Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Ricooo kirjutas:

Palju see masin ka välja jookseb sul ? Plaan kunagi maha ka müüa ? :)

80km/h läheb hetkel. Kui uue ketijooksu alla saab, siis vähem, aga jõudu saab juurde. Eks ta linnapilliks jääb kah.
Müümisega on nii, et üsna tõenäoliselt poleks keegi nõus nii suurt summat välja käima, mis mind müügile mõtlema paneks. :ner:
Vähemalt hetkel pole veel endal huvi ja jaks otsa saanud ning üritan ta vähemalt ikka lõpuni teha.
Aga eks kõigil on oma hind ja kui huvi on, siis kõik pakkumised kuuluvad kaalumisele.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Kolmapäeval sain uue ketijooksu kätte. Eile andsin tagumise hammasratta treialile ning tänaseks oli sisemine auk vana hammaka järgi õigesse suurusesse treitud. :)
Õnneks mahtus uus hammakas täpselt ketikaitse alla ka ära.

http://oliver6.pri.ee/kraam/pildid/

Just hetk tagasi saabusin esimeselt proovisõidult uue ülekandega. Tundub, et võib täitsa rahule jääda. :) Astub hulka mehisemalt kohalt minema. Nüüd vaja amper- ja voltmeeter külge panna, siis saab paremini aimu, palju voolu kulub.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Need küljekatted võiksid proovida klaasriide ja vaiguga ikka teha. Saaks äkki viisakama väimuse? :bsmile:

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Raiki kirjutas:

Need küljekatted võiksid proovida klaasriide ja vaiguga ikka teha. Saaks äkki viisakama väimuse? :bsmile:

Mõte selles suunas vaikselt liikund jamh.. et saab mingid katted valmis, mille peale oleks juba lihtsam klaasriiet panna. Niisama päris nullist oleks klaasriidega suht võimatu ehitada. Aga enne talve ilmselt enam ette ei võta seda.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

Klaasriide jaoks vormid on hea penoplastist või makroflexist teha. Saab küljekatete jaoks täpselt sobiva kuju välja voolida.
Laadijate led'id võiks näiteks paagi korgi kinnituskruvide asemele paigutada (kui kütust sees pole, siis ei lähe neid kruve kõiki nagunii vaja).
Muidu paistab väga viis :!:

Pilt
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas Cado »

Lemmy kirjutas:

Klaasriide jaoks vormid on hea penoplastist või makroflexist teha. Saab küljekatete jaoks täpselt sobiva kuju välja voolida.
Laadijate led'id võiks näiteks paagi korgi kinnituskruvide asemele paigutada (kui kütust sees pole, siis ei lähe neid kruve kõiki nagunii vaja).
Muidu paistab väga viis :!:

Väga paljud vaigud "söövad" peano ja makro ära lihtsalt.
Vaike on väga erinevaid!

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Ahhoi!

Uus aasta käes, viimane aeg hakata uuesti masinaga tegelema, et suveks ikka võimalikult palju tehtud jõuaks. Hetkel vajab lahendamist üks tõsisem probleem. Nimelt sügiselt proovisõitudega selgus, et mootorikontroller ei suuda ennast ikka kuidagi ära jahutada. Umbes 3-4 km peale on nii kuum, et lülitab välja. Parima lahendusena näen vesijahutust.
Plaan panna selline 12 voldi pealt töötab pump:
http://i.ebayimg.com/07/!CBqwV-QCWk~$(KGrHqZ,!h4E0E50GkZnBNIlmc6C1w~0_3.JPG
Pumpab kuni 320 liitrit tunnis, voolu võtab 0,35 amprit.

Lisaks siis miski radiaator ja pisike paisupaak. Kui kellelgi vedeleb üle miskeid, siis saame ehk kaubale. :)

Kontrolleri külge plaan teha vasest jahutusplokk. Endal on olemas 1,5 cm paksune vaskplaat. Kui keegi teab, kes ja kus Tartus selle freesimisega hakkama saab (võimalikult peenikesi kanaleid tahaks), siis kuulan huviga. :)

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Tsikkli raami mönda toru ei annaks "radikana" ära kasutada?


