Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem
Siit saab näha, et muutes hammaka 16 -> 18 sai bensiini kulu keskmiselt 4,3 l/100 km -> 3,8 l/100 km. Samas väidab et rohkem kui kahe hamba tõstmine läheks ilmselt liiga hulluks "libistamiseks".
Kunagi kui kett peaks vahetusse minema võiks ka tõsta def. 15/44 -> 16/44 näiteks. Jõudu on 1200 mootoril küll ja küll (kuigi väga suure vasttuulega tahab 5nda käiguga rohkem pööret saada et 100 km/h sõita.
Link: http://www.livevideo.com/video/lessdeth ... -spro.aspx
Re: Esimese hammasratta vahetus- kas väiksem või suurem
Teema vahepeal natuke "surnud" olnud aga tekkis endalgi mõte panna ette +1 hambaga hammasratas.
Sain enda valikus selgusele tänu sellele leheküljele: http://gearingcommander.com/
Siin saab mugavalt muuta hammasrataste arvu vastavalt mootorratta margile ning vaadata, mis juhtub kiiruse, pöörete, käikude, keti pikkuse, keti kulumise ja muu sellisega.
Loodan, et teilgi sellest abi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.