Huumorit
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Huumorit
Välajvõtteid lennukontrolltorni ja pilootide kõnelustest.
Saksa õhukontrollerid Frankfurdi lennujaamas on tuntud oma kergelt ärrituvuse poolest. Nad mitte ainult ei oota lenduritelt, et need teaks oma värava parkimise asukohta, aga ka seda, kuidas sinna saada ilma neilt abi küsimata. Nii et see oli vahelduseks päris lõbus kui me (Pan Am 747) kuulsime pealt Frankfurdi maapealse kontrolli ja British Airwaysi 747, (kutsung: Speedbird 206) omavahelist kõnelust.
Speedbird 206: "Frankfurt, siin Speedbird 206! Palume luba maanduda."
Torn: "Speedbird 206. Takso väravani Alpha Üks-Seitse."
BA 747 sõitis peamisele ruleerimisteele ja jäi aeglustades seisma.
Torn: "Speedbird 206, kas te ei tea, kuhu te lähete?"
Speedbird 206: "Torn, oodake, ma otsin meie värava asukohta praegu."
Ground (üsna ülbelt, kannatamatusega hääles): "Speedbird 206, kas te ei ole enne Frankfurdis käinud?"
Speedbird 206 (jahedalt): "Jah, kaks korda, 1944-dal, kuid see oli öösel. Ja ma ei maandunud."
London, Gatwicki lennuväli. US Airi lennuk, mis oli teel Ft. Lauderdale´i, sooritas vale pöörde ja sattus ninapidi kokku United Airlinesi 727ga. Vihane naissoost lennujuht sõimas ameeriklaste meeskonna läbi, karjudes, "US Air 2771, kus kurat sa lähed? Ma ütlesin, et pöörake paremale Charlie ruleerimisteele! Aga te keerasite paremale Delta rajale! Seiske seal! Ma tean, et teil on raske vahet teha C ja D tähel, kuid ometi üritage! "
Jätkates raevukalt, nii et meeskonnal oli juba piinlik: "Jumal! Nüüd olete kõik pe¤%e keeranud! See võtab terve igaviku, et see jama ära klaarida! Jääge sinna ja ärge liigutage, kuni ma teile ütlen! Võite oodata järgmisi takso juhiseid umbes pool tundi, ja ma tahan, et te läheksite täpselt sinna, kuhu ma ütlen teile, ja kuidas! Said aru, US Air 2771? "
"Jah, proua," kõlas alandlikuks muutunud meeskonna vastus.
Loomulikult muutus maapealse kontrolli side kohutavalt vaikseks pärast USA Air 2771 verbaalset vägistamist. Keegi ei tahtnud võimalust kõneleda vihase lennujuhiga tema praegust olukorda silmas pidades. Pinge igas kokpitis kasvas. Just siis murdis teadmata piloot vaikuse, küsides:
"Kas ma sinuga mitte korra abielus ei olnud?"
Torn: "Eastern-702, pärast õhkutõusu muutke raadiosagedust 124,7."
Eastern-702: "Torn, Eastern-702. Saime aru. Muide, lennuraja lõpus märkasime surnud looma."
Torn: "Continental 635, pärast õhkutõusu ühenduge raadiosagedusel 124,7. Kas te Eastern-702 raportit kuulsite? "
Continental 635: "Continental 635, valmis stardiks, ja jah, me kuulsime Easterni. Oleme juba teatanud meie toitlustajate tiimile."
15 lennukit on stardijärjekorras. Üks neist ütleb: "Mul on fking igav!"
Torn: "Viimane õhusõiduk, kes oli eetris, identifitseerige ennast kohe!"
Teadmata õhusõiduk: "Ma ütlesin, et mul on fking igav, mitte et ma olen f*king loll!"
Torn: "Delta 351, liiklus kella 10-l, 6 miili!"
Delta 351: "Andke meile veel üks vihje! Meil kõigil on digitaalsed kellad!"
Lennujuhtimiskeskus: "TWA 2341, müra vähendamiseks keerake paremale, kurss 090".
TWA 2341: "Keskus, oleme kõrgusel 35000 jalga. Kui palju müra me siin üleval ikka saame teha?"
Lennujuht: "Sir, kas te olete kunagi kuulnud müra, mis 747 teeb, kui see tabab 727?"
Exchanges between pilots and control towers
The German air controllers at Frankfurt Airport are renowned as a short-tempered lot. They not only expect one to know one's gate parking location, but how to get there without any assistance from them. So it was with some amusement that we (a Pan Am 747) listened to the following exchange between Frankfurt ground control and a British Airways 747, call sign: Speedbird 206.
Speedbird 206: " Frankfurt , Speedbird 206! Clear of active runway."
Ground: "Speedbird 206. Taxi to gate Alpha One-Seven."
The BA 747 pulled onto the main taxiway and slowed to a stop.
Ground: "Speedbird, do you not know where you are going?"
Speedbird 206: "Stand by, Ground, I'm looking up our gate location now."
Ground (with quite arrogant impatience): "Speedbird 206, have you not been to Frankfurt before?"
Speedbird 206 (coolly): "Yes, twice in 1944, but it was dark, -- And I didn't land."
While taxiing at London 's Gatwick Airport , the crew of a US Air flight departing for Ft. Lauderdale made a wrong turn and came nose to nose with a United 727. An irate female ground controller lashed out at the US Air crew, screaming, "US Air 2771, where the hell are you going? I told you to turn right onto Charlie taxiway! You turned right on Delta! Stop right there. I know it's difficult for you to tell the difference between C and D, but get it right!"
Continuing her rage to the embarrassed crew, she was now shouting hysterically, "God! Now you've screwed everything up! It'll take forever to sort this out! You stay right there and don't move till I tell you to! You can expect progressive taxi instructions in about half an hour, and I want you to go exactly where I tell you, when I tell you, and how I tell you! You got that, US Air 2771?"
"Yes, ma'am," the humbled crew responded.
Naturally, the ground control communications frequency fell terribly silent after the verbal bashing of US Air 2771. Nobody wanted to chance engaging the irate ground controller in her current state of mind. Tension in every cockpit out around Gatwick was definitely running high. Just then an unknown pilot broke the silence and keyed his microphone, asking:
"Wasn't I married to you once?"
Tower: "Eastern 702, cleared for takeoff, contact Departure on frequency 124.7."
Eastern 702: "Tower, Eastern 702 switching to Departure. By the way,after we lifted off we saw some kind of dead animal on the far end of the runway."
Tower: "Continental 635, cleared for takeoff, contact Departure on frequency 124.7.
Did you copy that report from Eastern 702?"
Continental 635: "Continental 635, cleared for takeoff, roger; and yes, we copied Eastern. We've already notified our caterers."
From an unknown aircraft #15 and waiting for takeoff: "I'm fcking bored!"
Ground Control: "Last aircraft transmitting, identify yourself immediately!"
Unknown aircraft: "I said I was fcking bored, not f*cking stupid!"
Tower: "Delta 351, traffic at 10 o'clock, 6 miles!"
Delta 351: "Give us another hint! We all have digital watches on!"
Center: "TWA 2341, for noise abatement turn right to 090."
TWA 2341: "Center, we are at 35,000 feet. How much noise can we make up here?"
Center: "Sir, have you ever heard the noise a 747 makes when it hits a 727?"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.