Motoringrada 2011, 2012, 20...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

korke kirjutas:

Lätlased tegid oma klubi ja sarja ning saatsid pikkalt föderatsiooni. Võistlused toimivad regulaarselt ja trennid .Klubis üle saja sõitja. Kõik jumala rahul seal ja mitte kedagi ei kotti Läti meistri võistlused kus käivad Eestlased karikaid noppimas :roll:

mx77 kirjutas:

Suht hea näide on siin pikalt krossiteemas olnud jahumine EMF versus muud. Küll süüdistati EMF-i tohutus rööövimises ja muudes surmapattudes. Tulemuseks on see et alternatiivsari on pea sama osavõtumaksuga, samas korralduse ja läbiviimise tase on vaid murdosa EMF vastavatest võistlustest. Ainus kust on sääst tulnud on EMF litsentsitasu aga kui see aasta peale ära jagada ja vaadata juba ühe võistluse kulusid (kohalesõit, bens, tehvid jne.) siis on see tühine.

SMX kirjutas:

On jah hea näide. Seepärast oma suu siin rinka teemas EHKK.ee koha pealt lahti teen. Mis on minu arvates tulemuseks? Tulemuseks on sari, kus on pea sama palju võistlejaid, kui EMV-tel ja poole rohkem, kui EKV-tel. Osavõtumaksu sõnastaks mina nii, et on odavam, kui EMV-tel ja EKV-tel. Ma ei väida vastu, et korralduse tase võib kohati olla madalam. See on ka normaalne, kuna sari on alles esimest aastat! Kuid kas on midagi olnud puudu, et mehed saaksid normaalse raja peal kohtunike ja kiirabi pilgu all võidu sõita? Litsents on tõesti paljudele sääst ja kokkuhoid, kellele tühine, kellel mitte. Paljudele ka põhimõtteline kulukas mõttetus, et sõita üks või paar sõitu.

Niisiis rinkahundid. Pange oma asi käima, kui arvate, et teistmoodi ei ole võimalik! Püüdis mis ta püüdis (EMF) EHKK-le kotte taha keerata, kuid tundub, et sai hoopis ise. Tuttav mainis, et järgmine aasta pidavat jälle mingi hobi klass krossis tulema (EMF), Tanel Leok ja sõbrad krossil on "Beginners" klass. Huvitav mis toimub? Kas tõesti KROSSIJUMALAD on aru saanud, et peale "Eesti meistrite" on veel sõidumehi, kes põristada tahavad? Või on asi saamata jäänud rahas, mis liigutama ajab?

Minu isiklik seisukoht on, et EMF-iga ei ole vaja sihilikult tüli kiskuda, on vaja lihtsalt aru saada, mis seis hetkel on ja mida edasi annab teha. Antud hetkel on meil klassid paigas, (C- algajatele ja tänavasõitjatele, B- edasijõudnutele, A- parimaile. Ainus, mida veel teha- teatud hetkel C kubatuuri järgi pooleks lüüa, aga hetkel selleks vajadus puudub.) ei näe sellega mingeid probleeme. Klassireeglitest peetakse meil kinni, üleviimine kõrgemasse klassi on reguleeritud jne. ei ole sellist jama, nagu Lätis, et B klass on selgelt kiirem kui A ja enim tuunitud tsiklid on C-s. Ainult tehnilistesse reeglitesse võiks mõned täpsustused lisada, aga see on nipet-näpet. Ehk siis, selle poole pealt ei ole põhjust tüli kiskuda.
Teine argument mitte tüli kiskuda on välisvõistlused ja välisvõistlejad. Eesti radadel Eesti sõitjatega suurt võidusõitu ei tee, sellest saavad ilmselt kõik aru. On vaja katusorganisatsiooni (EMF) kes suhtleks välismaiste föderatsioonidega ning tagaks, et meie saame piiri taga sõita ja välismaalased saavad sõita siin.
See ei ole kross, kus erinevaid radu on kümnetes ja sõitjaid ehk isegi sadades, et võib terve hooaja paugutada, ja kaks korda samale rajale ei satu.

Peamine mure EMF-iga seoses on, et kuna sõitjaid on vähe, võistluste korraldamine kõvas miinuses (rahaliselt), on vb härradel kiusatus tõsta osavõtu- ja litsentsimakse. Sel puhul ongi meie (sõitjate) ülesanne näidata, et oleme peale kiunumise valmis midagi ära tegema ning pakume välja lahendused.

Erinevaid ettepanekuid on mulle nii siin teemas kui läbi PS juba tulnud. Räägin mõnede vastava ala asjatundjatega läbi ning pärast EMF aastakonverentsi, kui ehk uus ringrajakomitee juht teada on, saab väikese vahekokkuvõtte teha.

Aga kui kellelgi veel mõtteid on, siis tulistage. Hetkel on arutelu ja kaasamõtlemist, see on kõige tähtsam.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”