Orig.summuti modimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha....
Et jupp pärasoolt maha, siis läheb peer valjemaks??
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
FirePlay kirjutas:originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Aris kirjutas:FirePlay kirjutas:originaal summist raudlatiga läbi korra käia küll siis saad häält juurde
E: Aga tegelt on mul plaan enda summ lühemaks ja valjemaks teha.
Piltide pealt vaatasin jah, et pooleks lõigatud, liiga lühike ei jää ?
Eii jäää Täpselt mõnus, killeri jätan külge, aga sisse tuleb jämedam auto sumpsi sõel, puurin augid sõelal natuke suuremaks ja panen villa sisse ja saan mõnusa müdina sumpsist välja. Netist nägin õpetust.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Orig.summuti modimine
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 3028115394
http://picasaweb.google.com/10670690264 ... 0627124082
Need mõlemad summid tehtud 1/3 lühemaks ja väga sobiv pikkus.
Pooleks tehes jääb minumeelest natuke lühike.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
E:
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Mida teha 125 DragStari sumpadega, et häält jämedamaks saada, praegu on küll täielik sääse pirin, samas kui 125 sed hiina krossikad teevad küll tõsist madalat müdinat?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
Kui ise ei julge/oska/taha teha, siis tsumm teeb 500,- tükk ära
Kui dremmel, puur, relakas ja olemas, siis kolm korda mõõda ja lõika.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
FirePlay kirjutas:Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
bitter kirjutas:FirePlay kirjutas:Ikka saab, üks moment, lasen enda senjorital pildi teha
Selline julk? Vaata et senjoriita mõne pikemaga minema ei jaluta
Ei ole pöhjust
Re: Orig.summuti modimine
rainer300 kirjutas:Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn!
Unustasid lisada, et sinu arvates.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
rainer300 kirjutas:Väga kole ja maitsetu ,oleks peenem siis veel aga lühike jäme junn!
pole väga jäme, sul endal on peenike ja lühike vbla, et meeldivad sellised?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
Nonii, vaadates mitmendat korda oma summutit hakkasin kahtlema selle lõikumises, leides netist natuke rohkem pilte.
I kamber
II kamber
III kamber
Modimine seisneb selles, et lõigatakse kolmanda kambri otsatoru lahti. Ehk kui enne läksid gaasid kambrist #1 kambrisse kambrisse #3 ja kambrist #3 tagasi kambrisse #2 ning kambrist #2 otse välja. Kui nüüd see otsatoru ära lõigata, siis jääb alles summutavaks elemendiks ainult kamber #1 ja mingil vähesel määral ka kamber #3, kambrisse #2 enam gaasid ei lähe.
Kui mõistlik või mittemõistlik selline tegevus on ? Päris katkise summutiga auto häält ka ei taha...
Re: Orig.summuti modimine
Lõika viimane kamber ära ja modi sees asuvat esimesest kolmandasse minevat toru nii, et läheks esimesest teise ja erineva toru kaudu siis välisõhku?
Mõte oleks justkui lihtne aga teostus?
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Orig.summuti modimine
Selline sisu oli ka siis minu gixxeri originaal summutil.
Kuna kõik proovisid siis proovisin ka mina.
Lõikasin 2 kambri vahelt ära ja kuna siin oli juttu, et jääks ka mingil määral vastu surve, siis ei jätnud neid otsi kohakuti. Ehk kui otsast sisse vaatasid, siis ei näinud otse läbi, nägid valguse kuma.
Kuid kui alla panin selle, siis erilist vahet originaaliga ei märganud ja panin originaali tagasi.
Võib olla keegi oskab õelda, mis valesti on.
Kuid nüüd hiljuti soetasin siit ostu-müügi foorumist omale BOS püti, mis vajab veidi iluravi ja on siis on täitsa kiki-miki.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Orig.summuti modimine
Jämedamad torud nende peenikeste jamade asemele ning saate oma jämeda hääle kätte, kas on siis töesti nii raske, puhtalt kättevõtmise asi.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Orig.summuti modimine
Lihtsam tehke otse läbi toru ja vill ümber nagu on sport püttidel ja hääl kohe mahedam.
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 11 Sept 2007, 17:36
- Tsikkel: R1200GS Adv, R18
- Asukoht: Harjumaa - Tuulna
Re: Orig.summuti modimine
hakkasin ka siis otsima et taastada kaks kruiseri pütti ja võin infoks niipalju öelda et terasvõrku on Laagri Bauhoff'is (Ehitusmarket)..sõelavõrgu nime all, kolme erineva silmaga, rull 0.6x2m...maksis vist 190.- krooni, villa sain motodepoost, pakk 11,50 EUR, leht 34x54cm, paksus 1cm....et siis kui kedagi huvitab vms..
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Orig.summuti modimine
terv
mina olen teinud nii et kesta sees olevad torud ja vaheseinad välja ja otse läbijooksuga resokatoru (auklik nagu sõel) asemele. resoka toru ümber vill ja selle seob traadiga korralikult resokatoru külge kinni.
Re: Orig.summuti modimine
olen ka huvitatud oma r6e sumpsi modimisest,kas needid tuleb leegitoru poolt või gaaside väljatuleku poolt maha käiata ja kust saada see resoka toru või seal see algselt sees.
Re: Orig.summuti modimine
Keegi küttesegule ka rõhku pöörab, või lähevad enamusel lihtsalt tühjendatud/sportpütid alla?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.
Re: Orig.summuti modimine
Aris kirjutas:Julgeks väita, et ei pöörata, kuid netist infot ammutades olen lugenud, et kui minekus vahet ei tehta, siis pole vaja segada masinal töötamast. Kuid mina pööraks küll segukruvid kasvõi füüsika huvides 1/8 pööret kinni, erilisemat tähelepanu pööraks õhkjahutusega masinatele.
Mina soovitaks, et need, kes segu rikkust segukruvist reguleerida soovitavad, võiksid omale karpa tööpõhimõtte selgeks teha . Segu kohta seoses sisse ja väljalaske ümbertegemisega võib põhimõtteid ja vajadust lugeda kas-või näiteks siit:
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=39&item=1035
Jutt küll tootepõhine ja pritsungist, aga põhitõed on väga hästi lahti kirjutatud ja kehtivad ka karpa puhul.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Orig.summuti modimine
Andrez ehk selgitad mulle ka, kus ma oma põhitõed olen valesti õppinud, tänapäeva pillidel mõeldakse segukruvi all ikkagi AIR-screwd
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: Orig.summuti modimine
Minu vanake DR800 -90.a. on varustatud 2 Mikuni karpaga (vist oli BST-33), mille segukruvi reguleerib just kütuse pealevoolu, mitte õhku. Nii et kui vaja segu rikkamaks, siis krutin seda kruvi lahti. Sama karpa ka mingitel BMW 650 mudelitel. Aga ega need ei ole ka tänapäeva pillid ju
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Orig.summuti modimine
TDM i 38 mikunil sama, reguleeritakse kütuse pealevoolu, ehk siis kinni -vähemaks!
Ka ei saanud aru miks peaks vabama gaaside voolu puhul veel kütust vähendama!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.