Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Le Inc

Re: Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem

Lugemata postitus Postitas Le Inc »

Siit saab näha, et muutes hammaka 16 -> 18 sai bensiini kulu keskmiselt 4,3 l/100 km -> 3,8 l/100 km. Samas väidab et rohkem kui kahe hamba tõstmine läheks ilmselt liiga hulluks "libistamiseks".

Kunagi kui kett peaks vahetusse minema võiks ka tõsta def. 15/44 -> 16/44 näiteks. Jõudu on 1200 mootoril küll ja küll (kuigi väga suure vasttuulega tahab 5nda käiguga rohkem pööret saada et 100 km/h sõita.

Link: http://www.livevideo.com/video/lessdeth ... -spro.aspx

Kasutaja avatar

Nightfly
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Aug 2007, 12:03
Asukoht: Haapsalu

Re: Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem

Lugemata postitus Postitas Nightfly »

Teema vahepeal natuke "surnud" olnud aga tekkis endalgi mõte panna ette +1 hambaga hammasratas.
Sain enda valikus selgusele tänu sellele leheküljele: http://gearingcommander.com/

Siin saab mugavalt muuta hammasrataste arvu vastavalt mootorratta margile ning vaadata, mis juhtub kiiruse, pöörete, käikude, keti pikkuse, keti kulumise ja muu sellisega.

Loodan, et teilgi sellest abi. :)

Suzuki GSX 400e -> Suzuki SV 650
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”