Kawa zephyr 550
Moderaator: Moded
Kawa zephyr 550
Tervist, ning head uut!
Tekkis huvi selle ratta vastu ning sellega ka mõned küsimused rattaga sõitnuile. Huvi pakub just zr 550-ne jõudlus maanteel. Algajale oleks hea ka, et möödasõidud liiga pikaks ei veniks. Lugesin ka eelnevaid postitusi selle ratta teemal, kuid seda küsimust väga ei puudutatud. Kas oleks selle jõudluse mõttes hoopis etem 750 Zephyr? Mida arvate?
Teije Sekopää
Tekkis huvi selle ratta vastu ning sellega ka mõned küsimused rattaga sõitnuile. Huvi pakub just zr 550-ne jõudlus maanteel. Algajale oleks hea ka, et möödasõidud liiga pikaks ei veniks. Lugesin ka eelnevaid postitusi selle ratta teemal, kuid seda küsimust väga ei puudutatud. Kas oleks selle jõudluse mõttes hoopis etem 750 Zephyr? Mida arvate?
Teije Sekopää
Korra olen sellise isendiga sõitmas käinud, asjad mis silma jäid:
Suht rahulik ratas, seega alagaja käes vaevalt, et perutama hakkab.
Mootorit tuleb hoida üsna kõrgetel pööretel, et ta ennast usinamalt liigutaks. Pöörete alguse pool oli üsna emotsioonivaba.
Super oli hääl, mida too isend tegi, sumises nagu mesilane.
Sellistest välk ja pauk möödasõitudest pole siiski selle rattaga IMHO unistada mõtet.
Suht rahulik ratas, seega alagaja käes vaevalt, et perutama hakkab.
Mootorit tuleb hoida üsna kõrgetel pööretel, et ta ennast usinamalt liigutaks. Pöörete alguse pool oli üsna emotsioonivaba.
Super oli hääl, mida too isend tegi, sumises nagu mesilane.
Sellistest välk ja pauk möödasõitudest pole siiski selle rattaga IMHO unistada mõtet.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
See kõik oleneb muidugi sellest, mis ratastega võrrelda ja mis korras on katseeksemplari mootor. Minuarvates selle kubatuuri kohta on tal liikuvust päris parajalt (ja mitte ainult kõrgetel pööretel). Oli koguni nii piisavalt, et julgesin esimese hammaka vahetada hamba võrra suurema vastu. Sellest sai kannatada möödasõidumanöövri kiirus kui rattal oli 2 inimest ja väike matkavarustus. Siis tuli möödasõidul käik alla vahetada, üksi seda tavaliselt tegema ei pidanud. Siin aga tuleb muidugi mängu ka juhi sõidustiil ning tema mass. (Mina olen 183 cm, ~85 kg ja rahuliku meelega) Kindlasti ei ole tegemist rakett-rattaga, aga omad 12 000 kilomeetrit olen selle rattaga saanud kenasti sõidetud. Oma pilli ei ole Eestist välja viinud, aga julgen arvata, et pikema reisi tegemiseks peaks olema veidi toekam ratas. Miks mitte kasvõi siis 750 Zephyr.Raitz kirjutas:Mootorit tuleb hoida üsna kõrgetel pööretel, et ta ennast usinamalt liigutaks. Pöörete alguse pool oli üsna emotsioonivaba.
Lugesin aegu tagasi üht venelaste testi kus kõik Sefiirid läbi prooviti. Üldine kokkuvõte oli umbes selline, et 550 on ikka sutsu väiksevõitu ja 1100 liialt raske. Neile just meeldiski 750 kõige rohkem.
Oma Zephyr'i ostsin (neist kõige pisema siis), et taasalustada kõrges vanuses ja pea-aegu algajana, ühte mõnusat tegevust, millega nooruses kokku puututud sai. Selle ülesandega on ta küll kenasti hakkama saanud. Nüüdsel ajal unistan aga ühest teist tüüpi rattast ja mõtlen vaikselt Sefiiri müümisele.
Kokkuvõtvalt võiksin öelda 550-mootori kohta, et Euroopasse ma temaga ei kipuks, aga mõõdutundlikult koormatuna kannatab temaga riigisisesed sõidud ja väiksemad matkad ära teha küll.
See muidugi lisaks, et kui kuskil räägitakse stiilsetest ja ilusatest naked/classic ratastest, siis Zephyr'ist naljalt ikka mööda ei pääse.