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

margus014 kirjutas:

Tsikkli raami mönda toru ei annaks "radikana" ära kasutada?

Paraku mitte eriti.. ühtegi sellist suuremat pinda pole. Vesijahutus tundub lihtsam variant ka, kui hakata mingeid muid asju ümber paigutama, et kontrollerile uus asukoht leida. Ja tundub ainuke võimalus, kuidas soe otse ilusti sõidutuule kätte juhtida. :)
Hetkel on pandud radikas kontrolleri külge ja üks igavesti kõva ventilaator puhuma, a abi poleks nagu miskit.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas ping »

Oled kindel, et see kontroller vigane pole?
Kontrolleris eralduv soojus on ju akust tulev energia ja kui ta nii ruttu kuumaks läheb peaks seda sadu watte olema.
Mõõda akust kontrollerisse tulev vool ja kontrollerist mootorisse minev võimsus ära siis saab energiakao arvutada. Tehnilistes andmetes peaks ju ka kasutegur kirjas olema.
Võta parem tootjaga ühendust.


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Kontrolleri efektiivsus on tehnilistes andmetes 93%.
Kui arvestada et sõites on vool 50-100 amprit, ehk võimsus ümmarguselt 1800-3600 vatti, siis 7% mis soojuseks läheb, ongi 126-252 vatti. :)
Nii et tundub kõik õige siiski.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas ping »

Ühes tavalises (ribidega) tsikli pingeregulaatoris eraldub kõrgetel pööretel töötades soojust umbes 200W.
Võrdle nende suurust, kaalu ja temperatuuri oma kontrolleriga.
Seepärast soovitangi teha mõõtmised ja veenduda kas kasutegur on 93% või 63%.


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Eks ta oleks huvitav teada saada küll.
Ampertange oleks ka juba ammu tahtnud osta. Samas mingid odavad alalisvoolu üldiselt ei paista mõõtvat, seepärast peab enne mõnda aega raha koguma :P
Aga üldiselt ma väga ei muretse.. korraliku jahutuse vajadusest räägitakse päris palju selle kontrolleri puhul.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas ping »

Alalisvoolu ampertangid mõneks mõõtmiseks on luksus.
Tiigi elektroonikast või Kuke äri`st saab heal juhul osta veel veneaegseid kilbi mõõtežunte (mõnekümne krooniga). 100eek digitester ja matemaatika abiks ning kõike saab mõõta, vajadusel ka ossiga vaadata.


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

art30 kirjutas:

Jätka samas vaimus,sind jälgitakse ka välismaal,nimelt mõned investorid.
T.Artur

Väga meeldiv. :)
Kuigi mis siin ikka väga investeerida.. :)

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas tnacc »

olli kirjutas:
art30 kirjutas:

Jätka samas vaimus,sind jälgitakse ka välismaal,nimelt mõned investorid.
T.Artur

Väga meeldiv. :)
Kuigi mis siin ikka väga investeerida.. :)

no kui nimetada sinu masin prototüübiks, siis on just investoreid vaja et selliseid tootma ja müüma hakata :)

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas mella »

Palju sul akud, akukontrollerid, mootor, kontroller, laadijad ja pote maksma läksid?
Mulle üha enam tundub, et erilist tõsiseltvõetavust sel projektil pole. Saad lihtsalt iseehitatud väikesevõimsuselise vidina, mille omahind kallis ja autonoomsus väike. Ehk siis rõõmu iseehitamisest.
4kW on sellisele masinale liiga vähe. 9kW oleks vast juba parem. 45min autonoomsust on vähe. Suuremat ei luba aga akude suurus, kaal ja lõpuks ka hind. Kui mootori võimust veelgi suurendada ja seda ka sõidul kasutada, kasvavad akunumbrid veelgi.

Vaatasin ebay 48V 13kW cont. mootorite, kontrollerite ning akude hindu ja 48V 100Ah LiFePo paki puhul tuleks täismäng USA-s üle $6000 + toimetuskulud + riigimaksud.
Ja enda ehitamine veel otsa ning sel juhul saaks korraliku tõmbega ratta, mis 35 min mõistlikult kasutades kestab. Ja see on väga vähe.

