Africa Twini lõhin

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Sõbral 96 aasta Honda Africa Twin ning madalama pöördega tühikäigul ja ka niisama tekib sidurisse või käigukasti üsna kõva lõgin. Sidur ära lahutada, siis lõgin kaob ning ka pööretel üle umbes 3k pole seda kuulda.

Mis selle põhjus ja lahendus võiks olla? Ise arvaks, et käigukastis midagi, sest lahutatud siduriga jääb vait.

Võtsime sidurikaase maha ja esmapilgul ei jää muud silma kui see, et õlipumpa vedav kett on väga lõtv.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Võib olla õlipumba kett. Samuti võib olla sidur.
Kas lõgin sõltub siduri asendist? Kui sõltub, siis pole hullu, sidur lõgiseb kõigil twinnidel. Pole kuulnud, et peale lõgina veel midagi juhtuks.
Õlipumba keti lõtk pole ka hull asi, vähemasti teatud piirini. Mingist hetkest võib hakata kuhugi vastu käima, see poleks enam tore.
Palju läbisõit on?

_____
Africa Twin

Teema algataja
Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Sõltub jah. Läbisõit üle 80 000 km.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Läbisõit üle 80 000 km.

Juhul kui ketid veninud, siis tõenäoliselt 280 t
Nendel mootoritel on esimesed 100 t sissesõitmiseks. Selle ajaga pole vaja klappegi regullida. Seda muidugi normaalse hoolduse korral.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Minu vana twin vist su sõbral :)

Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Kasjok kirjutas:

Sõltub jah. Läbisõit üle 80 000 km.

Kõikidel minu nähtud twinnidel ja transalpidel lõgiseb. Minu omal ka. Minu vanal transalpil ka. See on normaalne. Kuni sidur töötab, on asi korras.

_____
Africa Twin
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Africa Twini lõhin

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Minu TA-l ei ole mingeid kõrvalisi hääli. Läbisõit 90 t Vahet pole, kas sidur on lahutatud või ei. Kui mootorit kuulata (teate küll kuidas, paned pulga vastu mootori eri osi ja teise otsa vastu kõrva nii, et pöial jääb kõrva ja pulga vahele) Klapikambritest kostab selline pehme undav surin, sidurist ja käigukast tuleb selline tumedam põrin, mis on kuuldav just vaid nii. Kettide hääled on vaevu eristatavad ja veepumpa ei erista käigukastist. Ja ma arvan, et nii peabki üks korras twin töötama.

Küll aga olen R4 õhkjahutusega (õhkjahutus on üldse lärmakam) mootorite puhul tähele pannud, et külmalt kipuvad neil ketid ja käigukastid klõbisema ja see on normaalne. Käigukastis on siiski hulga hammasrattaid, mis ka vabakäigul ringi käivad ja mingi heli peab sellest ju tulema. Küll aga tasub murelikuks muutuda kui ühtlase põrina sekka hakkavad löögid, katkendid, kolksatused tulema. Siis on mingil hambal kas kild ära või mingi laagri või kahvli jama. Sidur ise ei tohiks üldiselt mingit erilist lärmi kunagi teha, kui siis kett. Kui sidur lahutada siis muutub käigukasti hääl.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”