Edu otsustamisel ja julgust küsimisel! Kui oskan, püüan ikka aidata.
terv, sokk
tervitus.....
Eelkõnelejatele veel lisaks, et tõesti, ega selle 550 zefiiriga ikka eriti jänni ei jää, kiirendab ikke peris hästi. Mul oli pigem selle isendi puhul probleemiks 6 käiguga sõites liiga kõrged pöörded (ligi 5500 kuskil 90km/h). Kütet võttis seega palju minu arust.
Olen käinud zefiiriga Saksamaal Hannoveris ja ei juhtunud ühtki probleemi. Läbi olen enda omaga sõitnud 30000km
Siinkohal vabandan Soku ees
, kuna tema zefiiri tagumine hammasratas on ikka minu käes
Loodan ta ikka tagastada!!!!!
Edu kõigile uuel aastal!!!!!! Ahjaaaaa!!
Parim selle ratta juures on ikka disain ja hääl- see on lihtsalt nauding
, eriti kui pöörded tõusevad üle 6000............. 








Re: tervitus.....
Vat seepärast installisingi oma sefiirile ette ühe hamba lisaks. Võrdluseks: hetkel teeb mootor 90 km/h kiiruse juures ~4000 p/min. Vaat et vähegi sellise kubatuuri jaoks.mart665 kirjutas:Mul oli pigem selle isendi puhul probleemiks 6 käiguga sõites liiga kõrged pöörded (ligi 5500 kuskil 90km/h). Kütet võttis seega palju minu arust.![]()

to Mart: Las hammaks olla pealegi rahulikult sinu käes, talveaeg ju. Mul siis sellevõrra garaazhis praegu rohkem ruumi!