Moraal on siiski see, et tänapäevase tavainimesele kätte saadava tehnikaga head tulemust ei saavuta. Eksperimetaalsete materjalidega ilmselt saaks parema tulemuse suurema hinnaga.
Ilmselt selles on ka põhjus, miks ühtki tõsiseltvõetavat elektritsiklit seeriaviisiliselt ei toodeta.

KTM-i elektrikrossikas on normaalse minekuga, kuid autonoomsus kasin.


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas ratas »

kui pikk on nende akude eluiga?


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

mella kirjutas:

Palju sul akud, akukontrollerid, mootor, kontroller, laadijad ja pote maksma läksid?
Mulle üha enam tundub, et erilist tõsiseltvõetavust sel projektil pole. Saad lihtsalt iseehitatud väikesevõimsuselise vidina, mille omahind kallis ja autonoomsus väike. Ehk siis rõõmu iseehitamisest.
4kW on sellisele masinale liiga vähe. 9kW oleks vast juba parem. 45min autonoomsust on vähe. Suuremat ei luba aga akude suurus, kaal ja lõpuks ka hind. Kui mootori võimust veelgi suurendada ja seda ka sõidul kasutada, kasvavad akunumbrid veelgi.

Vaatasin ebay 48V 13kW cont. mootorite, kontrollerite ning akude hindu ja 48V 100Ah LiFePo paki puhul tuleks täismäng USA-s üle $6000 + toimetuskulud + riigimaksud.
Ja enda ehitamine veel otsa ning sel juhul saaks korraliku tõmbega ratta, mis 35 min mõistlikult kasutades kestab. Ja see on väga vähe.

Moraal on siiski see, et tänapäevase tavainimesele kätte saadava tehnikaga head tulemust ei saavuta. Eksperimetaalsete materjalidega ilmselt saaks parema tulemuse suurema hinnaga.
Ilmselt selles on ka põhjus, miks ühtki tõsiseltvõetavat elektritsiklit seeriaviisiliselt ei toodeta.

KTM-i elektrikrossikas on normaalse minekuga, kuid autonoomsus kasin.

Kiirenduse ajaks ongi 36v x 250a = 9kw ja kui ma nüüd õigesti mäletan siis seda kuni 30 sekundit järjest. Ühtlase kiirusega sõites nagunii nii palju ära ei kulu. :)
Mul on kogu see kompott maksma läinud ümmarguselt vast kolmandiku Su välja toodud komplekti hinnast.. ega eks on selle raha eest ka kolm korda vähem "asja".
Eks ta paistab tõesti, et maantee peale selle rattaga asja ei saa kunagi olema, a sügisel linnavahel katsesõitu tehes tundus täitsa rahuldav. Kui ülekuumenemine hetkel välja jätta.
Akude elueaks lubatakse 10 aastat. Eks paistab, kaua tegelikult kestavad. Võrdlemisi uus tehnoloogia see LiFePo4 veel.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas mella »

olli kirjutas:

Kiirenduse ajaks ongi 36v x 250a = 9kw ja kui ma nüüd õigesti mäletan siis seda kuni 30 sekundit järjest. Ühtlase kiirusega sõites nagunii nii palju ära ei kulu. :)

Ma pidasingi silmas mootorit KONSTANTSE võimsusega 9kW. Mis teeb max võimsuseks 19kW. Meie arvutuste erinevus on pinges, sest mina arvutan 48V.
Ühtlase sõidu tarve on sama tsikli puhul nii 4 kui 9kw mootoriga sama. Linnasõidul tuleb aga arvestada, et sa mitte enamuse elektritarbe ajast ei kasuta konstantset vaid tippvõimsust, mida läheb vaja kiirendamisel. Ja energia regenereerimist sul ei ole, seega pidurdamised lähevad tühja ning lisaks kuluvad ka piduriklotsid.

Maanteesõidul on mõistlik teha arvutused konstantse võimsusega, seal kiirenduse osakaal väike.
Ehk siis maanteesõidu arvestusega pole regenereerimine oluline, linnasõidul aga annaks see olulise autonoomialisa, kuigi akude eluea hinnaga.

