Kahjuks aga ei saanud talle järgi sõita ja uurida et mis teda siis nii hullusti pahandas.
Re: Linke, pilte ja videosid
Hurt kirjutas:Nii kullusti pole minuga veel juhtund et keegi suisa keskmist sõrme näitama hakkab ja pahatahtlikku käitumist pole ka väga kohtand.
Üks kord oli küll juhus kus ootasin punase tule pärast foori taga aga samast reast sai ka enne foori paremale. Minu taga olev auto tahtiski seda teha aga ei mahtund veel keerama kuna olin jalus, siis vilgutas tulesid korraks sõitsin ees olnud masinale lähemale, et ta mahuks keerama ja kui ta mulle kõrvale sõitis siis kisas midagi roolis olles ja vehkis kätega ja sõitis minema. Kahjuks aga ei saanud talle järgi sõita ja uurida et mis teda siis nii hullusti pahandas.
Ai ma ei salli neid kes ei suuda nõksa edasi sõita, et tagumine saaks paremale pöörata. Samas peale suuna ma ei vilguta midagi ja viha kogun endasse et tsikli seljas välja elada
Mul on maja juurde keeramine nii, et pean vasakpöörde tegema ja vastutulevas suunas on 2 rida. Kõik alati arvavad et minu suunas on 2 rida ja peaksin tee keskele sõitma. Üks kord ikka signaalitati ohtralt, minul viskas ka kopa ette. Astusin autost välja, koputasin aknale ja küsisin kas kõik on korras või saan kuidagi abiks olla. Selle peale öeldi, et kõik on korras
Re: Linke, pilte ja videosid
Vapsik kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/auto/autojuh ... d=43588667
kommentaaridest torkas nii mõnigi silma. Näiteks:
"ilus jutt küll, aga mis see mulle korda läheb? käitun täpselt liikluseeskirja nõuete järgi ja kui mingil motikal arvatakse hea olema käikudega pidurdada, siis kütan tagant sisse. nii lihtne see ongi."
Tasub kõrvataha panna - nii pädevate inimestega liikletegi koos. Kui pidurituli ei sütti, võib tagant sisse sõita. LE järgi lausa lubatud.
Kuule "tarkur" sa unustasid ära sellise kohustusliku asja nagu pikivahe! Kui rattal sõites pirn läbi läheb siis ta ju kohe ei märka seda ja võib ka öelda,et tropp autojuht sõitis just pirni koos tulega katki. Ja nüüd tee rahvale palve ja ära roni liiklusesse.
Re: Linke, pilte ja videosid
rainer300 kirjutas:Vapsik kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/auto/autojuh ... d=43588667
kommentaaridest torkas nii mõnigi silma. Näiteks:
"ilus jutt küll, aga mis see mulle korda läheb? käitun täpselt liikluseeskirja nõuete järgi ja kui mingil motikal arvatakse hea olema käikudega pidurdada, siis kütan tagant sisse. nii lihtne see ongi."
Tasub kõrvataha panna - nii pädevate inimestega liikletegi koos. Kui pidurituli ei sütti, võib tagant sisse sõita. LE järgi lausa lubatud.
Kuule "tarkur" sa unustasid ära sellise kohustusliku asja nagu pikivahe! Kui rattal sõites pirn läbi läheb siis ta ju kohe ei märka seda ja võib ka öelda,et tropp autojuht sõitis just pirni koos tulega katki. Ja nüüd tee rahvale palve ja ära roni liiklusesse.
Ega sa ju päriselt ei arva, et Vapsik ise kirjutas selle kommentaari sinna delfi.ee-sse? Ta tõi näiteks sellekommentaari sealt. Mine paranda maailma delfis, mitte biker.ee-s suvaliste inimeste peale karjudes.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27 Apr 2009, 22:15
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 1100 ABS
- Asukoht: tartu
Re: Linke, pilte ja videosid
pagan see tädi kes kirjutas uue teksti sinna . pani isegi ennast mõtlema .
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Linke, pilte ja videosid
Külgkorvi JA järelkäruga BMW. Pilt tehtud Taanis by Markko Liutkevicius.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.