terv, sokk
tänks vastuste eest. Aga veel huvitaks, et kas see ratas oma (eba)lagunmisega täielikule algajale (kes siiani mootoritest kaugelt mööda on vaadanud/käinud) ka sobib. Mis oleks selle ratta tüüpvead, millele rohkem tähelepanu peaks pöörama jne?
Vabandan nüüd küll järgneva küsimuse eest, aga kas on äkki tegu sellise niširattaga, et kui midagi äkki väga meeldib, siis ei ole sellest sooja ega külma, et ta super-erihooldust vajab?
Vabandan nüüd küll järgneva küsimuse eest, aga kas on äkki tegu sellise niširattaga, et kui midagi äkki väga meeldib, siis ei ole sellest sooja ega külma, et ta super-erihooldust vajab?
Tüüpvigadest mina selle ratta puhul midagi väga kõmulist pole kuulnud. Mõnedel isenditel võib nõrgaks kohaks olla automaatne (vedruga) nukaketi pinguti. Selle saab välja vahetada manuaalversiooni vastu. Niipalju kui ma aga sefiirimeeste jutte olen lugenud, seda päris tüüpveaks pidada oleks ehk pisuke liialdus. Kuuldavasti on pingutitega hädas nii mõnedki muud rattad.
Mootori tööhääled? Jah, see võib esmapilgul veidi kohutada. Konkreetsel mudelil on kaunis lärmakas peaülekande kett. Seda ei ole mootoris ühtki mehhanismi pinge all hoidmas. Zefiiri foorumist lugesin aga, et vahetamisega pole suurt mõtet hakata vaeva nägema. Uus kett võib olla esimesed 20 K km-t vaiksem, sealt edasi aga võrdsustub sinu vana ja hea, eelnevalt oma tööd korralikult teinud ketiga. Nii et see "tüüpviga" ei vääri neid jeene, mis tehtava töö- ja matrjalide eest tuleks välja käia.
Margi- ja mudelikohane on ka käigukasti tööhääl piirkonnas "vaba-esimene-teine". Külma õliga mootoris kostab esimese käigu sisselülitamisel päris arvestatava kõlaga kolks. Vähemalt minu isendil. Sooja mootoriga ilming peaaegu kaob. Üldse soovitatakse Zeph'i mootoreid soojendada keskmisest pisut kauem. Kuna aga tegemist on õhkjahutusega ja mootori töötemperatuur vesipeadest arvestatavalt kõrgem, tasuks õlivahetusvälpadesse suhtuda lugupidavalt.
Kuna mootor on üpriski madala forsseeringuga ja algupärased visandid ning tööjoonised sellest lebavad Kawa inseneride töölaudadel juba paar aastakümmet, siis peaks tegemist olema suhtkoht lollikindla pilliga. Mingit erihooldust või kaelamurdvat tähelepanu ta nüüd küll ei vaja. Seda muidugi juhul kui ratast eelnevalt lõhutud ei ole. Õhkjahutusega mootor oma olemuselt ka jupimaad lihtsam kui vesijahutusega. Algajale, kes enne ei ole käsi väga õliseks teinud, aga võibolla tulevikus seda prooviks (ise ma just selline olin
), peaks niisugune tsikkel sobilik olema vast küll. Õlivahetused, esikahvel pulkadeks, puhtaks, kokku, klappide kontroll ja regull, ketikomplekti vahetus, karbussitööd - need on oma käte- ja manuaali abiga kõik tehtud saanud. Sessuhtes, et kui soovi ise nokitseda, siis nii lihtsat ratast kartma ei pea. Hooramata isendiga peaks olema ka see võimalik, et lased regulaarselt töökojas õli vahetada, kontrollida, et karpad on süngis ja klapivahed õiged. Sama profülaktika mis teiste tsiklite puhulgi, midagi ülemõistusekäivat ei tohiks väike Zephyr nõuda ei sinult ega ka mehaanikult.
Jäävad veel nö. vormistamise küsimused. Kas iste/sõiduasend sobib, kas väljanägemine meeldib, kas sihtotstarve on õige, kas hind on õiglane jms. Ühesõnaga, jälle samad asjad, mis muude ratastegagi.
Edu otsustamisel!
terv, sokk
Mootori tööhääled? Jah, see võib esmapilgul veidi kohutada. Konkreetsel mudelil on kaunis lärmakas peaülekande kett. Seda ei ole mootoris ühtki mehhanismi pinge all hoidmas. Zefiiri foorumist lugesin aga, et vahetamisega pole suurt mõtet hakata vaeva nägema. Uus kett võib olla esimesed 20 K km-t vaiksem, sealt edasi aga võrdsustub sinu vana ja hea, eelnevalt oma tööd korralikult teinud ketiga. Nii et see "tüüpviga" ei vääri neid jeene, mis tehtava töö- ja matrjalide eest tuleks välja käia.
Margi- ja mudelikohane on ka käigukasti tööhääl piirkonnas "vaba-esimene-teine". Külma õliga mootoris kostab esimese käigu sisselülitamisel päris arvestatava kõlaga kolks. Vähemalt minu isendil. Sooja mootoriga ilming peaaegu kaob. Üldse soovitatakse Zeph'i mootoreid soojendada keskmisest pisut kauem. Kuna aga tegemist on õhkjahutusega ja mootori töötemperatuur vesipeadest arvestatavalt kõrgem, tasuks õlivahetusvälpadesse suhtuda lugupidavalt.
Kuna mootor on üpriski madala forsseeringuga ja algupärased visandid ning tööjoonised sellest lebavad Kawa inseneride töölaudadel juba paar aastakümmet, siis peaks tegemist olema suhtkoht lollikindla pilliga. Mingit erihooldust või kaelamurdvat tähelepanu ta nüüd küll ei vaja. Seda muidugi juhul kui ratast eelnevalt lõhutud ei ole. Õhkjahutusega mootor oma olemuselt ka jupimaad lihtsam kui vesijahutusega. Algajale, kes enne ei ole käsi väga õliseks teinud, aga võibolla tulevikus seda prooviks (ise ma just selline olin

Jäävad veel nö. vormistamise küsimused. Kas iste/sõiduasend sobib, kas väljanägemine meeldib, kas sihtotstarve on õige, kas hind on õiglane jms. Ühesõnaga, jälle samad asjad, mis muude ratastegagi.