Arvestades, et sa saad kesiselt kiirendades linnas 45min sõita, ei ole just väga ahvatlev. Jah, kütuse hind tuleb sul odav - ca 0.5€ 45min. Ja selle saavutamiseks kulub 2000€ eest ümberehitust + masina algne hind.
Mina kaalusin samalaadset asja elektrikrossika seisukohast ja ainuke asi, milles võidaks, oleks ökoloogilisus, vaiksus ning energia hind. Kaotaks aga märksa olulisemates punktides - võimekus ning autonoomsus. 8L bensiiniga sõidab krossitsikkel ca 2h intensiivselt või 3h mitte nii väga intensiivselt.

Lugesin Zero ja Brammo ülevaadetest,e t kui plaanid kodust väljasõitu kiirusel 120km/h, pead nina kodu poole tagasi keerama 24km pärast. Või siis sõitma 50 km ja arvestama, et ilma 4-5h laadimata koju ei saa.
Ehk siis tore ehitada ja omada, kuid tõsiseltvõetavat sõiduvahendit (võrreldes bensiinikulutajatega) ei luba tehnoloogia nõrk areng veel ehitada.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas madjs »

No kui leiutajaid, iseehitajaid ja teisi selliseid tegelasi poleks ei areneks asi üldse edasi, ootaksime ikka millal banaan puu otsast alla kukub. Kui nõudlus suureneb küll siis tulevad ka odavamad hinnad ja parem tehnoloogia. Igatahes edu projekti eduka lõpetamisega. :bsmile:

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas Prii »

mella kirjutas:

Ma pidasingi silmas...

Sry, ei midagi isiklikku, aga vägisi tuli meelde ühe siinse kasutaja postitus ühest varasemast teemast:

Mella jääb mellaks, olgu Motolistis, või Bikeris. Loeab ikka seda välja, mida ise tahab - peaasi, et kiunauda saaks.

Vabandust OT eest. Teemaalgatajale jõudu ja jaksu ratta ehitamisel.

Braap..

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas mella »

Nendele, kes akuteemast ja elektrisõidukitest midagi ei jaga, võib selline mulje jääda küll, et mees teeb põlveotsas ulmeliikuri valmis.

Mul ei ole midagi nokitsejate vastu, aga midagi revolutsioonilist ega uudset selles teemas küll pole. Kui teemat valdad, osta jupid ja pane kokku. Ainult et mõistlike juppide hinnad on nii kõrged, et nendest ei tasu ehitada. Vastasel juhul käiks kõik mu liikurid juba elektriga.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas K2bi »

seda teavad köik et kui pappi on vöid osta j akokkupanna igasugu asju . tore et on olemas palju selliseid mehi kes teavad elektrist ja akudest midagi.
kahju on ainult sellest et paljud hakkavad piuksuma teiste tegemiste ja nokkimiste kallal. selle asemel vöiks hoida oma keele suus lukutaga .
olli tegemiste jures on köige toredam vaadata ja jälgida seda kuidas need * ostetud *asjad kokkusobitatakse ja nii et ta viisakas välja näeks .

mäkketöusu tsiklite juures on hea vaadata . jupid on samad aga mönimees viitsib vaeva ja hoolt näha ,et see ka ilus välja näeks. töö teevad köik ühtemoodi ära

100 % nende meeste poolt kes ise ehitavad ja nokivad ( ka ostetud juppidest kokku monteerivad)

