Rs125 kolb/silinder, teadjad öelge sõna sekka.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rs125 kolb/silinder, teadjad öelge sõna sekka.
Üherõngaline kolb tänavakasutuses suhteliselt kasutu vidin. Ega sa võidu ei sõida et rõnga võrra suurem hõõrdumine sulle midagi maksaks. Kestvus pole ka see mis õigel asjal, kuna rõnga kuludes hakkab üks rõngas rohkem gaase kolvi vahele laskma kui kaks, mistõttu kompressioon langeb sama tööaja peale rohkem.
Kerge kolvi jutule vastaks, et originaalist kergem kolb ajab mootori tasakaalust välja, mis ei avaldu võimsuses.
Veel saab uurida näiteks Brauermotost ja mujalt poodidest. Saada on väga erinevate tootjate kolbe.
Olen ostnud ise motovaruosad.ee-st ja http://www.wemoto.com. Wemotost sain kunagi Mitaka kolvi, millel Riken rõngad kaasas, tundus küll igati normaalne. RS-ile seal kahte sorti saada. Motovaruosadest tulnud kahest K.H.C. kolvist üks on praeguseks tuksis, ei saa kedagi süüdistada sest pandi kokku kergelt kahjustatud nicasiliga silindriga, aga see kolb on odavam kui Mitaka, mistõttu võib oletada et ei ole samal tasemel.
Üldiselt soovitan soetada tuntumate tootjate kolbe, näiteks Prox, Vertex, Wössner, Wiseco jpt. Üliodavad noname asjad on seda põhjusega. Kuskil lehel müüdi vist 25 euriseid kunagi kui ei eksi, siis selge et tegemist on mingi sitaga...
Vahetama hakkad, siis kontrolli ka sõrmelaagri ja kepsulaagri seisukorda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.