Edu otsustamisel!
terv, sokk
Mingit tüüpviga selle ratta puhul tõesti ei täheldanud.......
, kuigi jah ka minul oli probleemiks imelik lõgin tühikäigul, mis mõnikord kõrva häiris
Kusjuures klappe pidi sellel rattal veel iseäranis raske regullida olevat, nt; tahtsin oma ratast viia ühte kohta, kui aga mees kuulis et tegu zefiiriga siis ta loobus kohe üritamast ja soovitas mul edasi sõita
Võib-olla arvan oli tegu ka tegelikult nukaketiga....... Siiamaani pole igatahes miskit juhtunud 




-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
>Kusjuures klappe pidi sellel rattal veel iseäranis raske regullida olevat, >nt; tahtsin oma ratast viia ühte kohta, kui aga mees kuulis et tegu >zefiiriga siis ta loobus kohe üritamast ja soovitas mul edasi sõita
Hmmm..mind küll väga huvitaks, mis selle regulli nii keeruliseks teeb.
Ainuke asi, mis mulle pähe tuleb on just see teema, et plaatidega regulli korral on plaadi vahetuse jaoks vaja nukkvõll maha võtta.
Kui selle nö ühe koha puhul oli tegu tsiklite hooldust pakkuva kohaga, siis selline vastus on ikka sigasaatanast küll. See mees oleks võind sul vähemalt vahed üle kontrollida, saanuksid pildi ette. Aga soovitus lihtsalt edasi sõita, sest regull on keeruline...uskumatu!! Kui tegu lihtsalt tuttavaga, kellelt lootsid abi saada on lugu muidugi teine. Veits raske uskuda, et mõni hooldusega leiba teeniv nö koht võib sellist juttu ajada.
Lisaks sellele, et selline nukkade liigutamine on ju siiski parimal juhul veits tüütu võrreldes mõne teise regulliga.
Kk
Hmmm..mind küll väga huvitaks, mis selle regulli nii keeruliseks teeb.
Ainuke asi, mis mulle pähe tuleb on just see teema, et plaatidega regulli korral on plaadi vahetuse jaoks vaja nukkvõll maha võtta.
Kui selle nö ühe koha puhul oli tegu tsiklite hooldust pakkuva kohaga, siis selline vastus on ikka sigasaatanast küll. See mees oleks võind sul vähemalt vahed üle kontrollida, saanuksid pildi ette. Aga soovitus lihtsalt edasi sõita, sest regull on keeruline...uskumatu!! Kui tegu lihtsalt tuttavaga, kellelt lootsid abi saada on lugu muidugi teine. Veits raske uskuda, et mõni hooldusega leiba teeniv nö koht võib sellist juttu ajada.
Lisaks sellele, et selline nukkade liigutamine on ju siiski parimal juhul veits tüütu võrreldes mõne teise regulliga.
Kk
Kui see ei ole tingitud karpade mõningasest ebasüngist, siis ehk ongi ülalmainitud peaülekande kett hääle tekitajaks.mart665 kirjutas:kuigi jah ka minul oli probleemiks imelik lõgin tühikäigul, mis mõnikord kõrva häiris
Klapiregulliks tuleb tal tõesti nukkvõllid maha võtta, aga ainus mis see nõuab, on pisut