terv käbi


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Minul näiteks on asi põhimõttes! Et mitte maksta see papp 2a jooksul nö naftamagnaatidele vaid toetada nö uusi juba ammu kättesaadavaid tehnoloogiaid.(sünkroonmootorid, muundurid jne) Just selline suhtumine pärsibki seda et ah lihtsam sõita edasi bensiinil. Iga aastaga kütuse hinnad tõusevad ja olude sunnil hakkatakse otsima alternatiive, mis sest et võimsused ja kasutegurid väiksed kuid mida levinumaks see muutub seega ka elavneb vastav turg! Arendatakse ka uusi energiaselvesteid mis on kiirelt laetavad ja suurema mahutuvusega!
Mina ise praegust uurin võimalust jalgratta ehitamist elektri peale, millega kannataks kuni 50km/h ja ca 30-40km sõita. Otsin samuti sobivaid komponente.
Esimest korda uurisin elektri jalgratta ehitamist 3a tagasi ja selle ajaga komponentide hinnad ja tootjate konkurents on kasvanud ja juba nüüd 400 tallast kontrollerit on võimalik osta sinna 150taala kanti, Ja LifePo4 72V 20Ah pakk maksis pea et 1000taala nüüd on aga saadaval ca 350taala tuuri asi areneb pikkamööda.
Jõudu ehitamisel ja moderniseerimisel, lõppude lõpuks see on hobi, aga hobi maksabki ja veel parem kui sellest hobist ka mingi kasu on mis sest et kaheldav kuid juba enesetunne maksab midagi!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

Täname toetuse eest! :)
Loomulikult püüan ikka end kokku võtta ja asja ka korralikult lõpuni valmis teha.
Kuigi mõne riisiraketi kõrvalt foori tagant startides tõenäoliselt pean häbisse jääma, siis mina olen üldiselt siiski rahul, et see ehitus käsile sai võetud.
Sügisel sai sõidetud temaga juba paar väiksemat ringi ja no ei olnud nüüd nii hullu midagi. Sai sõita küll. Aku kestvuse saab tõsisemalt proovile panna ilmselt alles siis, kui kriitilisemad probleemid lahenduse leidnud, aga kui palju neid päevi ikka on, mil linnavahel üle paarikümne kilomeetri koguneb. Ja õhtul saab ju saba seina lükata. :)

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas maidor »

Nagu ma aru saan,siis mootori nominaalvõimsus ei ületa 4kw? Seega kuulub ratas mopeedi klassi. ARKi lehel oli juttu mootori nominaalvõimsusest, mitte max.võimsusest.


Teema algataja
olli
Postitusi: 384
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas olli »

maidor kirjutas:

Nagu ma aru saan,siis mootori nominaalvõimsus ei ületa 4kw? Seega kuulub ratas mopeedi klassi. ARKi lehel oli juttu mootori nominaalvõimsusest, mitte max.võimsusest.

Sellega on veel natukene segased lood.
Eelmine suvi ajasin seda asja autoregistris natukene. Sain mingi ekspertiisi akti, mis suunas mind eksperdi juurde, kes ise aga pole ARKiga kuidagi seotud ja seetõttu tahab oma töö eest korraliku hunniku pappi saada. Ning lisaks tegutseb Tartust eemal oma 20km. Sinna taha see asi ka praegu jäi. Proovisõitu tehes katsin tagant numbri kinni ja pretendeerisin selle peale, et töömahtu ju pole - ju siis on mopeed.
Nüüd aga vaja ju mopeedid kah arvele võtta. Selle kohta pole ma veel väga jõudnud midagi uurida, mis uue seaduse järgi on mopeed ja mis mitte. Mõnes mõttes muidugi maru vinge kui saaks asja ikka paberite järgi kah mootorrattaks. Kui ma tehnilise poole pealt ükskord masina enamvähem sõitma saan, siis saab hakata asja pingsamalt ajama. Tookord ekspert ütles, et pooliku masinaga pole eriti mõtet tema juurde minna, eks õige kah.

Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Väga asjalik teema.

Mella kaitseks peab ütlema (seekord :P), et tegelikult on tema postitus vägagi asjalik ja informatiivne.

Lugupidamisega, saarlane.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Elektritsikkel GS500 põhjal - Olli

Lugemata postitus Postitas sang »

Mopeediks siiski ei soovita registreerida, kuna neil on kiirusepiirang 45 km/h

42) mopeed on kahe- või kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus on üle 25, kuid mitte üle 45 kilomeetri tunnis ja mille töömaht sädesüütega sisepõlemismootori korral ei ületa 50 kuupsentimeetrit või muu sisepõlemismootori korral suurim kasulik võimsus ei ületa nelja kilovatti või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral on üle 0,25 kilovati, kuid ei ületa nelja kilovatti.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”