Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Harmikas

Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Lugemata postitus Postitas Harmikas »

Oleks vaja vähe abi ja hüva nõu. Ostsin eelmine talv omale honda vtr1000, see on ühe kohaline ja ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"], streetfighteriks nagu tehtud. Oleks suur soov see ratas saada taas täis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja 2 kohaliseks. Koondlid on vaja nullist ehitada loomulikult. Oskab keegi mind aidata, soovitada kohtasid kus selliseid toiminguid teostatakse ?

Viimati muutis Harmikas, 24 Okt 2012, 08:01, muudetud 1 kord kokku.

layri
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Sept 2006, 17:14
Tsikkel: ZX10R

Re: Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Lugemata postitus Postitas layri »

Istmeraam terve siis telli ebayst originaal gondel ja tagumine iste.

Yamaha R6 2001 -> Yamaha R1 2003 -> Kawasaki ZX10R 2006
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Lugemata postitus Postitas pacaan »

VTR1000 SP-1/2 originaalgondleid on päris keeruline leida mõistliku raha eest.

Kui originaalgondlid pole eesmärk vaid lihtsalt "täisgondel" - siis leidub igasugu aftermarket gondlikittide tootjaid (mitte ainult hiinakad) kust saaks terve ringi osta. Ise "nullist ehitada?" idee tundub kuidagi ebareaalne, või õigemini - viisakas lõpptulemus normaalse raha eest tundub ebareaalne...

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Lugemata postitus Postitas tali »

Šefi pilli soetasid endale (w) . Ehk oleks teema soetada mingid aftermarket/rinkagondlid ja neid siis tulede, sadula ja suunakatega liikluslegaalseks teha. Edu igatahes!

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3234
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 224 korda

Re: Abi Honda VTR1000 sp-2 kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Harmikas kirjutas:

Oleks vaja vähe abi ja hüva nõu. Ostsin eelmine talv omale honda vtr1000, see on ühe kohaline ja ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"], streetfighteriks nagu tehtud. Oleks suur soov see ratas saada taas täis kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja 2 kohaliseks. Koondlid on vaja nullist ehitada loomulikult. Oskab keegi mind aidata, soovitada kohtasid kus selliseid toiminguid teostatakse ?

Saatsin sulle PS-i.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”