terv, sokk
Tere, oman nüüd seda zr550'et ja on üks küsimus õli koha pealt.
Nimelt eelmine omanik ütles et panna sisse selline õli nagu välvoline 4d vms, mis vist iseenesest on täissünt? Ning nüüd kui hakkan motopood.ee'st üht teist ostma, sain õli koha pealt sellise vastuse:
"Õli on paras poolsünteetiline. Pakun Castroli poolsünti GPS10w40.
> Teeme märtsi lõpuni Castroli kampaaniat 110.- krooni liiter (tavahind on
> 125). Kogus vajalik sellele rattale koos filtri vahetusega 2,7 liitrit. "
Kuna ma ise olen väga algaja, siis ehk keegi oskab soovitada, mida võtta. raha olen muidu iseenesest max 800 eek planeerind sest arvasin et läheb 4 lirda ja üks lidra 200 eek. Kui väga suurt vahet pole siis ostaks selle motopoe oma, sest siis jääb varustuse jaoks rohkem krõbisevat.
Nimelt eelmine omanik ütles et panna sisse selline õli nagu välvoline 4d vms, mis vist iseenesest on täissünt? Ning nüüd kui hakkan motopood.ee'st üht teist ostma, sain õli koha pealt sellise vastuse:
"Õli on paras poolsünteetiline. Pakun Castroli poolsünti GPS10w40.
> Teeme märtsi lõpuni Castroli kampaaniat 110.- krooni liiter (tavahind on
> 125). Kogus vajalik sellele rattale koos filtri vahetusega 2,7 liitrit. "
Kuna ma ise olen väga algaja, siis ehk keegi oskab soovitada, mida võtta. raha olen muidu iseenesest max 800 eek planeerind sest arvasin et läheb 4 lirda ja üks lidra 200 eek. Kui väga suurt vahet pole siis ostaks selle motopoe oma, sest siis jääb varustuse jaoks rohkem krõbisevat.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vast eelmine omanik mõtles ikka Valvoline 4T ehk 4-takti mootorile
.
Üks liiter 200+ eeku on täissünt.Lihtsalt sõitmiseks piisab ka poolsündist
.
Valvoline, Castrol, Motul.Mina kasutasin eelmine hooaeg viimast - ei kurda kusjuures ning oma pea neljaliitrise kartriga näljase eluka sain joodetud alla 400 krooniga
.800 eeki on nii õli+filter ning + võid veel miski õlilisandi ja bensiinilisandi ka osta.

Üks liiter 200+ eeku on täissünt.Lihtsalt sõitmiseks piisab ka poolsündist

Valvoline, Castrol, Motul.Mina kasutasin eelmine hooaeg viimast - ei kurda kusjuures ning oma pea neljaliitrise kartriga näljase eluka sain joodetud alla 400 krooniga

Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
eh , oli minulgi kunagi selline ratas. maanteel möödasõiduga küll probleeme polnud , käik kuuendalt viiendale ja hetke pärast on auto seljataga. Klappide reguleerimise koha pealt - paistab , et kaks erinevat remondimeest ei suutnud mul klappe korralikult ära reguleerida. Aga kolmas sai hakkama. Ju siis võibolla tõesti miskit rasket seal on. Probleemiks võib kujuneda nukiketi pinguti ja veokett vända ja käigukasti vahel. viimasel puudub pingutusmehanism ja võib kolinat teha. Aga see pidavatki Kawade eripära olema
või ma eksin ?

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vaata, äkki holma antud lingist on kasu
Teema lõpus.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3312&start=120

Teema lõpus.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3312&start=120
Challenge the Adventure.Ride The World
Tahan paaris asjas veel selgusele jõuda, on asi ikka air ja oil cooled? Bikez.com is näitab et air aga netist leian teist infi.
Eelmine omanik ütles et gaasitrossi tuleb pingutada(gaas jääb peale) aga sõber rääkis midagi trossi välja vahetamisest üldse. Kumba tuleb siis teha või oleneb see trossi seisukorrast?
Oskab keegi öelda mis hinnaga ligikaudu peeglipaarid ringi liiguvad, üleeelmine omanik suutis parema külje maha panna.
E: no anna andeks et ma nii tume olen
Eelmine omanik ütles et gaasitrossi tuleb pingutada(gaas jääb peale) aga sõber rääkis midagi trossi välja vahetamisest üldse. Kumba tuleb siis teha või oleneb see trossi seisukorrast?
Oskab keegi öelda mis hinnaga ligikaudu peeglipaarid ringi liiguvad, üleeelmine omanik suutis parema külje maha panna.
E: no anna andeks et ma nii tume olen

Viimati muutis project, 25 Mär 2006, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
ojaaaa........
Küsimuste järgi mis siin esitad võib küll oletada, et tehnikataipu on küll kõvasti vajaka. Tross tuleb ära ÕLITADA mitte pingutada
Küll ta siis käima hakkab. Ja peegleid on igat sorti saada. Mine poodi ja osta millist soovid
Seal on neid ju igas hinnas.


