Audruringi igamehe mootorrattasari?

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?

Lugemata postitus Postitas seroi »

oldmaniac kirjutas:

Väga tore ettevõtmine. Väga tubli. :bsmile:

Küsimused projektile:

  • Kõik sõidavad ühes klassis ja ei mingit eristust? Ajaliselt mahuks sinna põhimõtteliselt ka teine klass kõrvale soovitavalt siis ringiaegadega eristades. Registreerimise käigus saab sedapsi klassidesse ära jagada ja on sul osalejaid ehk rohkem?

Jah, ainult üks arvestus. Algajatel, kes on ju sihtrühmaks, pole tegelikult väga vahet, kas sõidetakse 600-se või tonnisega. Ja kuna tegemist on eelarve mõttes täieliku säästupaketiga, siis võistlustel ajavõttu ei ole - stardijärjekord loositakse (nagu nt Lätis Rahvusliku autode sarjas juba mitu-mitu aastat on tehtud) ja paremusjärjestus selgub finišijoone ületamisel.

  • Mis on tulede kinnikleepimise eesmärk? Kas säästa rada purunenud klaasist või korjata ära segavad tulukesed? Esimesel juhul on päris suur osa kaasaegsetest ratastest plastikust tulekatetega ja neid tegelikult poleks vaja kinni kleepida - kui nende puhul asi klaasini jõuab, siis pole sellest teibist enam ammu midagi kasu. Aga peeglid?

Samas võib ka vanemaid rattaid rajale jõuda ja siis oleks parem kui klaasikilde väga laiali ei loobitaks. Pealegi on ju kleepimine ise väga lihtne tegevus, mille saab alati kohapeal enne sõitu ära teha.

  • Kas stoperdamine on tänavarataste jaoks tingimata vajalik? Tehnilises võib need lihtsalt üle kontrollida, et kõikvõimalikud mutrid oleksid kinni. Stoperdamise nõudmisega võid sa kogemata hunniku tegelasi ära hirmutada, kes tahaksid lihtsalt proovida ja samas ei raatsi/ei saa/ei taha rattale kusagile ühtegi auku juurde puuruda. See jutt käib pigem siis selle algajate klassi kohta.

Punnide stoperdamine tundub mulle küll selline väga lihtne tegevus, mille tegemiseks saame vajaliku varustuse raja äärde kaasa võtta ja seda sõitjatele siis vajadusel laenutada.

  • Vaid tänavarehvid? Ehk pigem algajatele muster ja edasijõudnule käiks ka slikk? Mõlemad ju vastavad EMF-i tingimustele teatud olukorras.

Selle punkti mõte oli eelkõige selles, et vältida võidurelvastumist rehvide arvelt. Slikk vs tänavarehv on ikka nii suur erinevus, et sliki kasutamise lubamisel peaks võidu peale sõitmiseks kindasti slikki kasutama. See aga viiks automaatselt kulud mitme tuhande krooni võrra ülespoole. Eristada ma algajaid ja edasijõudnuid ei taha, sest eesmärgiks on võimalikult lihtne entry level algajatele. Kui tunne käes, on juba võimalik EMV etappidel osaleda.

Ülejäänud osa kohta mul plõksimist ei ole. Taaskord. Väga tubli algatus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”