-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Peeglite kohapealt seda, et mina ostsin sügisel Tondi tänava motopoest endale ilusa peeglite komplekti. Sellised veidi ovaased ilusad läikivad. Raske on sõnas kirjeldada neid. Aga igatahes, mis oli tore, et kaks peeglit maksid umbes samapalju kui mujal siklipoodides oleks tulnud ühe eest välja käija. Siiski on asjas väike AGA, nimelt on need natuke butafooria moodi, ehk väga tähelepanelikul ja asjatundlikul pilgul (kui küünega pihta koputada:)) saab aru, et tegelikult kiiskava kroomi all on plastik. Siiski näevad need peeglid väga head välja. Nii et odavaid peegleid otsi sealt:) Peegli varre otsas on M8 keere (pead vaatam kas nad ikka sobivad sinu rattale või pead vahetükid vms välja mõtlema).
Edu soovides,
davidsoniharald
Edu soovides,
davidsoniharald
Seda mootorit jahutab õhk. Lisajahutuseks on mootoriõli (nagu valdaval osal ratastest), aga see lastakse parema jahutustulemuse huvides läbi radiaatori (seda nippi kasutatakse paljudel ratastel). Missugust teist inffi siis veel leida võib? 
Gaasitrossi kohta oleks vist õigem öelda, et seda tuleb reguleerida. Gaasirutskal peab olema mõnemillimeetrine vabakäik/loks. Trossidel on selleks puhuks vahel keermetega liitmikud (ei teagi kuidas neid junne ametlikult nimetatakse) ja neid kruttides tuleb saavutada tingimus, et siibrite avamistross ei oleks pinge all. Kui tross on liialt välja veninud, käib raskelt, sest mõned kiud on katkenud või on liialt roostes - siis tuleb ta välja vahetada. Täpsemat abi saad manuaalist või remonditöökojast. Trosside õlitamine kannatab muidugi endal selgeks teha, see ei ole keeruline ja tasub end reeglina ära. Edu!
terv, sokk

Gaasitrossi kohta oleks vist õigem öelda, et seda tuleb reguleerida. Gaasirutskal peab olema mõnemillimeetrine vabakäik/loks. Trossidel on selleks puhuks vahel keermetega liitmikud (ei teagi kuidas neid junne ametlikult nimetatakse) ja neid kruttides tuleb saavutada tingimus, et siibrite avamistross ei oleks pinge all. Kui tross on liialt välja veninud, käib raskelt, sest mõned kiud on katkenud või on liialt roostes - siis tuleb ta välja vahetada. Täpsemat abi saad manuaalist või remonditöökojast. Trosside õlitamine kannatab muidugi endal selgeks teha, see ei ole keeruline ja tasub end reeglina ära. Edu!

terv, sokk
project kirjutas:Tahan paaris asjas veel selgusele jõuda, on asi ikka air ja oil cooled? Bikez.com is näitab et air aga netist leian teist infi.
Eelmine omanik ütles et gaasitrossi tuleb pingutada(gaas jääb peale) aga sõber rääkis midagi trossi välja vahetamisest üldse. Kumba tuleb siis teha või oleneb see trossi seisukorrast?
Võtaks vana teema üles ja küsiks umbes sama asja nagu teema algataja: kuidas tal minek siis ikkagi on, üks räägib ühte, teine teist ja kümnes viiendat. Äkki keegi oskab võrrelda GS500 või CB500ga ? Ja alla 7000 vist pidi minek lahja olema, kui lahja ? Minek on nii suhteline mõiste, et äge oleks kui keegi võtaks mingi võrdlusmomendi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Ei oska mina võrrelda ei CB-ga ega GS-ga, aga käib ta edasi ka väiksemate pööretega kui 7000. Mina hoidsin linnas mootorit keskm. 4000-5000 r/pm ja käras küll. Ega ta miski imeloom ole - liigub nigu 550 cm3 R4 ikka liikuma peaks. Selge see, et kõrgema forsseeringuga 600-ne sportratas käib ägedamalt edasi ja zefiirilt seda nõuda ei saa. Mind toitis ta paari aasta jooksul küll kenasti ära, aga peale AT soetamist on huvid veits teiselepoole kaldu...
terv, sokk

terv, sokk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.